Merk autoradio:

Dump hier alles omtrent je ICE perikelen
Plaats reactie

Merk autoradio:

Peiling eindigde op zo 19 mei 2002 20:47

Alpine
3
9%
Blaupunkt
2
6%
Clarion
3
9%
Grundig
0
Geen stemmen
JVC
2
6%
Kenwood
7
22%
Panasonic
1
3%
Pioneer
13
41%
VDO
1
3%

Totaal aantal stemmen: 32
Arjen

Ben wel nieuwsgierig wat voor merk radio/cd/md-speler jullie hebben.
Maik (WOOFER)
Über-Spammer

De goedkoopste :) ahahha 8)
Haas
Car: Megane RS

persoonlijk geef ik niet heel veel om een radio.Althans ik ga er niet veel geld aan uitgeven. Gewoon redelijk stevig radiootje,met cd ofcourse (zit te twijfelen over een wisselaartje) en paar stevige boxjes. Geen subwoofers, versterkers en al die ongein...
Ik zal niet zeggen: als er maar geluid uitkomt, want dan zeggen jullie : neem een pick-up (??weet ik veel hoe je dat schrijft..je weet wel: platenspeler ;) ) maar het moet wel een radio zijn...
Haas
Car: Megane RS

Maik (WOOFER) schreef:De goedkoopste :) ahahha 8)
en als er dan ook nog een beetje normaal zuiver geluid uitkomt is dit dus helemaal mijn idee ;) :D
Moontje Mégane Coupé
Contacteer:

I already voted.... :wink:
martijn.p
Contacteer:

Arjen schreef:Ben wel nieuwsgierig wat voor merk radio/cd/md-speler jullie hebben.

Ik kan niet stemmen de mijne staat er niet tussen. ( Philips ) En ik heb er zelfs 2 van. ( 2 Auto's)
Tom
Moderator
Car: MB

even een iets ander vraagje, wie kent het merk Climax?? Is dit bagger of is het nog een beetje kwaliteit?? Ik kwam dit merk laatst een tegen en prijzen vielen best mee.

(oja, heb zelf kenwood radio. om even on-topic te blijven 8) )
Anonymous

Tom schreef:even een iets ander vraagje, wie kent het merk Climax?? Is dit bagger of is het nog een beetje kwaliteit?? Ik kwam dit merk laatst een tegen en prijzen vielen best mee.

(oja, heb zelf kenwood radio. om even on-topic te blijven 8) )
Is niet echt denderend maar dat is de prijs ook niet. Ik vind het dus een fair product.
Foeke

de pioneer deh 7400 mp met mp3 speler 8)

Whoe Whoe
<-------So you know don't mess with a Reno------->
Anonymous

ik heb ook van die climax speakers achterin, die zaten er al in en in combinatie met wat sony explod spul klinkt het wel ok, bass is wel ok maar verwacht geen wonderen...
Tom
Moderator
Car: MB

Tja, moeten jullie anders maar een bij bij Remco kijken http://www.remco-online.nl, daar hebben ze ook van dat Climax spul voor vriendelijk prijsje. Maar ik vraag me toch een beetje af wat hiervan de kwaliteit is
Arjen

mpsanten schreef:
Arjen schreef:Ben wel nieuwsgierig wat voor merk radio/cd/md-speler jullie hebben.

Ik kan niet stemmen de mijne staat er niet tussen. ( Philips ) En ik heb er zelfs 2 van. ( 2 Auto's)
Omdat ik niet meer keuzes in de poll op kon geven heb ik Philips niet opgegeven. Ook is Philips overgenomen/opgegaan in VDO. Vandaar dus. Er staan wel meer merken niet tussen zoals Rockford en Becker. Maar er zullen maar weinig mensen in het bezit zijn van zulke juweeltjes (behalve Job-turbo, of was het nu Zjorz ?).
Zj*rZ

LoL, mienteS :P
Sven 5 A T (VLIEGTEUG)
Contacteer:

PIONEER RULES
alles van PIONEER behalve subkist en condensator
Ik ben niet gek, ik ben een VLIEGTUIG 3x5at ,R12 Break
martijn.p
Contacteer:

Arjen schreef:
mpsanten schreef:

