Auto trekt naar links??

Hier kunnen problemen en technieken besproken worden.
Plaats reactie
Armando

M'n clio 16v trekt naar links. Het is voornamelijk bij optrekken en remmen dat het goed te merken is maar bij een lang recht stuk gebeurd dit ook.. Als ik het stuur rechthou hoor je een ruisend geluid en als ik dan naar links ga gaat het weg weer naar recht begint het weer.. Wat zou dit kunnen zijn heb gedacht aan de achteras maar daar begin ik toch weer aan te twijfelen door dat geluid..
frank_williams

suffe vraag misschien, maar heb je de bandenspanning al gecontroleerd?
Armando

Is gecheckt Frank..
martin rs

het kan ook zo zijn als je banden op spanning zijn. had ik ook toen had ik voor met achter omgewisseld en weg was het.

of het is je aandrijfas. heb je een stoeprandje graakt?? :D
Armando

Nee niets geraakt.. Voorheen deed ie het een klein beetje (naar links trekken) maar nu is het niet leuk meer heb er wel sinds kort andere velgen onder liggen.. ze zoeken wel spoortjes maar dat is normaal 215 breedt.
martin rs

ja dan is dat het waarshijnlijk. ff naar de gagage om te vragen of ze de boel ff balanceren en uitlijnen.
Armando

Mhh vreemd... Zal er nog maar eens langs gaan.. Zou toch een hele stomme fout zijn.. Bedankt
elwin81

WIELAGER(S)!?!?!?!
Armando

elwin81 schreef:WIELAGER(S)!?!?!?!
Kan die daarvan naar een bepaalde kant trekken ??? Het geluid zou trouwens daar inderdaad wel vandaan kunnen komen
Steven
Car: M536

Als 1 (of 2 aan 1 kant) extreem veel weerstand geeft dan kan dat, maar ik zou dan wel snel kijken, anders schieten misschien vast.
Armando

Zal maar snel weer een afspraakje maken.. Vorige week nog 2 nieuwe achterwiellager en remschijven en remblokken.. Nu de voorkant maar... :wink:
arjan81
Contacteer:

He armando!

Heb je veren al gecontoleerd of die nog wel heel zijn want mijn 16v trekt ook naar links en dat komt omdat de bovenste ring van de linkerveer afgebroken is dus nu direct maar verlagen :wink: 8) en dan weer lekker recht rijden.

Groet'n uut grun
Armando

arjan81 schreef:He armando!

Heb je veren al gecontoleerd of die nog wel heel zijn want mijn 16v trekt ook naar links en dat komt omdat de bovenste ring van de linkerveer afgebroken is dus nu direct maar verlagen :wink: 8) en dan weer lekker recht rijden.

Groet'n uut grun
Nee nog niet gecontroleerd maar dit is natuurlijk ook een mogelijkheid.. Kun je dit horen (als de bovenste veer is gebroken)
Djeedub

Ik denk dat het een kwestie van uitlijnen is hoor..
helemaal omdat er nieuwe velgen opzitten.. (ik had het ook nadat ik mijn achterbanden voor had gezet..)

Als het je lagers zouden zijn merk je het wel want dat rijdt hij erg gevaarlijk op hoge snelheid, maar dat kun je gelijk checken als je ze uit laat lijnen..

Gr JW
Loves flying....
Armando

Hij is nu uitgelijnd rijd nu wel recht maar toch nog niet wat het moet zijn maandag komt er een andere wiellager in en ben nu bezig met de rechtervoorkant moet volgens mij toch een andere schokbreker op.. Wat zou dat ongeveer kosten 2 schokbrekertjes.. iemand een idee zonder alle site's af te zoeken...
Plaats reactie