Injectoren testen

Hier kunnen problemen en technieken besproken worden.
Plaats reactie
Bart V

Voordat ik mn injectoren in ga bouwen, wil ik eerst zeker weten dat ze na een jaar stilstaan niet vastzitten ofzo en gewoon werken. Het is nogal veel werk om ze uit te bouwen als ze er eenmaal inztitten. Hoe kan ik dit testen??? Kan ik er gewoon een pulsje van 12V op zetten???? Of hebben die dingen een ander voltage. Als ik er gewoon 12 volt op kan zetten kan ik ze namelijk gewoon testen, maar moet wel ff zeker weten dat dit kan, anders zijn straks me injectoren kapot.

Greetz
Menno

waarschijnlijk zijn 't "laagohmige injectoren". Als je daar 12 volt op zet, gaat er 7 ampere lopen, en fikken ze uit. D'r mag maximaal 1 a 1.5 ampere doorheen. Dus of een stroomregelingetje gebruiken, of een dikke weerstand er voor zetten.
rev it like a rental
Bart V

oke, maar er is dus geen specifiek voltage voor die dingen? word dus lastig om ze te testen. Menno, hoe groot acht jij de kans dat die injectoren na een jaar stilstaan vastzitten?? wat zijn jouw ervaringen daarmee??
Steven
Car: M536

Als je ze reinigt in zo'n ultrasoon ding denk ik dat de kans weer vrij groot is dat ze het doen?

Of zit ik weer eens uit me nek te lullen :)
Bart V

nee je zit niet uit je nek te lulle :-D Ik ga ze gewoon laten reinigen bij een auto materialen zaak denk ik, anders zit je zo te klote als je ze monteert en ze niet werken.
Steven
Car: M536

De opticien heeft ook van die ultrasoon dingen, misschien is het daar goedkoper :)
Bart V

Steven(ventieldopje) schreef:De opticien heeft ook van die ultrasoon dingen, misschien is het daar goedkoper :)
:lol: :lol:

Goedemiddag, Ik vroeg me af of ik mischien even mijn injectoren kan reinigen in uw contactlensen bad???
Plaats reactie