Nou, da's wel een heel theoretische benadering. tis wel correct, maar volgens mij geldt in werkelijkheid rt.c=rtcChris schreef: Dit forum en de Renault Tuning Club staan los van elkaar. De club is wel onstaan uit het forum op de .com site.
De Renault Tuning Club heeft een eigen website, met een eigen leden forum. Als zoiets als dit op het clubforum vermeld zou worden,en het zou voor niet leden leesbaar zijn, dan zou je in mijn ogen gelijk hebben.
Maar met uitlatingen die gepost worden op het .com forum mag je verders geen link maken naar de Renault Tuning Club.
Mooi of niet?
rev it like a rental
Ik las net als dingen als:"lid worden van deze club".Menno schreef:Nou, da's wel een heel theoretische benadering. tis wel correct, maar volgens mij geldt in werkelijkheid rt.c=rtcChris schreef: Dit forum en de Renault Tuning Club staan los van elkaar. De club is wel onstaan uit het forum op de .com site.
De Renault Tuning Club heeft een eigen website, met een eigen leden forum. Als zoiets als dit op het clubforum vermeld zou worden,en het zou voor niet leden leesbaar zijn, dan zou je in mijn ogen gelijk hebben.
Maar met uitlatingen die gepost worden op het .com forum mag je verders geen link maken naar de Renault Tuning Club.
En ik zie het forum op .com nou niet echt als een club. Maar misschien bekijk ik het nu wel even op de verkeerde manier.
En voor mijn gevoel werd er meer gedoeld op de Renault Tuning Club dan op de url .com. Maar ik kan het mis hebben natuurlijk.
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
Tjeesus wat heb ik nou weer gedaan ??
Trouwens als ik nog een keer goed kijk is ie best vet, mis alleen de spoiler op het dak. De combinatie zou het al veel beter doen. Kom mensen, laten we deze jongen helpen met goeie tips!
Trouwens als ik nog een keer goed kijk is ie best vet, mis alleen de spoiler op het dak. De combinatie zou het al veel beter doen. Kom mensen, laten we deze jongen helpen met goeie tips!
Meen je dat nou serieus? Vind alleen zijn uitlaat errug interessant.RickGT TURBO schreef:Ik heb maar twee opmerkingen hier.
2. Ik vind hem persoonlijk ook niet heel erg mooi die achter bumper. Maar hij heeft er zeker wel heel wat werk in gestoken. En dat vind ik wel weer gaaf. Zou het best wel eens willen bekijken. En vragen over hoe en wat hij allemaal heeft moeten veranderen.
-
- Moderator
- Car: MB
Ik denk dat de mening van de gemiddelde .com bezoeker nu wel duidelijk is. Daarom is het mischien ook wel zo netjes om die onbekende auto een beetje rust te gunnen. Het is tenslotte niet onze eigen auto en zolang de eigenaar het zelf mooi vind is er niks aan de hand.
Riel >> verander die nummerplaat nu eens!!!!!
Riel >> verander die nummerplaat nu eens!!!!!
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
- Bas
- Bestuurslid
- Car: Clio IV RS
Ik vond het wel grappig, en 1 ding moet je zeker niet vergeten: het is origineel gedaan. Met een zak geld naar de tuner/stylingshop op de hoek gaan is al simpel zat.
Avant j'étais schizophrène, maintenant nous allons mieux.
'84 R11 Turbo 'KZ' | '84 R11 Turbo 'LD' | ''87 R11 Turbo 'Maxi'| '85 R11 Automatic | '03 Clio 1.5 dCi 'RS'
'84 R11 Turbo 'KZ' | '84 R11 Turbo 'LD' | ''87 R11 Turbo 'Maxi'| '85 R11 Automatic | '03 Clio 1.5 dCi 'RS'
-
ik zie geen foto ...
-
is goed riel
-
- Über-Spammer
hehe... alleen achterbumper of ook autoJan-Geert schreef:is goed riel

ben het met menno eens chrisChris schreef:Ik las net als dingen als:"lid worden van deze club".Menno schreef:Nou, da's wel een heel theoretische benadering. tis wel correct, maar volgens mij geldt in werkelijkheid rt.c=rtcChris schreef: Dit forum en de Renault Tuning Club staan los van elkaar. De club is wel onstaan uit het forum op de .com site.
En ik zie het forum op .com nou niet echt als een club. Maar misschien bekijk ik het nu wel even op de verkeerde manier.
En voor mijn gevoel werd er meer gedoeld op de Renault Tuning Club dan op de url .com. Maar ik kan het mis hebben natuurlijk.
-
- Car: 5 GT Turbo
- Contacteer:
Chris>> Oke...JIJ ziet het misschien zo.
En het is natuurlijk ook wel zo dat het twee gescheiden dingen zijn.
MAAR... in het opzicht van veele mensen zal het heel simpel allemaal "RTC" zijn.
RTC=RTC. Of er nou .nl of .com achter staat.
Het word allemaal GEASSOCIEERD(?!) met 1 club.
RTC dus.
Dus als op het .com gedeelte van RTC je auto word gedissed, dan krijg je, als eigenaar van die auto, meteen een beeld van 'de club'(.nl) itself.
