ik heb eindelijk een clio16v en wat vraagjes

Hier kunnen problemen en technieken besproken worden.
Tim B.

Zoals je merkt... :D :D
mike16v

Johan het is Thijs van de rsi inderdaad, hij was ook op speed, ik die dag erna..

Gaan er hier nog mensen naar automania? er is een lijst sta ik geloof ik wel op via thijs...

En ik ga me hard maken voor een blad jongens!
mike16v

ik had het vanmiddag nog over mijn mistlampen die het niet deden, maar vreemd genog doen ze het weer :D

achteruitrijlicht vind ik nog een lastige...

en de temperatuurmeter reageerd wel maar geeft niet de juiste teperatuur aan, als ik het bolletje onder de spiegel aanraak loopt ie wel op, maar de temp. is niet juist, betekend dit een nieuwe als ik wel wil dat ie het goed doet?
Marcel B.

mike16v schreef:ik had het vanmiddag nog over mijn mistlampen die het niet deden, maar vreemd genog doen ze het weer :D
Je koplampen moeten wel aanstaan voordat je mistlampen et doen he... is bij mij iig zo :)
Don't walk the grass... smoke it
mike16v

ja ik wist dat ik mijn lichten an moest doen, zo ver was ik, maar maakt niet uit ze doen het weer :)
Riël
Über-Spammer

mike16v schreef:ik had het vanmiddag nog over mijn mistlampen die het niet deden, maar vreemd genog doen ze het weer :D

achteruitrijlicht vind ik nog een lastige...

en de temperatuurmeter reageerd wel maar geeft niet de juiste teperatuur aan, als ik het bolletje onder de spiegel aanraak loopt ie wel op, maar de temp. is niet juist, betekend dit een nieuwe als ik wel wil dat ie het goed doet?
er was natuurlijk geen mist toen je 't probeerde !!
mike16v

8) mklopt er was geen mist, maar je raad het al, gisteravond, nee hoor geen mistlampies, ze hebben een eigenleventje denk ik...
Plaats reactie