vant ype 1 gril naar type 2 gril? (clio16v)
In je fase 1 grill zitten in de uiteinde (voorkant) twee dopjes die er wippen en schroeven maar.
Ik geloof dat hij alleen daar vast zit en anders zie je het gauw genoeg.
Kan niet moeilijk zijn, hoewel.......het is een renault!
Ik geloof dat hij alleen daar vast zit en anders zie je het gauw genoeg.
Kan niet moeilijk zijn, hoewel.......het is een renault!
Hoe de bevestigingen bij een fase 2 zitten weet ik niet, moet volgens mij hetzelfde zijn.
Als je het zeker wil weten moet je maar op vrijdag naar de FNB komen kan je daar eventueel bij Robert DB kijken hoe die vast zit. dat vind hij vast wel goed.
suc6
Als je het zeker wil weten moet je maar op vrijdag naar de FNB komen kan je daar eventueel bij Robert DB kijken hoe die vast zit. dat vind hij vast wel goed.
suc6
Hee mike 16v
Ik wil binnenkort ook naar een FNB, anders gaan we een keer met z'n tweeen . we mailen
greetz
Ik wil binnenkort ook naar een FNB, anders gaan we een keer met z'n tweeen . we mailen
greetz
Ik wil er ook wel één 

Ik wil er ook wel één 

O.K O.K jij mag eerst 

-
- Contacteer:
Zelf heb ik ook een phase2 gril gemonteerd op m'n clio .Gewoon bij de dealer halen ( op de sloop vindt je ze niet )kostte toen net iets
meer dan 100 gulden. En er zitten dan gelijk de juiste klemmetjes bij .
Je moet de oude gril los schroeven met 2 torx schroeven die achter 2 dopjes zitten . Op die bevestigings
punten schroef je de 2 plastic klemmetjes vast die bij de gril zitten , en dan klik je de gril op de klemmmetjes.
Als laatste schroef je van bovenaf 2 parkertjes door de gril en het klemmetje ( gaatjes zitten al in de gril hiervoor)
en hij zit vast .
Je moet de oude gril los schroeven met 2 torx schroeven die achter 2 dopjes zitten . Op die bevestigings
punten schroef je de 2 plastic klemmetjes vast die bij de gril zitten , en dan klik je de gril op de klemmmetjes.
Als laatste schroef je van bovenaf 2 parkertjes door de gril en het klemmetje ( gaatjes zitten al in de gril hiervoor)
en hij zit vast .

-
Alleen kijke kijke, niet aankomenMickael schreef:Hoe de bevestigingen bij een fase 2 zitten weet ik niet, moet volgens mij hetzelfde zijn.
suc6

bestellen bij http://www.auto-onderdelen.com, kost geen drol, ik geloof iets van 28 euro.Marcel (mlg) schreef:Zelf heb ik ook een phase2 gril gemonteerd op m'n clio .Gewoon bij de dealer halen ( op de sloop vindt je ze niet )kostte toen net iets
en hij zit vast .
enne, wanneer gaan jullie nou eens echt naar een FNB? zal een keer tijd worden!!

Immer wieder die verdammte Holländer
-
Ik heb er laatst 1 besteld, was iets van 18 euro. Moet je dan wel nog spuiten. Montage wijst zichvanzelf, er zitten 2 steuntjes bij.