hallo!
Ik heb lekkage bij de antenne, het loopt zo de verlichting in en dan eruit...
kewstie van kitten? of beter een nieuwe antenne erop, die wel goed aansluit en de boel dichthoud? (Het is alleen bij erge regenval)
Gewoon een nieuwe antenne kopen bij automaterialen!!
Kost 15 gulden ofzo.
Dan hoef je alleen maar de verlichting eruit te halen en dan schroefje los, nieuwe antenne erop met dat nieuwe rubbertje wat erbij zit en dan ben je alweer klaar!!
Veel suc6
das 10 mins werk als je het al een keer los gehaald hebt.
Anders 20 minuten
Hoi mike16v , hee heb je wel goed opgelet toen je je clio ging kopen? Of wist je wat er zoal mis aan was?
Als ik zo 's naar de stapel rekeningen kijk die ik de laatste jaren heb gehad .....hoop ik voor je dat t bij deze "kleine dingetjes" blijft!!
Maarja als je eenmaal lekker diep t gas intrapt dan vergeet je die stapel rekeningen gauw genoeg
Gewoon afkitten helpt ook
Op den duur komt er een klein deukje onder het voetje (van het bewegen)van de antenne. Dus lampje eruit en netjes rond het moertje een beetje kit.
Dan heb je er nooit meer last van.
oke jongens bedankt voor de tips,
En ja ik heb goed gekeken wat ik heb gekocht, een strakke bak, motorisch loopt ie goed, corrosserie is toppie, het zijn tot nu toe een paar kleine dingetjes, is juist leuk om mijn auto te leren kennen.
De volgende grote uitgaven word een distributieriem, maar dat wist ik toen ik hem kocht, dus dat komt allemaal wel goed
RenaultclioII16v (Peter) schreef:Gewoon afkitten helpt ook
Op den duur komt er een klein deukje onder het voetje (van het bewegen)van de antenne. Dus lampje eruit en netjes rond het moertje een beetje kit.
Dan heb je er nooit meer last van.
Het komt door je auto door de wasstraat rijden.
ik heb het probleem ook met de laguna. Op autoweek.nl staat ook nog een uitleg over dit probleem.