Hello

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
Cozmo

Hee mensen,

Ik heb sinds een jaar een 16V en heb in dit jaartje heel veel gehad aan jullie expertise. Dit is m'n eerste renault en hij heeft zo zijn charmes zal ik maar zeggen. Boven de 4000rpm vergeet je die probleempjes gelukkig al snel.
Ben nu een beetje begonnen met tunen, maakt em wat persoonlijker. Ik werk in een garage en heb tussendoor aardig wat tijd om met mijn eigen auto bezig te zijn. Ga d'r alleen geen kermisbak van maken, ik heb nu een beetje sound geplaatst, laser uitlaatsysyteem,57i kit, powerchip, ram air. Binnenkort hoop ik nieuwe wielen, sensatrac dempers. Zit ook wel te denken aan turbo of NOS maar daar moet ik nog eens heel goed over nadenken. 2ltr blok lijkt me leuker maar is natuurlijk nergens te vinden. Ik wil em graag wat meer nM ettjes geven, hij mis wel vlot maar mist een beetje trekkracht naar mijn mening. Ik hou jullie wel op de hoogte.

Cozmo, 28jr
rasit..

welkom, welke garage werk jij dan
rasit..

wel naar je zin daar of niet :)
Michel S.
Contacteer:

goed bezig.
Hou ons op de hoogte.
Zou je voor turbo willen gaan zou ik je aanraden eens te kijken bij http://www.fastchip.nl daar vindt je wat meer info, en als je dan vragen hebt kun je Henk gewoon mailen. Meestal heb je binnen een dag een antwoord, en dan bedoel ik ook antwoord, niet van, ja of nee.

[offtopic]
Mij is opgevallen dat hier heel veel mensen in een garage werken of in een ander autotechnisch bedrijf.

Wat voor opleiding hebben jullie gedaan. Is het een LBO/MBO/HBO opleiding geweest, of een cursus ofzo??
Want ik heb als opleiding Elektro gedaan en ook nog telematica & telecomunnicatie. En je voelt de bui al hangen, ik wil er eigenlijk niet in verder. Zou best wel graag in de autobranche willen werken bij een revisiebedrijf ofzo. Vandaar dat ik vraag.
[/offtopic]
mzzl
M&L: Reparaties, onderhoud en inbouw van radio/alarm enz enz. Ook vermogen meetingen.
Mail Mclain@home.nl of bel 06-29 357 538
turboman
Contacteer:

Michel S. schreef:goed bezig.
Hou ons op de hoogte.
Zou je voor turbo willen gaan zou ik je aanraden eens te kijken bij http://www.fastchip.nl daar vindt je wat meer info, en als je dan vragen hebt kun je Henk gewoon mailen. Meestal heb je binnen een dag een antwoord, en dan bedoel ik ook antwoord, niet van, ja of nee.

[offtopic]
Mij is opgevallen dat hier heel veel mensen in een garage werken of in een ander autotechnisch bedrijf.

Wat voor opleiding hebben jullie gedaan. Is het een LBO/MBO/HBO opleiding geweest, of een cursus ofzo??
Want ik heb als opleiding Elektro gedaan en ook nog telematica & telecomunnicatie. En je voelt de bui al hangen, ik wil er eigenlijk niet in verder. Zou best wel graag in de autobranche willen werken bij een revisiebedrijf ofzo. Vandaar dat ik vraag.
[/offtopic]
mzzl
Chance favores the prepared mind = Under Siege 2 (cool)
Michel S.
Contacteer:

turboman schreef: Chance favores the prepared mind = Under Siege 2 (cool)
Yep. Vindt ik wel een toffe uitspraak, dus dan pakken we die effe als sig :)
M&L: Reparaties, onderhoud en inbouw van radio/alarm enz enz. Ook vermogen meetingen.
Mail Mclain@home.nl of bel 06-29 357 538
Plaats reactie