21Turbo geklop onderin

Alles over de motor, turbo, computer, chiptuning
Plaats reactie
gille
Contacteer:

bij het afgaan van de versnellingen van 4 naar 3 en 3 naar 2 hoor iik soms een geklop het is presies of mijn uitlaat raakt iets maar na inspektie komt die nergens hard tegen maar zag ik dat achterste steun van de blok en frame serieus verrot is maar de motor kantelt nu bijdraaiende motor heeft iemand er al ervaring mee met achterste steun die stuk is en wat geluid dat veroorzaakt froetjes
gille
Contacteer:

gille 21TURBO schreef:bij het afgaan van de versnellingen van 4 naar 3 en 3 naar 2 hoor iik soms een geklop het is presies of mijn uitlaat raakt iets maar na inspektie komt die nergens hard tegen maar zag ik dat achterste steun van de blok en frame serieus verrot is maar de motor kantelt nu bijdraaiende motor heeft iemand er al ervaring mee met achterste steun die stuk is en wat geluid dat veroorzaakt froetjes
motor kantelt niet he sorry typfout
frank_williams

froetjes? :D :lol: :)
gille
Contacteer:

Frank_16v schreef:froetjes? :D :lol: :)
groetjes he kieken :lol: :lol:
robert

he gille,
waarom gebruik je geen puntjes en komma's?
Je bent vermoeiend om te lezen.
rasit..

:)
gille
Contacteer:

robert schreef:he gille,
waarom gebruik je geen puntjes en komma's?
Je bent vermoeiend om te lezen.
he man waarom zijn de bananen krom, omdat ze recht nie te eten zijn .
gille
Contacteer:

probleem opgelost 2 steunen,voorste van de motor en die van de bak. renault he maar om menno te citeren when you not breaking any parts etcetera..................
spir@l
Car: 5 GT Turbo
Contacteer:

sorry hoor...effies way off topic, maar ik moet echt altijd een beetje lachen om de posts van jouw Gille. Kijk maar...-> :lol:

Hoe je het toch voor elkaar krijgt om alle zinnen zo aan elkaar te breien!
En dan ook nog van die belgische woorden en zinnen...
Ik moet het echt een aantal keer lezen voordat ik begrijp wat je zegt/vraagt.

Ik vind het wel grappig hoor, want dat doe je al zolang als ik op dit forum zit te kijken.
Maar echt duidelijk is het niet.

Dus van mij mag je het veranderen maar dat hoeft niet want je kan het ook gewoon laten staan ik heb er geen probleem mee menno zei het ook al maar ik kon het toch niet laten om er even iets van te zeggen lachen moet ik er altijd om en ik probeer het nu ook na te doen maar ik weet niet of het lukt ga nu maar weer stoppen want ik heb het nu wel duidelijk gemaakt denk ik. ;) :lol:

Verder heb ik niets zinvols te melden...sorry Gille.

mazzl.
gille
Contacteer:

spir@l schreef:sorry hoor...effies way off topic, maar ik moet echt altijd een beetje lachen om de posts van jouw Gille. Kijk maar...-> :lol:

Hoe je het toch voor elkaar krijgt om alle zinnen zo aan elkaar te breien!
En dan ook nog van die belgische woorden en zinnen...
Ik moet het echt een aantal keer lezen voordat ik begrijp wat je zegt/vraagt.

Ik vind het wel grappig hoor, want dat doe je al zolang als ik op dit forum zit te kijken.
Maar echt duidelijk is het niet.

Dus van mij mag je het veranderen maar dat hoeft niet want je kan het ook gewoon laten staan ik heb er geen probleem mee menno zei het ook al maar ik kon het toch niet laten om er even iets van te zeggen lachen moet ik er altijd om en ik probeer het nu ook na te doen maar ik weet niet of het lukt ga nu maar weer stoppen want ik heb het nu wel duidelijk gemaakt denk ik. ;) :lol:

Verder heb ik niets zinvols te melden...sorry Gille.

mazzl.
U hebt gesproken
kevinb
Contacteer:

quote]he man waarom zijn de bananen krom, omdat ze recht nie te eten zijn .[/quote]

nu dacht ik toch wel dat ze dat gedaan hadden omdat ze anders niet in m'n brooddoos passen!
gille
Contacteer:

kevinb schreef:quote]he man waarom zijn de bananen krom, omdat ze recht nie te eten zijn .
nu dacht ik toch wel dat ze dat gedaan hadden omdat ze anders niet in m'n brooddoos passen![/quote]hahahahaahahahahah zeg ,kevin morgen rond 20.30u in hoevenen aan de kerk ?????, mijn gsm nummer stuur ik via mail ok
Mark G
Contacteer:

gille 21TURBO schreef: zeg ,kevin morgen rond 20.30u in hoevenen aan de kerk ?????, mijn gsm nummer stuur ik via mail ok
Today.... Vandaag.. Yes Yes
Plaats reactie