Hoe je het ook went of keert....
Voor de beginnende Rtc-er is het allemaal een pot (in dit geval..)NAT!
En misschien reageer ik ook nogal heftig op dit soort dingen hoor.
Maar goed..
Als renault-liefhebbers/eigenaars weten jullie hoeveel bloed, zweet, tranen, tijd, geld, moeite, nog meer tijd, geld en moeite het kost om dingen aan je auto te veranderen/verbeteren.
En als iemand dan jammerlijk faalt in het opleuken van zn Lada/Golf/Multipla/kadett/etc.etc.etc.etc..
dan vind ik het al veel minder erg als daar geintjes om worden gemaakt of als daar veel negatieve meningen over worden gegeven.
MAAR DIT IS EEN RENAULT!!!!!
maar nogmaals....
De foto is nu zelfs weg, dus...
"Nuff said"
En "no hard feelings to annyone!"
(wat mij betreft.)
mazzl!
En het is natuurlijk ook wel zo dat het twee gescheiden dingen zijn.
MAAR... in het opzicht van veele mensen zal het heel simpel allemaal "RTC" zijn.
RTC=RTC. Of er nou .nl of .com achter staat.
Het word allemaal GEASSOCIEERD(?!) met 1 club.
RTC dus.
Dus als op het .com gedeelte van RTC je auto word gedissed, dan krijg je, als eigenaar van die auto, meteen een beeld van 'de club'(.nl) itself.
Hoe je het ook went of keert....
Voor de beginnende Rtc-er is het allemaal een pot (in dit geval..)NAT!
En misschien reageer ik ook nogal heftig op dit soort dingen hoor.
Maar goed..
Als renault-liefhebbers/eigenaars weten jullie hoeveel bloed, zweet, tranen, tijd, geld, moeite, nog meer tijd, geld en moeite het kost om dingen aan je auto te veranderen/verbeteren.
En als iemand dan jammerlijk faalt in het opleuken van zn Lada/Golf/Multipla/kadett/etc.etc.etc.etc..
dan vind ik het al veel minder erg als daar geintjes om worden gemaakt of als daar veel negatieve meningen over worden gegeven.
MAAR DIT IS EEN RENAULT!!!!!
maar nogmaals....
De foto is nu zelfs weg, dus...
"Nuff said"
En "no hard feelings to annyone!"
(wat mij betreft.)
mazzl!
-
- Contacteer:
Menno schreef:Nou, da's wel een heel theoretische benadering. tis wel correct, maar volgens mij geldt in werkelijkheid rt.c=rtcChris schreef: Dit forum en de Renault Tuning Club staan los van elkaar. De club is wel onstaan uit het forum op de .com site.
Ben ik het toch wel heel erg mee eens.
Drive it like you stole it
-
- Contacteer:
Maar voor niet oprichters van de club is dat dus hetzelfde.Chris schreef:Ik las net als dingen als:"lid worden van deze club".Menno schreef:Nou, da's wel een heel theoretische benadering. tis wel correct, maar volgens mij geldt in werkelijkheid rt.c=rtcChris schreef: Dit forum en de Renault Tuning Club staan los van elkaar. De club is wel onstaan uit het forum op de .com site.
Ik weet zelf dat er verschil tussen zit. Waarom weet ik niet en begrijp ik niet. (mischien wil ik het niet begrijpen...).
Kijk dit is wat mijn gevoel zegt.... Oh een leuke hobbie die auto...... Dan browse je eens wat....
Dan lees je eens wat....
Kijk nu is het tijd om het wat serieuser aan te gaan pakken. Nu breng ik m'n auto maar eens niet naar de garage maar vervang ik m'n uitlaat demper zelf.... (of aan knipperlichtje ofzo). Dus ik meld me aan bij de club....
En die stap betekend voor mij direct wat centjes over maken aan de club en genieten van het vragen kunnen stellen aan mede club leden.
Oh een club dag... mmm ik weet niet of ik wel fanatiek genoeg hier voor ben... mmm nou ja... dan maar gewoon thuis blijven... of nou ja... die jongens zijn toch wel rete cool en gezellig...
Club dagje doen... damn dat is toch wel rete gaaf... das toch wel heel leerzaam zo die tips van andere gekken.
Wauw... dit is toch wel leuk...
Oh het is alweer een jaar voorbij... Snel m'n club geld overmaken want dit is toch wel heel erg gaaf!
-
- Contacteer:
Ja tuurlijk. Is mischien niet m'n smaak maar wil wel weten wat hij er zelf aangehobbied heeft. Of waar en wat hij het gekocht heeft.Riël schreef:Meen je dat nou serieus? Vind alleen zijn uitlaat errug interessant.RickGT TURBO schreef:Ik heb maar twee opmerkingen hier.
2. Ik vind hem persoonlijk ook niet heel erg mooi die achter bumper. Maar hij heeft er zeker wel heel wat werk in gestoken. En dat vind ik wel weer gaaf. Zou het best wel eens willen bekijken. En vragen over hoe en wat hij allemaal heeft moeten veranderen.
Heeft hij dit optisch gedaan, dan zal hij ook vast wel hele leuke dingetjes onder de kap gedaan hebben.