Ach ja. Een frustraat die zijn stinkende verbale diaree over het forum uitstort :-*
Je hebt gelijk Zeeuw.
Mijn Willi ingeruild en 24 uur later vakkundig gesloopt
Waarschijnlijk gefrustreerd omdat ie zonder verstand van auto's een miskoop heeft gemaakt...Moe word ik van zulke figuren.
-
- Berichten: 520
- Lid geworden op: vr 18 mei 2001 0:00
- Locatie: savage eb 64
he ik ben michel niet maar ik ken hem wel hij had een witte clio en is nu overgestapt op 306 vandaar
if it isn't possible it is not impossible
Marinus, ik ben geen getuige van de Clio-mishandeling, helaas. Was ik dat maar, ik zou met alle genoegen tegen de 'heren' van de verening waarvan ook ik lid ben, getuigen voor de rechtbank.Maar blijkbaar kunnen jullie als getuigen cliomaniak er niet van overtuigen dat de auto voor jullie ogen gesloopt is.
Overigens ben ik er niet zeker van in zulke gevallen voor mezelf in te kunnen staan, moedwillige vernieling kan ik slecht tegen.
Wat die cliomaniak betreft, als iemand wil zemeren en zeuren stamp je dat er met een krik nog niet uit


Toevallig...ben een voorstander van vrijheid van meningsuiting maar jij loopt hier de boel gewoon te zieken, niets meer dan dat. Inderdaad errug sneu dat je niets beters te doen hebt. Ach, je bent van de straat en moet wat he...
Aan slibbe:
Ik moet ook slechts beroepen op de postings op jullie forum en de mailtjes van djurre en onze telefoongesprekken.
Niet aan slibbe:
Wat betreft dat kansloze gedrag, ach, je mensen en je hebt fietsbellen.....
Ik moet ook slechts beroepen op de postings op jullie forum en de mailtjes van djurre en onze telefoongesprekken.
Niet aan slibbe:

Wat betreft dat kansloze gedrag, ach, je mensen en je hebt fietsbellen.....

Zo'n Taunus, dat is wel goed gummen, niet? Niet dat ik een GTT in de aanbieding heb, had ik er een dan nog zou ie niet in de aanbieding gaan.Ik wil graag mijn klassieke Ford Taunus ruilen tegen opgemaakte gtt.
Mail me bij belangstelling.
Marinus, het was me wel duidelijk wat wel en niet voor mij bedoeld was

Het is best een leuk apparaat met zijn V-motertje, maarruh, gummen???, nope da's een beetje te. Maar je zult er heus nog wel wat stoplicht-sprintjes mee winnen, vooral omdat ze niet verwachten dat ie nog redelijk vlot kan meekomen.slibbe schreef:Zo'n Taunus, dat is wel goed gummen, niet? Niet dat ik een GTT in de aanbieding heb, had ik er een dan nog zou ie niet in de aanbieding gaan.Ik wil graag mijn klassieke Ford Taunus ruilen tegen opgemaakte gtt.
Mail me bij belangstelling.
Marinus, het was me wel duidelijk wat wel en niet voor mij bedoeld was
Ik bedoel meer dat je er verschrikkelijk dwars mee zal kunnen gaan, zoals sanderevo ons zondag liet zien met zijn Escort 1.1 Mark 1 (50 pk). Echt super !Het is best een leuk apparaat met zijn V-motertje, maarruh, gummen???, nope da's een beetje te. Maar je zult er heus nog wel wat stoplicht-sprintjes mee winnen, vooral omdat ze niet verwachten dat ie nog redelijk vlot kan meekomen.
Ik geloof dat ie iets van 67 pk heeft,
Maar zeker weten doe ik het niet.

Maar zeker weten doe ik het niet.
