Mooi of niet?

Alles wat te maken heeft met plaatwerkerij en het interieur
Riël
Über-Spammer

Deze achterbumper vind ik dus niet zo mooi he:
Kan niet meer gezien worden ivm met emoties eigenaar
Laatst gewijzigd door Riël op za 8 jun 2002 11:02, 2 keer totaal gewijzigd.
rasit..

nope :)
MyZ

afgekeurd
Rick

Bah :-*
Stefijn

sjeez...
Nick (germanstyle)

Kan het zijn dat ik deze auto ooit eens in de buurt van Enschede-Oldenzaal heb gezien....

Vond het toen een echte sjonniebak ...
Tijn
Contacteer:

en wederom met kentekenplaat......
there is no spoon.
Marcel (Mr. Bacardi Cola)

Lelijk!
Armando

Wel handig in de winter. Sneeuw schuivertje.. Maar als de eigenaar er gelukkig mee is heb ik alle respect. Vind het wel netjes dat ie er 2 uitlaatjes op heeft zitten.. :wink:
RickGT TURBO
Contacteer:

Ik heb maar twee opmerkingen hier.

1. Dit slaat nergens op...
Jullie volgen de quote; " Respect is everything"
Dus dan moet je eigenlijk hier je mond gewoon over dicht houden.
OF die slogan moet aangepast worden.

2. Ik vind hem persoonlijk ook niet heel erg mooi die achter bumper. Maar hij heeft er zeker wel heel wat werk in gestoken. En dat vind ik wel weer gaaf. Zou het best wel eens willen bekijken. En vragen over hoe en wat hij allemaal heeft moeten veranderen.
Drive it like you stole it
rasit..

als je zegt niet mooi betekent het niet dat je er geen respect voor heb
Haas
Car: Megane RS

Heb idd wel eens mooiere bumpertjes gezien....
Armando

Ik denk dat iedereen ook zo denkt Rick maar om dat iedere keer te moeten zeggen. toch!! Respect is ... dat weten we en dat houdt ook in dat als bv de eigenaar zich hier aanmeld hij ook lid kan worden.. Heb een tijdje terug iets gelezen waarin stond dat iemand met z'n 5 gtt niet bij een bepaalde club niet geaccepteerd werd.. Dat vind ik nou triest.. http://www.renault-tuning.com/en/forum/ ... light=geel
Laatst gewijzigd door Armando op vr 7 jun 2002 8:43, 1 keer totaal gewijzigd.
RickGT TURBO
Contacteer:

RaSiT schreef:als je zegt niet mooi betekent het niet dat je er geen respect voor heb
Das waar....
RickGT TURBO
Contacteer:

Armando schreef:Ik denk dat iedereen ook zo denkt Rick maar om dat iedere keer te moeten zeggen. toch!! Respect is ... dat weten we en dat houdt ook in dat als bv de eigenaar zich hier aanmeld hij ook lid kan worden.. Heb een tijdje terug iets gelezen waarin stond dat iemand met z'n 5 gtt niet bij een bepaalde club niet geaccepteerd werd.. Dat vind ik nou triest.. [html]http://www.renault-tuning.com/en/forum/ ... light=geel[/html]
En daar ben ik het nou ook weer mee eens...
Riël
Über-Spammer

Ik heb het heel netjes Mooi of niet? genoemd. Gewoon. Zomaar. Alle respect, ik zou die hele bak zo kopen (staat op marktplaats) zet er wel een andere bumper op, ziet er verder toch strak uit?

Toch zou ik een bumper gekozen hebben die wat meer bij het model past. Dus, ik vind hem niet zo mooi, met alle respect!

Mzzl!
Jasper16v

smaak heeft toch nix met respect te maken ?

ik vind hem niet mooi iig
Tom
Moderator
Car: MB

het lijken wel twee bumpers waarvan de ene in spiegelbeeld onder de andere hangt. Persoonlijk vind ik het niks, maar ieder zijn smaak
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
clio_rally
Contacteer:

Begrijp het probleem niet helemaal. We hoeven deze kerel toch niet massaal af te kraken? Stel je voor, we gaan allemaal onze auto op het forum zetten, en iedereen gaat net zo reageren. Geloof me, dan valt er over elke wagen wel wat te zeiken. En wordt je daar blij van? We behandelen elkaars wagen altijd allemaal met respect, omdat we elkaar een beetje kennen. De eerst de beste auto die we niet kennen wordt meteen afgemaakt, beetje jammer...

