[ NurburgRing Weekend 2002 ]
Jaja, we hebben er zin an.
De hele dag bezig geweest met de radio in te bouwen (is een beetje te veel van het goede om de hele reis naar een open Devil te luisteren
)
Morgen alles nog even controleren en schoonmaken, dan ben ik er ook klaar voor.
De hele dag bezig geweest met de radio in te bouwen (is een beetje te veel van het goede om de hele reis naar een open Devil te luisteren

Morgen alles nog even controleren en schoonmaken, dan ben ik er ook klaar voor.
jongens tuurlijk red ik drie uur.... al moet ik alle laatste post in het kanaal flikkeren 
komt allemaal goed, morgenavond @ FNB laatste afspraken maken!!

Immer wieder die verdammte Holländer
-
Vanavond inderdaad ff alles bespreken, dan hou ik Maus en Tackie wel op de hoogte via de GSM (Geen Snoer Meer).
-
Jij ook een goeie reis!!
CU 2 morrow
CU 2 morrow
-
Ik ben ook bijna klaar. Alleen ff spullen in auto gooien en dan gaan met die banaan! 

Nee, niet in het kanaal flikkeren !, straks mis ik mijn acceptgiro van het abonnement "Opel und VW Freunden Holland"Ray (Zonnebril) schreef:jongens tuurlijk red ik drie uur.... al moet ik alle laatste post in het kanaal flikkeren

Hey Paul (The Ploegman bedoel ik dus).
Jij rijdt morgen(zaterdag) vroeg op naar de ring? Hoe rij je?? Via Kerkrade?? of anders?
Want anders kan ik met jullie meerijden.
Kun je misschien effe posten ofzo, want ik heb je een mailtje gestuurd, maar volgens mij is dat weer blijven hangen op de mail-server van @home.
Want anders moet ik effe rond gaan vragen wie zaterdag nog meer naar de Ring gaat, en via Kerkrade rijdt, of iets in die buurt.
ik hoor het wel
mzzl
Jij rijdt morgen(zaterdag) vroeg op naar de ring? Hoe rij je?? Via Kerkrade?? of anders?
Kun je misschien effe posten ofzo, want ik heb je een mailtje gestuurd, maar volgens mij is dat weer blijven hangen op de mail-server van @home.
Want anders moet ik effe rond gaan vragen wie zaterdag nog meer naar de Ring gaat, en via Kerkrade rijdt, of iets in die buurt.
ik hoor het wel
mzzl
M&L: Reparaties, onderhoud en inbouw van radio/alarm enz enz. Ook vermogen meetingen.
Mail Mclain@home.nl of bel 06-29 357 538
Ik heb je mailje wel gekregen maar heb hem nog niet beantwoord.Michel S. schreef:Hey Paul (The Ploegman bedoel ik dus).
ik hoor het wel
mzzl
Ik was van plan via eindhoven en venlo te rijden. Kom ik dan ook bij kerkrade ? (ben niet zo'n held in het niet randstedelijke verkeersnet)
-
Me neef Derk gaat ook mee in zijn Impreza(Immerpretja)GTT 
Maaruh heeft geen matje of slaapplek. Kan hij in de voortent Ray?
En wie kan er 2 extra matjes meenemen?!?

Maaruh heeft geen matje of slaapplek. Kan hij in de voortent Ray?
En wie kan er 2 extra matjes meenemen?!?
Damn. dag is tekort.
Plannen zijn veranderd. Ik kom morgen zowiezo, maar ik rij rond 10-11 naar de ring toe.
Iemand uit limburg of iemand die door limburg komt wat er ook rond die tijd heen gaat? Anders kunnen we samen oprijden he.
Moet morgen nog de turbodruk afstellen.
Achter is die nog niet verlaagd, maar hij ligt niet echt veel hoger achter. Voren staat die nu wel een stuk lager en dat ziet echt wel maf uit.
Kunnen de RTC-Crewmembers misschien effe hun GSM-nummer Passen naar mij. Als ik dan morgen in de buurt van de ring ben, dan kan ik effe bellen en kijken waar de mensen zijn. Dan hoef ik niet zo te zoeken
Plannen zijn veranderd. Ik kom morgen zowiezo, maar ik rij rond 10-11 naar de ring toe.
Iemand uit limburg of iemand die door limburg komt wat er ook rond die tijd heen gaat? Anders kunnen we samen oprijden he.
Moet morgen nog de turbodruk afstellen.
Achter is die nog niet verlaagd, maar hij ligt niet echt veel hoger achter. Voren staat die nu wel een stuk lager en dat ziet echt wel maf uit.
Kunnen de RTC-Crewmembers misschien effe hun GSM-nummer Passen naar mij. Als ik dan morgen in de buurt van de ring ben, dan kan ik effe bellen en kijken waar de mensen zijn. Dan hoef ik niet zo te zoeken

M&L: Reparaties, onderhoud en inbouw van radio/alarm enz enz. Ook vermogen meetingen.
ai scheisserei menno.Menno schreef:ik laat t helaas afweten vanwege geen tijd en geen geschikte auto. Volgende keer beter.
Nachsten mal besser.....
Je mag de 21T wel eens testen als je wilMenno schreef:ik laat t helaas afweten vanwege geen tijd en geen geschikte auto. Volgende keer beter.

