Dit weekend gaan we naar SPA !!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
Haas
Car: Megane RS

Ik heb best zin in aankomend weekend (8juni), want ik ga met me vriendin en ouders een weekend weg...naar Spa-Franchorchamps...:p :p :p Hoop dat t niet te druk is bij het circuit, dan gaan we nog ff een stukkie rijden...Tis weliswaar alleen het gedeelte La Source, Eau Rouge, Les Combes, maar ja, beter iets dan niets. Mijn autootje gaat zeker op de foto komen, midden staand op de Eau Rouge...
Als er nog iets opwindends te melden is, laat ik het jullie weten...na het weekend natuurlijk...
grtz Haaz
Nick (germanstyle)

De rest van het circuit kun je ook wel rijden.
Op zondagavond doen er dat wel veel. Ik zou alleen niet gaan zitten racen, want met een ongeluk ben je dan echt niet blij.

Het stuk niet openbare weg van het circuit kun je gewoon inrijden en weer uitrijden.
Haas

Nick schreef:De rest van het circuit kun je ook wel rijden.
Op zondagavond doen er dat wel veel. Ik zou alleen niet gaan zitten racen, want met een ongeluk ben je dan echt niet blij.

Het stuk niet openbare weg van het circuit kun je gewoon inrijden en weer uitrijden.
NICE!!! ik ben ook niet van plan om te gaan racen, maar een stukje iets sneller rijden dan normaal zonder tot het maximum of daaroverheen te gaan is natuurlijk wel heel aantrekkelijk....
Nick (germanstyle)

Je weet: Het mag natuurlijk niet he op dat stukje circuit rijden, maar er mag wel meer niet ...
clio_rally
Contacteer:

Gaan!!! Gewoon een keer een heel rondje maken, word je echt vrolijk van. Laatste keer is voor mij alweer een half jaar geleden, geloof ik. Maar je moet gewoon het hele rondje rijden. Is soms afgesloten met wat banden, maar daar kun je meestal langs. Beetje oppassen in Eau Rouge alleen, ooit een keer met een groep wezen crossen, heeft een vriend van me zijn nieuwe 323compact op zijn dak gelegd in de grindbak (binnenkant, dus rechts, recht voor het Stella Artois bord)...

Gijs
Bezemer Rally Team
http://www.Bezemer-Rally.nl

" 'cause quitters never win and winners never quit..."
Haas

nou, das wel erg ruk, kom ik bij t circuit...wat denk je: afgesloten, waren races...:(
Drie dagen ben ik er geweest, maar zo logisch als het is in een raceweekend, geen van de dagen open...zonde.
Er stond btw wel een heel vet getunede Clio II 1.4 16V. Getuned door DP-runing??? Weet t niet meer zeker, maar heb foto's gemaakt, dus jullie zien we wel als ik ze heb...
Haas

trouwens...nou we het toch over Belgie hebben. Sorry voor de belgische mensen van t forum, maar hebben ze in Belgie nooit van asfalt gehoord ZONDER gaten. Ik reed daar in de buurt van t circuit rond (red. Trois Ponts) en ik was echt bang dat me auto uit elkaar viel van de gaten in de weg...wat zeg ik: weg??Een veredeld karrespoor, dat was t...
kevinb
Contacteer:

alsof we dat zelf nog niet wisten!! :(
Ben er dinsdag ook nog geweest was idd formule 3 race. mochten er ook niet op.
Zijn dan maar verder naar Duitsland gereden, daar heb je tenminste gladde banen.
gille
Contacteer:

kevinb schreef:alsof we dat zelf nog niet wisten!! :(
Ben er dinsdag ook nog geweest was idd formule 3 race. mochten er ook niet op.
Zijn dan maar verder naar Duitsland gereden, daar heb je tenminste gladde banen.
das gesproken ze maar je zit ook op het waals gebied van belgie he daar is dat nog erger dan pakwek Antwerpen of Brussel
Nick (germanstyle)

Hoe durven ze daar nog met die mega verlaagde auto's te rijden ... die auto bouwen ze zeker na elke seizoen weer opnieuw op :lol: :lol:
kevinb
Contacteer:

moet je ééns een belgische meeting doen, die gekken komen zonder bumper aan, vijzen hem op de meeting er
op en als ze doorgaan vijzen ze hem er gewoon simpel ff terug af!
en dat alles om toch maar de laagste te hebben :lol:
-Ray-
Contacteer:

haaz schreef:nou, das wel erg ruk, kom ik bij t circuit...wat denk je: afgesloten, waren races...:(
Drie dagen ben ik er geweest, maar zo logisch als het is in een raceweekend, geen van de dagen open...zonde.
Er stond btw wel een heel vet getunede Clio II 1.4 16V. Getuned door DP-runing??? Weet t niet meer zeker, maar heb foto's gemaakt, dus jullie zien we wel als ik ze heb...
had je maar mee moeten gaan naar de ring, dat was zeker niet ruk!! wel druk maar das een ander verhaal!! :D
Immer wieder die verdammte Holländer
Haas

Ray (Zonnebril) schreef:
had je maar mee moeten gaan naar de ring, dat was zeker niet ruk!! wel druk maar das een ander verhaal!! :D
tsja...als ik nou de volgende keer weet dat jullie gaan....dan gaak mee....:D
-Ray-
Contacteer:

haaz schreef:
Ray (Zonnebril) schreef:
tsja...als ik nou de volgende keer weet dat jullie gaan....dan gaak mee....:D
het stond er gelukkig ook niet zo lang van tevoren op.... ;)
Immer wieder die verdammte Holländer
Plaats reactie