help!?!?

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
roderick

heej
ik denk ik zal mijn vrienden bij renault-tuning eensch om hulp vragen. ik hep namelijk een leuke clio 16v zien staan http://www.marktplaats.com/printbody.ph ... &zoek=clio 16v&oudei=30&ref=&style=
ennu nou wilde ik vragen of er iemand misschien wat pionters kan geven over waar ik op moet letten enz. want het lijkt een leuke auto. dus als er iemand tips heeft???

ik dank u wel
groeten roderick vos
een dag niet geademt is een dag niet geleefd!
superdave
Contacteer:

He die had ik ook zien staan, ga er alleen niet op in, want het is voor mijn doen te ver weg. Voor de rest ziet de auto er goed verzorgd uit. Als ik jou was en je woont toch in dezelfde stad, dan zou ik er zeker eens gaan kijken 8) Laat het me ff weten wat het is geworden.
spir@l
Car: 5 GT Turbo
Contacteer:

LET OP ALLES!!

Denk met je hoofd en NIET(teveel) met je hart!
Want als je eenmaal "verliefd" bent op zo'n bakkie dan koop je hem soms ZONDER verder te kijken en te denken.... :(

Ik spreek uit ervaring...helaas :(

Maar verder heb ik geen idee waar je bij een clio op moet letten.
Maar er komen vast genoeg replies van mensen die dat WEL weten! :) (of probeer je geluk met een SEARCH! )

Succes ermee!

Let's hope it's a good one!

Hij ziet er iig wel cool uit!

mazzl.
superdave
Contacteer:

Ik weet wel dat ik hem een maandje geleden of zo ook al te koop heb zien staan op marktplaats. Normaal gesproken zijn zulke wagentjes zo verkocht als tie in orde is.
dennis16v

zijn een enorme bult dingen waar je op moet letten.
vooral kijken naar 1 hoe schakeld dat ding.
2 olie onderaan het blok. en erg belangrijk een onderhoudshistorie
roderick

ik dank u allen voor de vele reply's, het zij er enorm veel, maar ik heb er wel wat aan eerlijk gezegd. ik ben ook zo iemand die helemaal verliefd wordt op een auto en er dan te laat (of net op tijd) achter komt dat het een schijtbak is, of mag ik hier geen schijt zeggen? nou ja.... poep.

dus ik let op de bak, op olie en de historie en ik moet een keertje na gaan denken, das een moelijke. maar het is te proberen natuurlijk.

hardstikke bedankt
groeten roderick vos
roderick

nou ik ben er vandaag dus een stukje mee gaan rijden, dat rijd toch een heel stuk beter als een 5 tlletje. hij ziet er goed uit, geen deuken of krassen, wel wat steenslag en de (volgens mij) clio eigen roestplek linksachter bij het spatscherm. verder was de dag teller kapot en zien de velgen er niet uit :-* , dat was alles. de koppelingskabel was vervangen en hij schakelde prima.
hij is onder houden bij een monteur die ik ken van mijn eerdere werk (bij renault garage) dus die zal ik eensch opbellen om te vragen of het een goede auto is. verder wil de eigenaar hem wel graag kwijt want hij gaat backpacken in australie dus misschien valt er wel te praten over de prijs :wink:
verder lijkt het me inderdaad wel een leuke auto
ik houd jullie op de hoogte
groeten roderick
Edwin5gtt (Punttang) OUD
Contacteer:

Hey tof Roderick.
Is wel een leuk bakkie.
ziet er op het eerste gezicht leuk uit.
Suc6 met de koop van de car.
Plaats reactie