Groetjes van kaatje

Ja, best wel. Hij heeft wat roestplekjes, maar niet overdreven. Lichte voorschade waar wat aan moet gebeuren. Een totale overspuitbeurt zou geen kwaad kunnen. Motortje loopt dacht ik wel goed. Hij schakelt wat vreemd naar 2, maar het komt om mij over alsof die stang gewoon niet goed staat afgesteld.Hans R. schreef:Gefeliciteerd
Moet er veel aan gebeuren?
Hoe heb je dat lekje dichtgemaakt dan ?Steven(ventieldopje) schreef:Gefeli, Kaatje en Martijn!
Ik had vanmiddag ook ff de brui in toen me radiateur helemaal verstopt was, ff de oude koperen omgespoeld (deze had vroeger ene lekje) en hij koelt meteen weer perfect.
En met het blauwe grilletje in de witte neus staat het best vet.
Ik ben weer helemaal happy
Steven(ventieldopje) schreef:Ik heb er een andere radiateur ingezet, en hij lekt maar een heeeel klein beetje.
Als je flink druk op het systeem hebt door ff een paar x flink door 1,2,3 heen te gaan en je doet daarna de motorkap open zie je bij het hoekje een beetje vocht wegdampen. Helemaal geen ramp dus, zeker nie tals je nog 2 liter achterin hebt staan
Ik ga maar van die antileak rotzooi proberen, radheld ofzo heeft zo'n soort conserveringsmiddeltje en dat lijkt me wel ok.
En spuiten moet ik nog over nadenken, misschien van de zomer of ik koop er ook ff een 2e gt bij (en deze weer slopen)
Steven(ventieldopje) schreef:Nou ik heb ff geen geld voor een nieuwe.
Als ie echt ernstig begint te lekken soldeer ik em zelf wel dicht denk ik. En zolang ik er niet elke dag een scheut moet bijgooien vind ik het wel best zo.
Kep gister een flink stuk getourt en ik zag nix aan het niveau (toen ie weer was afgekoeld.)
Ik blijf een student hoor.....
Davidje schreef:he kaatje gefeliciteerd met je derde kind, toch leuk voor een vrouw rij voorzichtig en ik neem het graag een keer tegen je op! gr. david.
Jep! David, alias Davidoff, alias de ZwerverSteven(ventieldopje) schreef:Ik heb ook een sterk vermoeden wie dit is.
Hoe noemde je em in Bodegraven ook alweer Rudo?
Dit is toch de eigenaar van je ex-bleu-sport?
Afijn welkom dan...