Gijs

PS: Deze gast kan beter geen RTC lid worden, straks leest hij het forum, weet je meteen weer wat ze echt van je wagen vinden... :(
Bezemer Rally Team
http://www.Bezemer-Rally.nl

" 'cause quitters never win and winners never quit..."
robert

kijk ik vind de styling ook wel "speciaal", maar in plaats van alleen maar kletsen over polyesteren van bumpers is hij al gewoon lekker aan de slag gegaan.
En das wel weer bijzonder ok te noemen!
RickGT TURBO
Contacteer:

robert schreef:kijk ik vind de styling ook wel "speciaal", maar in plaats van alleen maar kletsen over polyesteren van bumpers is hij al gewoon lekker aan de slag gegaan.
En das wel weer bijzonder ok te noemen!
Mee eens...
gille
Contacteer:

dat jullie dat nu mooi vinden of nie de eigenar moet het mooi vinden he das het zelfde met een vrouw jij vind de die mooi ik een andere snappie :wink:
robert

Hé Gille!, wat dacht je van ".,:;"?

Als je snapt wat ik bedoel...
gille
Contacteer:

robert schreef:Hé Gille!, wat dacht je van ".,:;"?

Als je snapt wat ik bedoel...
?????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????? :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
spir@l
Car: 5 GT Turbo
Contacteer:

tja...beetje jammer weer.....

Een hele topic gemaakt om een auto af te kraken met n allen. :(

Oke, ik ben het wel met de meeste eens dat dit niet mijn smaak is.
En dat ik het heeeeel eerlijk gezegd niet erg vind dat ZIJN NUMMERBORD NOG TE LEZEN IS( :evil: !!!!!), want die auto kan me gestolen worden. ;) ;) ;) (!!!!)

echt waar jongens....
Als die gast nou zelf zn auto op het forum zet en we geven er onze EERLIJKE mening over... NO PROBLEM!
Maar ik krijg hier toch een beetje een naar gevoel van in mn maag....

Stel dat het je eigen auto was!
En je hebt er net gruwelijk veel tijd, geld en moeite ingestoken om een, naar jouw mening, vette achterbumper te maken.
Helemaal naar JOUW EIGEN smaak!
Je komt ineens via via erachter dat er zoiets als RTC bestaat....
Kijkt even op het forum...
leest over allemaal reno-enthousiastelingen(dat woord klopt niet maar goed... :p )...
veel kenners en dergelijk volk...
en dan zie je je eigen trots "on display"....
je leest vol goede moed de replies....
En je bent voorgoed 'genezen' van de gedachte jezelf OOIT bij deze club aan te melden! :( :( :( :( :evil:

dus....beetje jammer weer...
Jasper16v

als een mod vind dat het te ver gaat heeft hij vast wel een knopje delete
spir@l
Contacteer:

oh ja...

Dat dikke "afweergeschut" dat door die, niet in mijn smaak vallende, bumper heen steekt vind ik HEFTIG!!!!

mazzl.

ps. Met mijn vorige reply val ik NIEMAND persoonlijk aan!! gewoon effe my feelings...
Steven
Car: M536

Smijt dit topic maar in z'n geheel de prullenbak in.

Het gaat echt TOTAAL nergens over.
spir@l
Contacteer:

tja... "te ver"...
T gaat me er eigenlijk niet eens om of t te ver gaat of niet... (ik bedoel waar trek je de grens...)

HEt gaat me er denk ik vooral om dat we het hier om en RENAULT hebben!!
En niet zomaar over een of andere...ehhmm... ANDER automerk!
Want dan kan het me misschien niet eens zoveel boeien.
Deze auto zou deel uit kunnen maken van "onze" club.
Is dat niet wat we graag willen???!?!?!

ok ok....

