Koeling inlaat spruitstuk Clio16v
-
- Contacteer:
FF een vraagje, heeft er iemand goede ideeen om het inlaatspruitstuk van een Clio 16v te koellen. Ben vanmorgen namelijk op de testbank geweest en met een koud spruitstuk heb ik 5KW meer vermogen en 12Nm meer koppel en veel beter vermogens en koppel over het hele toeren bereik.
tis niet alleen je inlaatspruitstuk, maar de hele motor die warm wordt, waardoor je vermogen inzakt.
Geen warme lucht aanzuigen, goed koelen van olie en water, helpt misschien iets, maar verder hoort 't gewoon bij een verbrandingsmotor.
Geen warme lucht aanzuigen, goed koelen van olie en water, helpt misschien iets, maar verder hoort 't gewoon bij een verbrandingsmotor.
rev it like a rental
-
- Contacteer:
Ja daarstaks hadden we het spruitstuk even met een blower koel geblazen en wat water er op gesproeit en hoppa daar was iets meer vermogen.
IK wil weten of er toevallig iemand iets bedacht heeft om het spuitstuk koel te houden en niet gloeiend te laten worden en dus de lucht te laten verwarmen.
IK wil weten of er toevallig iemand iets bedacht heeft om het spuitstuk koel te houden en niet gloeiend te laten worden en dus de lucht te laten verwarmen.
-
- Contacteer:
Kijk aan dat is nog eens een inteligente opmerking.robert schreef:vacantie naar de noordkaap?
Keep up the good thinking Robert.
-
- Contacteer:
Zoek jij de oplossing eens voor mij op dan robert ik heb geen zin om te zoeken.robert schreef:in de categorie intelligent heb ik er nog wel eentje:
"search".
Want dit is al lang eerder behandeld.