k&n luchtfiltersetje schoonmaken
Wie komt er uit de buurt van tilburg en heeft schoonmaakspul kan en wil me hier mee helpen!
zou heel tof zijn neem pilskes mee dus daar hoeft al niet voor gezorgt te worden. of een colaatje natuurlijk hehe
he alvast bedankt he gasten voor jullie vele reacties
groeten martijn aka anus
zou heel tof zijn neem pilskes mee dus daar hoeft al niet voor gezorgt te worden. of een colaatje natuurlijk hehe
he alvast bedankt he gasten voor jullie vele reacties
groeten martijn aka anus
yeah mar des the point ben student en wil alleen het gel aan het nodige uitgeven want ik heb al zo weinig
hij's al 3 jaar niet schoongemaakt is het hard nodig?

-
- Moderator
- Car: MB
martijnanus schreef:yeah mar des the point ben student en wil alleen het gel aan het nodige uitgeven want ik heb al zo weinig![]()

Autorijden kost nu eenmaal een hoop geld (ook als student en ik kan het ook weten!!!!!). Ik kan me niet voorstellen dat zo'n setje heel duus is, dus ik zou zeggen: kopen die handel
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
aar ik wil gewoon gezellig bij iemand anders het schoonmaken wil vriendjes maken hehe
toch zo'n 75 gulden en je hebt er maar een heel klein beetje van nodig als iemand me nou kan helpen kan ik er weer tegenaan voor een paar jaar. en dan werk ik onderhand dus kan ik gelijk de v6 uitvoering kopen =)
wie wil me helpeeeeeeeeeeeen
en jah ik kan het kopen jah =)

toch zo'n 75 gulden en je hebt er maar een heel klein beetje van nodig als iemand me nou kan helpen kan ik er weer tegenaan voor een paar jaar. en dan werk ik onderhand dus kan ik gelijk de v6 uitvoering kopen =)
wie wil me helpeeeeeeeeeeeen
en jah ik kan het kopen jah =)
nou passkey vertel me haar ajb dan ga ik het ook halen tegen mij zeiden ze toch echt iets van 75 gulden maar jah niemand wil toch vriendjes met me worden
is het trouwens nodig dat ie schoongemaakt wordt na een jaar of 3,5?

is het trouwens nodig dat ie schoongemaakt wordt na een jaar of 3,5?
-
- Car: renault 5 gt turbo
- Contacteer:
minstens 1 keer per jaar vindt dat zo'n k&n schoongemaakt moet worden. Anders blijft er veel te veel zooi in zitten. he Tom 666 post
Laatst gewijzigd door Johan op di 11 jun 2002 17:18, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Ja denk het wel, ookal staat er op de verpakking dat ie 1.000.000 km (ofzo) meegaat. Tis altijd beter om te voorkomen dat er vuil door komt.martijnanus schreef: is het trouwens nodig dat ie schoongemaakt wordt na een jaar of 3,5?
geef dan is een meeting in de buurt van tilboland kom ik zeker zit elke zondag hier maar naar opeltjes en volkswagentjes te kijken kutauto's
-
Of kom eens langs een FNB/FNZN dhr. Anus.Tom schreef:meneer anus, kom gewoon eens naar een meeting als je vriendjes wil maken
waar kan ik zien waar en wanneer de meetings zijn dan? en nee ik kan NOG niet op .nl mar komt wel en dat rijmt. o jah en als ik kom wie neemt er zo'n reinigingssetje mee hehe 
sorry is mijn bijnaam give me waar en wanneer tom en veldhoven is dichtbij jah! hoelaat zou ook makkelijk zijn =)
-
- Moderator
http://www.renault-tuning.com/en/forum/ ... php?t=3243
Wat dacht je hiervan!!!!!!! Zo moeilijk is die topic nu ook weer niet te vinden. Aankomende week is het Roosendaal en de week daarop weer Veldhoven. Je zou ook naar Nitrik kunnen komen aankomende vrijdag (vlakbij Nijmegen)
Wat dacht je hiervan!!!!!!! Zo moeilijk is die topic nu ook weer niet te vinden. Aankomende week is het Roosendaal en de week daarop weer Veldhoven. Je zou ook naar Nitrik kunnen komen aankomende vrijdag (vlakbij Nijmegen)
vind ik ook super ga hier altijd naar de hornbach in tilburg is het ook wel gezellig maar bar weinig renaultjes en dus nooit een andere dag dan vrijdag? heb je voor mij een agenda kan ik misschien een keer vrij nemen?
-
- Moderator
Ik heb voor jou geen agenda. maar er zijn vrij veel vaste bijeenkomsten:
-iedere week in Bodegraven
-om de week in Veldhoven
-om de week in Roosendaal
-meestal om de week in Niftrik
-dan is er ook nog wat in limburg, maar dat weet ik niet precies (dacht donderdag)
Maar je moet gewoon eens wat topics bijhouden en dan kom je er vanzelf achter
-iedere week in Bodegraven
-om de week in Veldhoven
-om de week in Roosendaal
-meestal om de week in Niftrik
-dan is er ook nog wat in limburg, maar dat weet ik niet precies (dacht donderdag)
Maar je moet gewoon eens wat topics bijhouden en dan kom je er vanzelf achter
-
- Contacteer:
Niet lullen en gewoon een sparco cleaning setje kopen. Is een van de goedkopere merken en het schoonmaak spul is allemaak het zelfde...
Is niet meer dan 15 euro en dan zuip je maar eens een keertje geen biertjes op zaterdag avond....

Is niet meer dan 15 euro en dan zuip je maar eens een keertje geen biertjes op zaterdag avond....

Drive it like you stole it
Wat voor filtjer heb jij??
Werkwijze:
- Schoonmaak kitje kopen
- Demonteer de filter
- Reinigen met het schoonmaak spul wat in zo'n kitje zit 10 min laten inwerken.
- Afspoelen met water "kraanwater is goed" altijd van binnen naar buiten met een zachte straal zodat jij gevuil aan de binnenkant van het filtjer krijgt.
- Dan het filtjer op natuurlijk wijze laten drogen dus niet in de zon op de verwarming etc.
- Daarna het filtjer inspuiten met de olie die bij het kitje geleverd zit.
- Opnieuw monteren kijken of hij geen valse lucht aanzuigt!!!! "belangrijk".
- Klaar.
Werkwijze:
- Schoonmaak kitje kopen
- Demonteer de filter
- Reinigen met het schoonmaak spul wat in zo'n kitje zit 10 min laten inwerken.
- Afspoelen met water "kraanwater is goed" altijd van binnen naar buiten met een zachte straal zodat jij gevuil aan de binnenkant van het filtjer krijgt.
- Dan het filtjer op natuurlijk wijze laten drogen dus niet in de zon op de verwarming etc.
- Daarna het filtjer inspuiten met de olie die bij het kitje geleverd zit.
- Opnieuw monteren kijken of hij geen valse lucht aanzuigt!!!! "belangrijk".
- Klaar.
Oke dan doe het wel zelf zal wel moeten dus lekker in me eentje zatlazeres zuipen toch bedankt voor de uitleg enzo mannen thanx