Omdat ik niet meer keuzes in de poll op kon geven heb ik Philips niet opgegeven. Ook is Philips overgenomen/opgegaan in VDO. Vandaar dus. Er staan wel meer merken niet tussen zoals Rockford en Becker. Maar er zullen maar weinig mensen in het bezit zijn van zulke juweeltjes (behalve Job-turbo, of was het nu Zjorz ?).
Dat wist ik niet. Als nu een Philips koopt is het dan stiekem een VDO of kan je het gewoon niet eens meer kopen ?
Nick (germanstyle)

Sony is goed, maar ik heb alleen het probleem dat ik het beeldscherm niet goed kan aflezen als de zon schijnt.
martijn.p
Contacteer:

Nick schreef:Sony is goed, maar ik heb alleen het probleem dat ik het beeldscherm niet goed kan aflezen als de zon schijnt.
Het probleem met sommige SONY's schijnt te zijn dat ie nog wel eens moeite hebben met zelfgebakken CD's. Volgens de verhalen zou de reden zijn dat SONY zo probeert SONY music een handje te helpen.
Anonymous

ik heb een Sony explod headunit en speelt zelfgefikte cdtjes zonder problemen af, ook weergave van CD-text etc.
Arjen

mpsanten schreef:
Arjen schreef:
mpsanten schreef:

Dat wist ik niet. Als nu een Philips koopt is het dan stiekem een VDO of kan je het gewoon niet eens meer kopen ?
Voor zover ik weet wordt Philips niet meer verkocht. Misschien nog wat uitloopmodellen. VDO en Philips zijn nog een tijdje naast elkaar verkocht, waarbij Philips het goedkopere gedeelte van de markt bestreek. Maar nu heb je ook al VDO en VDO Dayton, waarbij VDO geloof ik het "luxe" merk is.
Troj

Ik heb een JVC KD55RH, een zilveren met electrich klapfront, dat een beetje naar je toe kan als het
zonnetje erop staat. Best makkelijk, behalve in mijn GT, waar hij al schuin zit! Verder puike radio!! :p
Life is too short to not enjoy :)
Riël
Über-Spammer

Een blaupunkt colorado dj50 heerlijke radio. Niet te veel poespas gewoon lekker strak, alle functies, en goed geluid.

Maar hij gaat toch weg, ga een lenco ( :-* ) haha mp3 speler halen. Had toch erg goede reviews en kost echt niet veel.
Stefijn

Philipsgeval van 5 jaar oud met 6CD wisselaar. Redelijk geluid, alhoewel ik de meeste merken (iig Pioneer) helderder vind klinken.

Maar ja, Philips staat er niet bij.

Ach boeie, ik luister liever naar me auto ;)

Pioneer doet wel goede zaken zo te zien, en dat zou ook mijn volgende merk worden (maar dat duurt nog wel effe)
Mark G
Contacteer:

In onze Daihatsu staat een Pioneer...
Als ik in de GTT muziek wil zal ik zelf moeten zingen :lol:
Maik (WOOFER)
Über-Spammer

Pioneer is ook een goed merk :)

Ik ben er zeer tevreden over.
Ben

Heeft ernog iemand een frontje van een pioneer deh-p6100r? Mijn frontje is gejat.
laguna2
Contacteer:

Nu nog een Radio Renault :-* , maar er gaat volgende week een Pioneer 9000 in... :D

Greetz,

Jerry
Steven
Car: M536

Wij hebben in de Laguna ('99) een philips radio zitten met casette en 6 speakers. Nu heb ik wel es gezocht of er ook een andere radio inkon die compatible is met de standaard stuurbediening?

Volgens velen kon dat niet, en ik kon dus niet hetzelfde type radio, maar dan met cd-speler, meer krijgen omdat philips ermee gekapt is.

Weet iemand een ander merk wat wel op de standaard stuurbediening past, of heeft iemand het type met cd in de aanbieding? :)

Naja zal wel weer niet...
Goof

Pioneer, maar die is wel 's aan vervanging toe.
Schermpje doet het niet meer en er mist een knop, verder zeer tevreden over Pioneer.
Kan ik er speakers halen, want die heb ik opgeblazen :(.
-Ray-
Contacteer:

ki beh nee nosy
Immer wieder die verdammte Holländer
Goof

Ray (Zonnebril) schreef:ki beh nee nosy
Sla ej nad nerovetsrethca tfjirhcs teom ej teh kjilruutan lew geod neod ;) met je Yson. :lol:
Laatst gewijzigd door Goof op do 13 jun 2002 15:53, 2 keer totaal gewijzigd.
Anonymous

Clarion rules!!
Plaats reactie