Wie heeft er nu eigenlijk allemaal een turbo op zn clio?

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
dennis16v

't kwartje schijnt maar niet te willen vallen. (zie andere topics) maar de auto op de foto's is Dennis' Clio. Dus niet zoeen, of zo'n kit, of iets wat er een beetje op lijkt of wel eens in de buurt heeft gestaan, maar gewoon DIE auto.[/quote]

ahhhhhhh nu snap ik hem. dus wel hebben niet die kit er zelf op geschroefd en hem die kleur gespoten. we zijn hem gewoon wezen halen.. ahhh helemaal duidelijk.
snapte het al niet.
jeroen.k

Menno schreef:
jeroen.k schreef:Heb je die kit er ook al om heen zitten?
't kwartje schijnt maar niet te willen vallen. (zie andere topics) maar de auto op de foto's is Dennis' Clio. Dus niet zoeen, of zo'n kit, of iets wat er een beetje op lijkt of wel eens in de buurt heeft gestaan, maar gewoon DIE auto.
Dat is Dennis zn auto wou je zeggen? Dennis is toch een Nederlander, dus wat moet ie dan met een Duits kenteken op zn auto? en waarom is de link een foto van SK-tuning dan? Of heeft hij DIE specifieke auto van hun gekocht uit Duitsland?
dennis16v

Dat is Dennis zn auto wou je zeggen? Dennis is toch een Nederlander, dus wat moet ie dan met een Duits kenteken op zn auto? en waarom is de link een foto van SK-tuning dan? Of heeft hij DIE specifieke auto van hun gekocht uit Duitsland?[/quote]

duurst soms wel ff he. maar inderdaad DIE auto is mijn auto. hehe. waarom een duitskenteken?? opdat het heel mischien een duitse auto is????
jeweet wel. je rijd de grens over en je haalt dat ding op, en bent vervolgens stierlijk laat weer thuis.
Menno

jeroen.k schreef:
Menno schreef:
jeroen.k schreef:Heb je die kit er ook al om heen zitten?
't kwartje schijnt maar niet te willen vallen. (zie andere topics) maar de auto op de foto's is Dennis' Clio. Dus niet zoeen, of zo'n kit, of iets wat er een beetje op lijkt of wel eens in de buurt heeft gestaan, maar gewoon DIE auto.
Dat is Dennis zn auto wou je zeggen?
nee, ik wou zeggen dat 't de hondekar van de overbuurman is, origineel Italiaans, geexporteerd door de VOC naar Zuid Rusland. (wie heeft er een teiltje.....)
rev it like a rental
rasit..

:lol:

probeer het anders met 20 eurocent :lol:
jeroen.k

Ja hoe had ik nu moeten weten dat je echt die auto gekocht had? Komt niet zo vaak voor lijkt me. Maar was die echt speciaal opgeluekt om foto's te kunnen laten zien van die kit? Of was die van een particulier die die kit er gewoon op had zitten waar ze vervolgens foto's van gemaakt hebben? :s
Anonymous

jeroen.k schreef:Ja hoe had ik nu moeten weten dat je echt die auto gekocht had? Komt niet zo vaak voor lijkt me. Maar was die echt speciaal opgeluekt om foto's te kunnen laten zien van die kit? Of was die van een particulier die die kit er gewoon op had zitten waar ze vervolgens foto's van gemaakt hebben? :s
http://www.renault-tuning.com/en/forum/ ... highlight=

48 reply's en 659 views ;-)
Robert dB.

haha, was een 'gesprek' zeg (als je het wel zo mag noemen) :lol: !
Serge1916V

Een clio 1.8 16V Turbo kan je zeker sneller maken als een 5GTT. Als je tot het uiterste zou gaan dan is de Clio sneller.
Je kan wel weer je 5GTT sneller maken, maar die Clio moet wel sneller zijn als je hetzelfde eraan doet.
Dat is gewoon logisch, of het zou zo moeten zijn dat de 5GTT 500 kilo weegt en de Clio 1500 kilo, maar dat is niet zo :)

Gr
dennis16v

Confusedsb schreef:Een clio 1.8 16V Turbo kan je zeker sneller maken als een 5GTT. Als je tot het uiterste zou gaan dan is de Clio sneller.
Je kan wel weer je 5GTT sneller maken, maar die Clio moet wel sneller zijn als je hetzelfde eraan doet.
Dat is gewoon logisch, of het zou zo moeten zijn dat de 5GTT 500 kilo weegt en de Clio 1500 kilo, maar dat is niet zo :)

Gr
en weer een theorie waar we op kunnen bouwen
jeroen.k

heheh disussie was al klaar idd ennuh dennis erg mooi dat autootje, raar dat ik die topic gemist heb! Hoe ben je aan die auto gekomen? Advertentie via sk? mobile.de?
dennis16v

jeroen.k schreef:heheh disussie was al klaar idd ennuh dennis erg mooi dat autootje, raar dat ik die topic gemist heb! Hoe ben je aan die auto gekomen? Advertentie via sk? mobile.de?

bijna. ebay.de
Anonymous

pfff...leuk zo die verhaal lijn...het begint bij het opfokken dmv turbo's en het eindigt bij het wel of niet duits zijn van de auto van dennis16v
dennis16v

Yr! schreef:pfff...leuk zo die verhaal lijn...het begint bij het opfokken dmv turbo's en het eindigt bij het wel of niet duits zijn van de auto van dennis16v

ja t begon ook met de vraag over me auto. altijd leuk om een beetje af te dwalen he, anders wordt het allemaal ook zo serieus.
MyZ

Dacht dus dat ik de enige was met willie turbo was.... :( dacht dat dennis een 1.8 16v turbo had.
Jammer. Wordt wel spannend dennis! willie turbo against willie turbo. Om even op de rest terug te komen, een eerlijke vergelijking :) . damn, wat een topic :D

PS: Dennis, wanneer is je willie af?
Jasper16v

MyZ, check je private message effe :)
dennis16v

MyZ schreef:Dacht dus dat ik de enige was met willie turbo was.... :( dacht dat dennis een 1.8 16v turbo had.
Jammer. Wordt wel spannend dennis! willie turbo against willie turbo. Om even op de rest terug te komen, een eerlijke vergelijking :) . damn, wat een topic :D

PS: Dennis, wanneer is je willie af?

heb je hem al rijdend dan??? ben benieuwd.
Plaats reactie