Ik heb pas een gereviseerde motor van renault in mijn GT TURBO gelegd.
Had er toen ook een andere bak onder gehangen.
Ik heb nu ongeveer 1000 km gereden met die bak en hij is niet goed,hij zingt heel erg met de toeren van de motor mee en hij springt uit alle versnellingen ,ook zijn 5.
Is hij nu kapot of wat is er mee aan de hand.
Het is overigens de 4e bak die we kapot rijden met een gt turbo.
Dus iemand die zegt dat het sterke bakken zijn *** uit zijn nek.
gr Frank.
Het is weer zo ver !!! gtt
Heee Frank, hoor het net van je via sms... is K*T... over de betrouwbaarheid van een bak, ik ken mensen die rijden er heeel lang mee en heeeel a-sociaal, ken ook mensen (jij) die er niet lang mee doen... of net pech of hun net geluk. Maar goed, hopen dat het iets simpels is (Zal wel niet want het is een gtt) maar je weet het he! Hulp wacht paar kilometer verderop! 

Sorry hoor, maar om nou te zeggen dat de bakken niet sterk zijn omdat jij er al 4 naar de klote hebt gereden vindt ik net te.Frank schreef:Ik heb pas een gereviseerde motor van renault in mijn GT TURBO gelegd.
Had er toen ook een andere bak onder gehangen.
Ik heb nu ongeveer 1000 km gereden met die bak en hij is niet goed,hij zingt heel erg met de toeren van de motor mee en hij springt uit alle versnellingen ,ook zijn 5.
Is hij nu kapot of wat is er mee aan de hand.
Het is overigens de 4e bak die we kapot rijden met een gt turbo.
Dus iemand die zegt dat het sterke bakken zijn *** uit zijn nek.
gr Frank.
Ik heb nog nooit probs gehad met de bak. En de rest van mijn vrienden kring ook miet, op 1 na.
Maar dat is een geval apart. Die kan niet rijden. DIe krijgt alles kapot.
Dus ik zou eerst eens een fatsoenlijke bak regelen en dan kijken of dat ook kapot gaat.
succes
M&L: Reparaties, onderhoud en inbouw van radio/alarm enz enz. Ook vermogen meetingen.
Mail Mclain@home.nl of bel 06-29 357 538
Mail Mclain@home.nl of bel 06-29 357 538
Ik heb er nu een bak onder hangen die 200.000 heeft gelopen zonder revisie (wel koppelingsplaten etc.) En hij schakelt nog goed.
Alleen die schakelstang is gaar, maja kep me er nognie in verdiept hoe je dat afsteld.
Alleen die schakelstang is gaar, maja kep me er nognie in verdiept hoe je dat afsteld.
Ik kreeg net een telefoontje van de nieuwe eigenaar van m'n willi, beweerde dat ie de bak eruit gereden had, of ik soms iets verzwegen had....
Volgens mij was die bak perfect, nadere bestudering van z'n probleem doet mij echter vermoeden dat er een aandrijfas ruimte heeft om enigzins uit de bak te komen....
Ik snap er geen zak van, heb er vrijdagavond nog even stevig afscheid van genomen met opa naast me en toen was ie technisch perfect. Nou zou ik de toen gereden snelheid ook niet durven rijden als ik ook maar het vermoeden had, dat er ergens ruimte op zou kunnen zitten.
Ben hem nog geen 24 uur kwijt of de nieuwe eigenaar heeft hem al gesloopt. Erg dubieus allemaal.

Volgens mij was die bak perfect, nadere bestudering van z'n probleem doet mij echter vermoeden dat er een aandrijfas ruimte heeft om enigzins uit de bak te komen....
Ik snap er geen zak van, heb er vrijdagavond nog even stevig afscheid van genomen met opa naast me en toen was ie technisch perfect. Nou zou ik de toen gereden snelheid ook niet durven rijden als ik ook maar het vermoeden had, dat er ergens ruimte op zou kunnen zitten.
Ben hem nog geen 24 uur kwijt of de nieuwe eigenaar heeft hem al gesloopt. Erg dubieus allemaal.
Mijn broer heeft er 2 kapot gereden .
Ook zingen en uit de vernellingen springen.
Zelfs met een bak een groot gat in gereden , was wel grappig de tandwielen zag je onder de auto uit schieten.
Ik heb mijn bak nu gemaakt.
Er zat geen druppel olie meer op,en er was een busje uit getrild bij het schakelmeganisme dus hij pakte de versnellingen niet goed denk ik.
Zelfs met een bak een groot gat in gereden , was wel grappig de tandwielen zag je onder de auto uit schieten.
Er zat geen druppel olie meer op,en er was een busje uit getrild bij het schakelmeganisme dus hij pakte de versnellingen niet goed denk ik.
-
- Contacteer:
Sorry dat ik het zeg hoor maar het klinkt meer als geen zorg dragen.....Frank schreef:Mijn broer heeft er 2 kapot gereden .
Is wel een erg blunte statement. Maar als ik maar ietsjes raar vind aan m'n bak ga ik gelijk stil staan en controleer ik de basis dingen. Zoals olie... spelingen etc etc.
Verder is er uitspringen vaak afstellen....
Drive it like you stole it