Tijn,
ik wil wel graag een rode.
65 euro uitvoering met stelschroef
Voor op m'n GTT.
Ik pm je wel even....
-
- Contacteer:
Drive it like you stole it
ok, de vraag rood / geel :
bij bestelling van voorraad OMP krijg je wat ze hebben liggen ... het verschilt echt per model wat er binnenkomt, je hebt daar eigenlijk geen keus in ...
ik heb rondgebeld en kan misschien nog 1 gele vinden, alles daarna moet besteld worden, is WAARSCHIJNLIJK rood maar daar kan ik dus geen garanties over geven. Ruil onderling naar hartelust zou ik zeggen, of pak een spuitbusje, zo'n werk is het niet ...
Dat ik niet strax 3 veerpootbruggen heb liggen....
bij bestelling van voorraad OMP krijg je wat ze hebben liggen ... het verschilt echt per model wat er binnenkomt, je hebt daar eigenlijk geen keus in ...
ik heb rondgebeld en kan misschien nog 1 gele vinden, alles daarna moet besteld worden, is WAARSCHIJNLIJK rood maar daar kan ik dus geen garanties over geven. Ruil onderling naar hartelust zou ik zeggen, of pak een spuitbusje, zo'n werk is het niet ...
Dat ik niet strax 3 veerpootbruggen heb liggen....
there is no spoon.
Alles wat je nu bestelt is idd rood, Rick wil jij anders die van mij kopen voor EUR 65 ?? heeft ie ook gekost en zit nog steeds in de verpakking
?¿?¿

ik ben op zoek naar die gele voor je matthijs, gaat geloof ik wel lukken (als laatste in NL denk ik)
there is no spoon.
-
- Contacteer:
Is ook een idee...Matthijs schreef:Alles wat je nu bestelt is idd rood, Rick wil jij anders die van mij kopen voor EUR 65 ?? heeft ie ook gekost en zit nog steeds in de verpakking?¿?¿
Is het een schroefbare?
Drive it like you stole it
-
- Über-Spammer
Tom schreef:ik heb vorige week nog een gele binnen gekregen via improve
eneenenene ????
wat vind je ervan T:lol:M ?
-
- Über-Spammer
oh daar heb ik dan overheen gelezen.
-
Hmmm, wat voor bouten moet ik hier dan voor gebruiken??Op de Clio zitten die bouten niet, dus zal je zelf een paar gaten moeten boren.
m8 boutjes lijkt me prima....
there is no spoon.
-
Nee Tom, helaas nog geen tijd voor gehad. Ben wel begonnen met een ander projectje wat af MOET. Ben namelijk de dop van m'n slotbouten kwijt
en m'n wiellagers zijn gaar
.

-
- Car: renault 5 gt turbo
- Contacteer:
effe Offtopic:Matthijs schreef:Sorry voor de typefouten, BIER he, doet vreemde dingen met jeMatthijs schreef:Je kunt ze ook op een andere niare negatief zetten hoorRudo schreef:Kun je een verstelbare brug ook (te ver) naar binnen draaien? Zodat de wielen overdreven gezegd dit gaan doen?: /-\
Of merk je daar niets van?:lol:lol:
Daar heb je onderandere specialte bouten voor
dat naire negatief kan dat ook terug gezet worden naar normaal. want bij mij kost het toch wel veel banden.
Je kan die van mij ook aan Rudo geven als je eerder tegenkomt. Hij was tevens bereid het voor me voor te schieten.Tijn schreef:ik heb hier alleen mijn eigen gele liggen.. en dat houd ik zo. Ik ga voor je navragen of ik nog aan een gele kan komen , dan kan ik wellicht wat regelen ... Rudo wil graag een rode hebben namenlijk.
Rudo , het wordt geregeld, ik mail je er a.s.a.p. over
Ik heb nog even over de kleur nagedacht, maar ga hem denk ik in de kleur van mijn auto spuiten. (blauw) Die heb ik nog liggen, en lijkt me wel geinig.
Past een GTT veerpootbrug ook op een GTX of heb ik daar weer aan ander type voor nodig en is er dat. Ik heb al wat rondgevraagd, maar er staat nergens een veerpootbrug voor een r5 gtx in.
Ik heb er vorig jaar eentje op Motorshow essen gekocht bij Wiechers-sport.(artikelnr: 382005)
Bevalt erg goed, hij is van Alu (Vind ik mooier dan staal, ook veel lichter).
Is goed te merken met wegligging.
Ik denk dat alu net zo goed als staal, omdat het toch om axiale krachten gaat.
Deze veerpootbrug heeft ook een bocht om de ontsteking heen zodat de ontsteking niet verplaatst hoeft te worden (clio 16v).
foto's op website.
http://www.wiechers-sport.de/
Bevalt erg goed, hij is van Alu (Vind ik mooier dan staal, ook veel lichter).
Is goed te merken met wegligging.
Ik denk dat alu net zo goed als staal, omdat het toch om axiale krachten gaat.
Deze veerpootbrug heeft ook een bocht om de ontsteking heen zodat de ontsteking niet verplaatst hoeft te worden (clio 16v).
foto's op website.
http://www.wiechers-sport.de/
Clio Grand Prix 16V (404)