-
- Berichten: 294
- Lid geworden op: vr 4 jan 2002 0:00
- Locatie: Nederland
- Contacteer:
Zo als ik dit altijd al verwachte van monteurs. Dat ze graag een keer in een snelle auto, volgas gaan rijden. Klootzakken zijn ze die dat doen, vooral als de motor nog koud is. Kan ik me kwaad over maken, andermans liefje slopen. Daarom laat ik mijn auto nooit alleen staan bij de garage. Alleen bij mijn beunhaas die kan ik vertrouwen. Die van mij is namelijk ook een williams met een volledig getuned blok van Achterberg. Hier moet je zuinig mee om gaan als hij koud is (is mij wel uitgelecht iet met de zuigers). Als hij koud is nooit boven de 3000 toeren komen, pas als de olie teller de 80 gaden heeft berijkt mag je de toeren omhoog gooien. Als je het zo doet zal je niet snel in de problemen komen.
Klopt, als je koud toeren draait dan wordt de oliedruk veel te hoog. Naarmate de olietemperatuur boven de 50 graden begint te komen zie je de oliedruk naald zakken en kun je zachtjes aan je snelheid opvoeren.
(Bijde Willi die ik had dan.)
Persoonlijk ben ik nooit gaan blazen voordat de naald de 100 graden bereikt had.
(Bijde Willi die ik had dan.)
Persoonlijk ben ik nooit gaan blazen voordat de naald de 100 graden bereikt had.
Nou ik weet de eerste schade, kijk en huiver:
-Motor van de bovenste motorsteun afgescheurd.
-2 x nieuwe aandrijfas (waren gebraamd, dus moest met geweld uit de bak verwijderd worden)
-2 x nieuwe ringen in de bak
-beschadigde bak en motorsteunen
De motor was door de "ANWB'er" dusdanig verkracht dat ie losgescheurd is en tegen het rechter schutbord is klemgedrukt.
Ik hoop dat er niet meer schade is....
-Motor van de bovenste motorsteun afgescheurd.
-2 x nieuwe aandrijfas (waren gebraamd, dus moest met geweld uit de bak verwijderd worden)
-2 x nieuwe ringen in de bak
-beschadigde bak en motorsteunen
De motor was door de "ANWB'er" dusdanig verkracht dat ie losgescheurd is en tegen het rechter schutbord is klemgedrukt.
Ik hoop dat er niet meer schade is....
JezusMarinus16V schreef:Nou ik weet de eerste schade, kijk en huiver:
-Motor van de bovenste motorsteun afgescheurd.
-2 x nieuwe aandrijfas (waren gebraamd, dus moest met geweld uit de bak verwijderd worden)
-2 x nieuwe ringen in de bak
-beschadigde bak en motorsteunen
De motor was door de "ANWB'er" dusdanig verk^4@t dat ie losgescheurd is en tegen het rechter schutbord is klemgedrukt.
Ik hoop dat er niet meer schade is....

Ik kan me voorstellen dat djurre de ANWB aansprakelijk stelt voor alle kosten, misschien met uitzondering van een aandrijfas.
Maar of je ooit iets van die centen terugziet.....
Maar of je ooit iets van die centen terugziet.....
Als ik dit zo hoor is/wordt het tijd voor een BREEKIJZER.
Eerst eens kijken wat de A(lgemene)N(ederlandse)W(e fuck your car up)B(ond)te vertellen heeft.
Word dit niks dan ff naar P.Storms schrijven.
En dan met zo'n camera erbij krijg je wel heel veel negatieve publiciteit.En dat wil ook nog wel eens helpen.SUCCES!
Greetz Erik.
Eerst eens kijken wat de A(lgemene)N(ederlandse)W(e fuck your car up)B(ond)te vertellen heeft.
Word dit niks dan ff naar P.Storms schrijven.
En dan met zo'n camera erbij krijg je wel heel veel negatieve publiciteit.En dat wil ook nog wel eens helpen.SUCCES!
Greetz Erik.
Nee, dank je.
Staat ie zometeen met z'n camera bij mij op de stoep, omdat een 'deskundige' heeft bewezen dat de auto niet gesloopt is door derden of op het circuit, maar dat ik hem al zo verkocht had.
Nee, dank je feestelijk. Dat een echte deskundige vaststeld wat er echt gebeurt is, is voor Storms toch niet relevant. Hij heeft immers een camera. Dus van fatsoensnormen en andere dingen hoeft ie zich niks aan te trekken.
