kleppenstoters gtt

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
mathijs

ik ga mijn koppakking vernieuwen en nu dacht ik dat er misschien andere kleppenstoters bestaan, die het blok bevorderen. :)
of kan ik er het beste originele voor bestellen?
heeft er iemand suggesties?
thnx
Daaf (Davy)

Hee mathijs,

Dacht dat jij een zo goed als nieuw achterbergblokkie erin had hangen. Nu alweer een neiuwe koppakking? Veel druk zeker :lol: ?
Geloof niet dat er andere klepstoters te krijgen zijn voor de GT. Miischien als je ze laat maken door iemand?

K-tec doet ook iks met klepstoters bij hun modificaties. Wel van alles met kleppen, klepgeleiders etc.

Zie stukje:
Head stripped and vapour blasted to give "as new" finish, very extensive matching and flowing of the head, inlet manifold, exhaust manifold and manifold gasket, valves and valve seats re-machined / cut with multi angles and valves hand lapped into seats, inlet valve guides removed and replaced with new, shorter guides and head fully reassembled

mzzl
Menno

een gtt heeft geen klepstoters. Wel stoterstangen en tuimelaars.

Deze onderdelen zijn prima op hun taak berekend. Meer vermogen betekent ook niet dat ze zwaarder belast worden. Alleen van een hoger toerental worden ze zwaarder belast, maar daar is bij een GTT meestal geen sprake van (it's all about turboboost).

Als je toch wilt upgraden: je kunt wel andere stoterstangen laten maken, zie topic over AT toerental. Tevens zou je je tuimelaars zelf wat kunnen verlichten, en mooi glad kunnen maken, om kerfwerking/scheurvorming te voorkomen.
rev it like a rental
mathijs

Daaf (Davy) schreef:Hee mathijs,

Dacht dat jij een zo goed als nieuw achterbergblokkie erin had hangen. Nu alweer een neiuwe koppakking? Veel druk zeker :lol: ?
Geloof niet dat er andere klepstoters te krijgen zijn voor de GT. Miischien als je ze laat maken door iemand?
ja mijn blok is nieuw maar er gaat een gttuning koppakking op, dan weet ik zeker dat ie ook goed blijft. :D
Daaf (Davy)

ja mijn blok is nieuw maar er gaat een gttuning koppakking op, dan weet ik zeker dat ie ook goed blijft. :D[/quote]

Ja, zekers! :lol:
Kijk eens op http://www.k-tecracing.com/show_product.asp?id=19 daar hebben ze ook een mooie koppakking voor weinig. Iig minder dan bij Gttuning. Deze schijnt tot meer dan 300 pk goed te zijn. :)
mathijs

ik heb alles al van gttuning dan blijf ik liever bij het zelfde :)
Plaats reactie