"Nuff said!"
rasit..

als de eigenaar van die auto zo trots is op z'n wagen dan moet ie ook schijt hebben aan wat andere mensen over zijn wagen zeggen..

voorbeeld : de meeste mensen vinden dat ik mijn rs verneuk d.m.v. een bodykit.. ik vind het stoer en dat is het belangrijkste, voel ik me er goed in is de vraag, antwoord JA!
ik zal diegene die het niet mooi vinden heus niet meer haten ofzo.. ik zal ze ook gewoon gedag zeggen en ook een babbeltje maken als ik ze ergens zie :) jezus waar hebben we het over :)
gille
Contacteer:

Steven(ventieldopje) schreef:Smijt dit topic maar in z'n geheel de prullenbak in.

Het gaat echt TOTAAL nergens over.
waarom ,jullie mogen die jongen zijn bumper tot de grond afbreken maar daar mag niemand zijn gedacht eens zeggen over jullie afkeurgedoe want dan moet deze topic ineens weg ,mensen word aub eens volwassen :D
Robert dB.

hou maar op mensen.
Chris
Erelid - Moderator - RvT

[quote="spir@l"]
Je komt ineens via via erachter dat er zoiets als RTC bestaat....
Kijkt even op het forum...
leest over allemaal reno-enthousiastelingen(dat woord klopt niet maar goed... :p )...
veel kenners en dergelijk volk...
en dan zie je je eigen trots "on display"....
je leest vol goede moed de replies....
En je bent voorgoed 'genezen' van de gedachte jezelf OOIT bij deze club aan te melden! :( :( :( :( :evil:

[quote]

Dit forum en de Renault Tuning Club staan los van elkaar. De club is wel onstaan uit het forum op de .com site. Ik zal jullie de complete geschiedenis even besparen.:)
Mensen vaak denken dat als ze hier een log in hebben, dus al ze hier kunnen posten, ze gelijk lid zijn van de Renault Tuning Club. Dat is dus niet zo. De .com site is een openbaar forum, waar iedereen zijn mening kan posten. Goed of kwaadschiks.
Soms denk ik ook wel van:"Dat had beter op een andere manier gepost kunnen worden". Maar je hebt te maken met veel verschillende mensen, met allemaal een eigen mening.

De Renault Tuning Club heeft een eigen website, met een eigen leden forum. Als zoiets als dit op het clubforum vermeld zou worden,en het zou voor niet leden leesbaar zijn, dan zou je in mijn ogen gelijk hebben.
Maar met uitlatingen die gepost worden op het .com forum mag je verders geen link maken naar de Renault Tuning Club.
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
Dirk (CRX)

Ik durf dadelijk niet meer de foto's van mijn CRX hier op het forum te zetten :lol:

trouwens stelletje gare aardappels, okay het is in mijn ogen, met alle respect, niet helemaal optisch mooi gedaan.. daarintegen is het anders als origineel en dus tuning..

Verder, Rick, Respect is everything, das heel mooi, super zelfs, maar daarom mag je nog wel je eigen mening geven, ookal zou deze slecht zijn.. boeiend!! ookal leest hij dit, hij mag toch niet verwachten dat iedereen dezelfde smaak had... anders lag ik zijn vriendin ook wel te krikken (mag overigens niet van mijn scharrel c.q. ex-vriendin).. Verder, waar lullen we eigenlijk over, val elkaar effe lekker aan een wees vervolgens op automania weer grootste vriendjes.. Doen Martijn en ik ook :lol: ik ga zelfs mijn CRX naar de zijne zetten, kunnen de roestbeestjes overspringen (ik zal jullie voor zijn!)..

Mensen die deze post mogelijk hebben gemaakt :

Chris die mij op dit topic gewezen heeft
Chris die dit topic speciaal voor Dirk de echte vette CRX man geunlockt heeft.. EN, En, JAWEL Chris, omdat hij als één van de weinigen in mijn CRX mag rijden met Automania..
CRX ICE'ed with JL-Audio & Boston Acoustics & Hifonics Zeus
Plaats reactie