Hetzelfde geldt voor die glibberige Willibord. :-* :-* :-* :-*
Staat ie zometeen met z'n camera bij mij op de stoep, omdat een 'deskundige' heeft bewezen dat de auto niet gesloopt is door derden of op het circuit, maar dat ik hem al zo verkocht had.
Nee, dank je feestelijk. Dat een echte deskundige vaststeld wat er echt gebeurt is, is voor Storms toch niet relevant. Hij heeft immers een camera. Dus van fatsoensnormen en andere dingen hoeft ie zich niks aan te trekken.
Hetzelfde geldt voor die glibberige Willibord. :-* :-* :-* :-*
Boel is in behandeling door ANWB, expertiseteam naar Achterberg, Clio ligt nog uit elkaar, ik hoop dat er eindelijk wat goeds van komt.
En die 'monteurs' moeten zich voortaan maar met fietsen bezig houden, het is toch een Wielrijders bond ?
En die 'monteurs' moeten zich voortaan maar met fietsen bezig houden, het is toch een Wielrijders bond ?
*KNIP GUMMEN>ORG*
Boris@work
13-6-2002 16:13:36 Re: Clio Williams van Boris NA de ANWB
--------------------------------------------------------------------------------
Er is een en ander in gang gezet.
Inderdaad is het gelogd.
Morgen gaat er nog een schadeexperticeteam van de anwb naar achterberg. Dan is de auto nog uit elkaar en dan kan peter achterberg zijn verhaal doen bij de anwb knakkers.
Er is een fax bij de anwb nu met mijn verhaal.
De woordvoerder lijkt me een aardige kerel die me wel wil helpen, ik word in ieder geval niet al nu met een kluitje in het riet gestuurd.
Kan achterberg morgen de schadeexperteurs aantonen en overtuigen van de schade die is gekomen door rijden met een kapotte aandrijfas.
En werkt de wegenwacht monteur niet al te veel tegen.
Dan zal de anwb uitkeren.
Op dit moment spreekt de wegenwacht manager met de 2 monteurs.
Ik moet alles weer even afwachten.
getuigenrapporten ed zijn nog niet nodig, dat vinden ze ook nog niet belangrijk.
Die komen pas als de anwb mij verteld dat ze niet aansprakelijk zijn.
Ik heb het idee dat ze het vrij ' relaxed' oppakken. Goede verzekering??
Of goede service?
Het zal allemaal wel blijken.
Morgenavond weet ik meer, zo niet alles.
Dan heb ik EN de rekening
( en het oordeel van de anwb.
Djurre
*EINDE KNIP*
Bizare geschiedenis is dit aan het worden zeg.
Boris@work
13-6-2002 16:13:36 Re: Clio Williams van Boris NA de ANWB
--------------------------------------------------------------------------------
Er is een en ander in gang gezet.
Inderdaad is het gelogd.
Morgen gaat er nog een schadeexperticeteam van de anwb naar achterberg. Dan is de auto nog uit elkaar en dan kan peter achterberg zijn verhaal doen bij de anwb knakkers.
Er is een fax bij de anwb nu met mijn verhaal.
De woordvoerder lijkt me een aardige kerel die me wel wil helpen, ik word in ieder geval niet al nu met een kluitje in het riet gestuurd.
Kan achterberg morgen de schadeexperteurs aantonen en overtuigen van de schade die is gekomen door rijden met een kapotte aandrijfas.
En werkt de wegenwacht monteur niet al te veel tegen.
Dan zal de anwb uitkeren.
Op dit moment spreekt de wegenwacht manager met de 2 monteurs.
Ik moet alles weer even afwachten.
getuigenrapporten ed zijn nog niet nodig, dat vinden ze ook nog niet belangrijk.
Die komen pas als de anwb mij verteld dat ze niet aansprakelijk zijn.
Ik heb het idee dat ze het vrij ' relaxed' oppakken. Goede verzekering??
Of goede service?
Het zal allemaal wel blijken.
Morgenavond weet ik meer, zo niet alles.
Dan heb ik EN de rekening

Djurre
*EINDE KNIP*
Bizare geschiedenis is dit aan het worden zeg.
update:
<plak>
oorzaak: brakke motorsteun.