Maar tijd heb ik ook niet voor je.
Wel jammer, maar we zullen vast en zeker nog eens gaan.
-
Heeft iemand nog een extra luchtbed of matje??
dat niet, wel een dak van zeil boven ze hoofd. ook goed??Robert dB. schreef:Heeft iemand nog een extra luchtbed of matje??
-
Voor den mensen die vanmiddag vertrekken:
15:00uur Carpoolparkeerplaats Woerden!
Naast de BP stations vlakbij de op- en afrit A12.
15:00uur Carpoolparkeerplaats Woerden!
Naast de BP stations vlakbij de op- en afrit A12.
jongens ik sorrie wij zijn ready.....
we gaan zo weg, laatste spullen erin en gaan!!
RING here we cum!!
we gaan zo weg, laatste spullen erin en gaan!!

RING here we cum!!

Zoo, nou ik (sorry ook wij) ook bijna, alles nog even in de auto mikken, even tanken en bandenspanning controleren, dan rijden wij naar Woerden toe,
"Ring here we come !"
"Ring here we come !"
Hey People,
Ik ben gisteren op de ring geweest en heb zowel een negatieve ervaring als een positieve ervaring beleeft.
Even over het rijden. Ging in het begin aardig. Absoluut niet voluit, want ja, heb de 21 nog niet zo lang, maar wil hem best wel wat langer hebben. Wegligging is een stuk verbeterd met de nieuwe shocks en de andere banden, dus dat wat zeer positief.
Alleen als het iets Hobbelig werdt, dan leek het of de auto resoneerde en meer ging hobbelen, niet echt fijn.
Daarnaast kreeg ik opeens een sponsig pedaaltje wat veranderde in een baksteen. Remmen die lekker dede faden dus.
We wisten dat dat een probleem kon worden, maar aangezien er lange rechte stukken in zitten waar het goed kan koelen, dachten we dat het wel ging. Helaas niet dus. Remmen gingen faden na een minuut of 5 schat ik zo. Dat was effe eng.
Daarna een heel stuk rustig aan gedaan en later het tempo weer een beetje opgevoerd. Het rechte stuk heb ik natuurlijk wel effe doorgejakkerd.
Dus voor mij een negatieve ervaring. Heb mijn 2de kaartje dus ook aan Paul en Marius gegeven. Want ik vondt het niet echt tof.
Maar het weer was ook niet waar we op gehoopt hadden. Maar volgende keer beter en hopelijk met de gele of de blauwe 5
Ik ben gisteren op de ring geweest en heb zowel een negatieve ervaring als een positieve ervaring beleeft.
Even over het rijden. Ging in het begin aardig. Absoluut niet voluit, want ja, heb de 21 nog niet zo lang, maar wil hem best wel wat langer hebben. Wegligging is een stuk verbeterd met de nieuwe shocks en de andere banden, dus dat wat zeer positief.
Alleen als het iets Hobbelig werdt, dan leek het of de auto resoneerde en meer ging hobbelen, niet echt fijn.
Daarnaast kreeg ik opeens een sponsig pedaaltje wat veranderde in een baksteen. Remmen die lekker dede faden dus.
We wisten dat dat een probleem kon worden, maar aangezien er lange rechte stukken in zitten waar het goed kan koelen, dachten we dat het wel ging. Helaas niet dus. Remmen gingen faden na een minuut of 5 schat ik zo. Dat was effe eng.
Daarna een heel stuk rustig aan gedaan en later het tempo weer een beetje opgevoerd. Het rechte stuk heb ik natuurlijk wel effe doorgejakkerd.
Dus voor mij een negatieve ervaring. Heb mijn 2de kaartje dus ook aan Paul en Marius gegeven. Want ik vondt het niet echt tof.
Maar het weer was ook niet waar we op gehoopt hadden. Maar volgende keer beter en hopelijk met de gele of de blauwe 5

goeie 21t kopen he michelMichel S. schreef:Hey People,

Als je een europa-cup hebt staan dan wil ik wel ruilen. Met misschien 100 euro erbij van mijn kant uit. Want het mag niet te duur zijngille 21TURBO schreef dus:
goeie 21t kopen he michel![]()

dus laat maar horen. hahaha
daar verongeluk jij mee beste man.Michel S. schreef:Als je een europa-cup hebt staan dan wil ik wel ruilen. Met misschien 100 euro erbij van mijn kant uit. Want het mag niet te duur zijngille 21TURBO schreef dus:
goeie 21t kopen he michel![]()
![]()
dus laat maar horen. hahaha

Als mijn gtt af is dan kom ik zekers naar de ring. Ik wil wel eens zien hoe het daar aan toe gaat. Wel stoer dat marcel in een nissan gtr twin turbo mocht meerijden.
There will be plenty of time to rest when your dead
[img]http://www.reeder-it.com/ring2002/image ... ngmini.jpg[/img]
Ik heb nog wel meer foto's maar die zijn niet zo denderend.
Maar er komt vast meer online als de rest ook thuis is en weer achter de pc zit.
Maar er komt vast meer online als de rest ook thuis is en weer achter de pc zit.
-
BezigMarius schreef:

Stuk of 50 fotoŽs zijn zometeen online, en nog een tigtal filmpjes, maar daarvoor moet ik nog een webspace vinden

Verder was het koel vandaag, heb nog filmpjes van Chris en Roy, en nog een berg pics van allerlei wagens.
Lekker gescheurd ook op de ring, 3x in totaal, me auto hield het goed uit. Geen probs met warmte of wegligging, zeker weer voor herhaling vatbaar!

-
Was om 21.00 uur thuis. Het was echt een super weekend!! Vooral toen ik een rondje mee mocht rijden in een Nissan Skyline GTR TwinTurbo. Errug gaaf! En vandaag de Ringmini in volle actie bezig gezien. Wat kan die gozer rijden!! Volgende keer ga ik weer mee. Nu nog ff een kleine 200 foto's laten ontwikkelen.
-
Stefijn, ik kan er wel ff wat online zetten als je ze mailt.....