Als er nog iets opwindends te melden is, laat ik het jullie weten...na het weekend natuurlijk...
grtz Haaz
NICE!!! ik ben ook niet van plan om te gaan racen, maar een stukje iets sneller rijden dan normaal zonder tot het maximum of daaroverheen te gaan is natuurlijk wel heel aantrekkelijk....Nick schreef:De rest van het circuit kun je ook wel rijden.
Op zondagavond doen er dat wel veel. Ik zou alleen niet gaan zitten racen, want met een ongeluk ben je dan echt niet blij.
Het stuk niet openbare weg van het circuit kun je gewoon inrijden en weer uitrijden.
das gesproken ze maar je zit ook op het waals gebied van belgie he daar is dat nog erger dan pakwek Antwerpen of Brusselkevinb schreef:alsof we dat zelf nog niet wisten!!![]()
Ben er dinsdag ook nog geweest was idd formule 3 race. mochten er ook niet op.
Zijn dan maar verder naar Duitsland gereden, daar heb je tenminste gladde banen.
had je maar mee moeten gaan naar de ring, dat was zeker niet ruk!! wel druk maar das een ander verhaal!!haaz schreef:nou, das wel erg ruk, kom ik bij t circuit...wat denk je: afgesloten, waren races...
Drie dagen ben ik er geweest, maar zo logisch als het is in een raceweekend, geen van de dagen open...zonde.
Er stond btw wel een heel vet getunede Clio II 1.4 16V. Getuned door DP-runing??? Weet t niet meer zeker, maar heb foto's gemaakt, dus jullie zien we wel als ik ze heb...
tsja...als ik nou de volgende keer weet dat jullie gaan....dan gaak mee....Ray (Zonnebril) schreef:
had je maar mee moeten gaan naar de ring, dat was zeker niet ruk!! wel druk maar das een ander verhaal!!
het stond er gelukkig ook niet zo lang van tevoren op....haaz schreef:tsja...als ik nou de volgende keer weet dat jullie gaan....dan gaak mee....Ray (Zonnebril) schreef:
had je maar mee moeten gaan naar de ring, dat was zeker niet ruk!! wel druk maar das een ander verhaal!!