Daardoor kon de motor een beetje kantelen/schuiven waardoor in bochten de aandrijfas een beetje uit de bak werd getrokken (vergeef me m'n niet 100% technische kennis)
daardoor dat geluid aan de aandrijving. ik ben er dus mee gestopt en voorzichig een eindje weggereden
De ANWB heeft met hun proefrit(en eigenlijk meer de mishandeling daarna - (waar tommy, mrbeemer en ik getuige van waren) de motor helemaal op laten schuiven.
Dit dus al stilstaande. Door zodanig gas te geven met die aandrijfas dus verkeerd in de bak is de motor gaan klapperen, de brakke motorsteun brak af. 2 baksteunen scheurden en de rubbers werden uitgescheurd. De hele motor verschoof tegen chassis waar de multiriem en spanrollen zich lekker in de balken vraten.
Schade voor anwb:
aandrijfas (275 euro)
motorsteun (110 euro)
3 uur werk (150 euro)
totaal incl btw/klein mat./milieuheffing ongeveer: 650 euro
anwb:
andere aandrijfas: (275 euro)
baksteunen/rubbers en motorsteunen /rubbers: (totaal 250 euro)
multiriem en spanrol (110 euro)
9 uur werk (450 euro)
totaal incl btw/milieuheff/klein mat.:
ongeveer: 1350 euro
verder heb ik er gelijk een andere stuurbekrachtigingspomp en grote beurt (incl alle vloeistoffen even vers en bougies verv.) en uiteraard dat wielscherm die ik voor de tribune eraf sloop: totaal ongeveer 300 euro
Eindrekening dus 2300 euro, door mij afgerekend.
Cijfers zijn nu even grofweg berekend met de rekening ernaast.
Komt een beetje op neer dat ik de anwb aansprakelijk stel voor zeker 1300 euro van het totaal bedrag van 2300 euro.
Dit is erg reeel en meer aan de matige kant als aan de ruime kant.
Verder heeft de anwb vandaag te kennen gegeven dat ze er nu vanuit gaan dat ze niet aansprakelijk zijn!!!
De oderdelen die mee worden genomen die worden onderzocht in lab en vanaf nu zijn ze 'bewijzen' aan het verzamelen om NIET te hoeven betalen.
</plak>
bron : http://www.gummen.org/newforum/forum_me ... id=0119367
Ik kan niet zeggen dat ik hier vrolijk van word, bah!
<plak>
oorzaak: brakke motorsteun.
Daardoor kon de motor een beetje kantelen/schuiven waardoor in bochten de aandrijfas een beetje uit de bak werd getrokken (vergeef me m'n niet 100% technische kennis)
daardoor dat geluid aan de aandrijving. ik ben er dus mee gestopt en voorzichig een eindje weggereden
De ANWB heeft met hun proefrit(en eigenlijk meer de mishandeling daarna - (waar tommy, mrbeemer en ik getuige van waren) de motor helemaal op laten schuiven.
Dit dus al stilstaande. Door zodanig gas te geven met die aandrijfas dus verkeerd in de bak is de motor gaan klapperen, de brakke motorsteun brak af. 2 baksteunen scheurden en de rubbers werden uitgescheurd. De hele motor verschoof tegen chassis waar de multiriem en spanrollen zich lekker in de balken vraten.
Schade voor anwb:
aandrijfas (275 euro)
motorsteun (110 euro)
3 uur werk (150 euro)
totaal incl btw/klein mat./milieuheffing ongeveer: 650 euro
anwb:
andere aandrijfas: (275 euro)
baksteunen/rubbers en motorsteunen /rubbers: (totaal 250 euro)
multiriem en spanrol (110 euro)
9 uur werk (450 euro)
totaal incl btw/milieuheff/klein mat.:
ongeveer: 1350 euro
verder heb ik er gelijk een andere stuurbekrachtigingspomp en grote beurt (incl alle vloeistoffen even vers en bougies verv.) en uiteraard dat wielscherm die ik voor de tribune eraf sloop: totaal ongeveer 300 euro
Eindrekening dus 2300 euro, door mij afgerekend.
