Aangezien ik vanavond voor de 3 keer m'n turbo uitlaatbochtje richting de downpipe ga loshalen.
Ik wil een nieuwe pakking kopen hiervoor.
Het liefst heb ik er eentje met van de materiaal er bij dat hardword door hitte. (is twee dunne metaalplaatjes met bobbeltjes en daartussen dat materiaal)
Weet iemand waar ik ze het makelijkst kan bestellen en wat de artikel codes zijn?'
Ik heb net Simonis even gebeld en volgens de computer zitten er helemaal geen pakkingen tussen normaal?
pakking turbo-downpipe
-
- Contacteer:
Drive it like you stole it
"Ik heb net Simonis even gebeld en volgens de computer zitten er helemaal geen pakkingen tussen normaal?"
Dat klopt, moet je zelf maken.
S
nder
[img]http://www.renault-tuning.nl/~rtc060/pakkingturbo.JPG[/img]
Dat klopt, moet je zelf maken.
S

[img]http://www.renault-tuning.nl/~rtc060/pakkingturbo.JPG[/img]
Rick moet es meer naar de signature van Bas kijken:
If it's ain't broken, don't fix it
Of je pakt ff zo'n koperplaat en een schaar en je gaat, net als Sander, ff lekker figuurknippen als je er persé iets tussen wil
If it's ain't broken, don't fix it
Of je pakt ff zo'n koperplaat en een schaar en je gaat, net als Sander, ff lekker figuurknippen als je er persé iets tussen wil

-
Wat ik helemaal vreemd vind, hoe zie jij die pakking die er origineel niet opzit dan zitten ?!?!?!
maar goed.. knipse alvast 

CRX ICE'ed with JL-Audio & Boston Acoustics & Hifonics Zeus
zover ik weet zit er tussen de turbo en het eerste elleboogje geen pakking, maar tussen het elleboogje en de downpipe wel...
De vorm die sander knipte lijkt mij ook op de eerste te slaan .. de pakking die rick bedoelt lijkt mij op de tweedde te slaan ...
De vorm die sander knipte lijkt mij ook op de eerste te slaan .. de pakking die rick bedoelt lijkt mij op de tweedde te slaan ...
there is no spoon.
-
- Über-Spammer
owkee dan..
dus die kan je niet zomaar in de desbetreffende winkel verkrijgen???
dus die kan je niet zomaar in de desbetreffende winkel verkrijgen???