Cijfers zijn nu even grofweg berekend met de rekening ernaast.
Komt een beetje op neer dat ik de anwb aansprakelijk stel voor zeker 1300 euro van het totaal bedrag van 2300 euro.
Dit is erg reeel en meer aan de matige kant als aan de ruime kant.
Verder heeft de anwb vandaag te kennen gegeven dat ze er nu vanuit gaan dat ze niet aansprakelijk zijn!!!
De oderdelen die mee worden genomen die worden onderzocht in lab en vanaf nu zijn ze 'bewijzen' aan het verzamelen om NIET te hoeven betalen.
</plak>
bron : http://www.gummen.org/newforum/forum_me ... id=0119367
Ik kan niet zeggen dat ik hier vrolijk van word, bah!
Nee, dit is wel heel erg zonde van de centen.
Een groot gedeelte van wat nu gerepareerd is, was in maart al in mijn opdracht door Achterberg vervangen en/of aangepast.
Kortom, dubbel dokken voor dezelfde dingen.
Een groot gedeelte van wat nu gerepareerd is, was in maart al in mijn opdracht door Achterberg vervangen en/of aangepast.
Kortom, dubbel dokken voor dezelfde dingen.
Hij heeft zich ook wel een beetje in laten pakken!
Als de ANWB zegt dat getuigenverklaringen niet nodig zijn en dat ze alles heel relaxed oppakken, dan denk ik juist bij mezelf; hier klopt iets niet!
Nu gaan ze zich dus beroepen op het feit dat hij niet tijdig gereclameerd heeft en dat de getuigenverklaringen van een veel later tijdstip zijn etc, etc. Kortom hij is nu dus dubbel genaaid!
Hij had direct rechtsbijstand/hulp in moeten schakelen, dan was het een stuk positiever gegaan.
Maar ja, ik hoop het beste voor hem!
Als de ANWB zegt dat getuigenverklaringen niet nodig zijn en dat ze alles heel relaxed oppakken, dan denk ik juist bij mezelf; hier klopt iets niet!
Nu gaan ze zich dus beroepen op het feit dat hij niet tijdig gereclameerd heeft en dat de getuigenverklaringen van een veel later tijdstip zijn etc, etc. Kortom hij is nu dus dubbel genaaid!
Hij had direct rechtsbijstand/hulp in moeten schakelen, dan was het een stuk positiever gegaan.
Maar ja, ik hoop het beste voor hem!
Klopt.
Je hebt helemaal gelijk.
De ANWB heeft alle schuld afgewezen en een aantal vervangen onderdelen meegenomen om door hun experts te gaan aantonen dat zij NIET verantwoordelijk waren voor de onstane schade.
En wat betreft de rechtsbijstand, die scheen hij op deze verzekering niet genomen te hebben, da's niet zo slim blijkt maar weer. Maar ja, gedane zaken nemen geen keer.
Je hebt helemaal gelijk.
De ANWB heeft alle schuld afgewezen en een aantal vervangen onderdelen meegenomen om door hun experts te gaan aantonen dat zij NIET verantwoordelijk waren voor de onstane schade.
En wat betreft de rechtsbijstand, die scheen hij op deze verzekering niet genomen te hebben, da's niet zo slim blijkt maar weer. Maar ja, gedane zaken nemen geen keer.
-
- Berichten: 1954
- Lid geworden op: ma 26 nov 2001 0:00
- Locatie: Friesland
zeker ook niet all-risk verzekerd? want als je dan de schade claimt bij je eigen verzekering zullen zij een heleboel in het werk stellen om zelf niet te hoeven uitkeren, in principe hetzelfde als een RB verzekering..
hmmmmmm.. ik hoop het beste voor hem, maar ik vrees het ergste.. grote overmacht zo'n ANWB levensredder en gele engel van vele pech langs de weg klanten..
hmmmmmm.. ik hoop het beste voor hem, maar ik vrees het ergste.. grote overmacht zo'n ANWB levensredder en gele engel van vele pech langs de weg klanten..
CRX ICE'ed with JL-Audio & Boston Acoustics & Hifonics Zeus