Nieuwe versnellingspook

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
Anonymous

Ik wil een nieuwe versnellingspook kopen, maar weten jullie ook wat voor type. Omdat er een ringetje op de pook zit. Graag advies

Ik heb trouwens een Clio 16V
Marcel (Mr. Bacardi Cola)

Zie Autostyle catalogus
catrinus

Wat voor kleur pookknop en welke vorm wil je hebben. Ik heb laatst 1 bij auto revista gekocht. Die heeft er nog een paar voor auto`s met achteruit vergrendeling. Als je de pookknop eraf wilt halen dan moet je hem goed beetpakken(met 1 hand of met 2 handen) en dan moet je hem rond draaien. En voilia de pookknop is eraf.
There will be plenty of time to rest when your dead
Anonymous

Ik ga er denk ik maar gelijk een nieuwe pook hoes bij kopen.
Anonymous

Nog effe iest, ik heb een ring vast aan de pook zitten, maar bij de meest pook-knoppen zit nog een onderstuk "ofzoiets". Die het schroefdraad etc afdekt, maar door de ring kan ik het onder stuk er niet goed op zetten.
jpp_GTX

Zo vandaag heb ik eindelijk een nieuwe pookknop gekocht. Ik heb 5 maanden zonder gereden, :lol: , dus was wel tijd voor een nieuwe !!!!

Maar goed, ik heb in mijn GTX een houten stuur met een aluminium binnenstuk. Dus ik was op zoek naar een bijpassende pookknop. ofwel van hout, danwel een mooie van aluminium. Na lang zoeken heb ik er een gevonden met zowel aluminium als hout. Dus dat is zeer passend bij mijn stuur.

Echter nu steekt de pookknop wat af bij de standaard (rubberen) pookhoes. Omdat ik mijn auto (alle roosters + deurgrepen + alu matten) in zilver heb, wil ik graag een donkergrijze / - zilveren pookhoes en een aluminium bevestigings rooster.

Ik heb al in de autostyle catalogus gekeken maar daar kan ik niet zo'n "ring" vinden om de hoes vast te maken in het gat. Hij staat er niet tussen.

Is die van een clio precies hetzelfde? Of weet iemand een adresje waar ik die kan kopen?

Alvst bedankt, JPP.
Roy
Moderator

Ik heb op de meeting in de Meern ook zo'n hoes met ring gekocht. Die was van een clio 1 en past perfect :)

Zal ff een foto maken :)
5 GT Turbo '88 GT5
jpp_GTX

Roy schreef:Zal ff een foto maken :)
Ja graag !!
Roy
Moderator

[img]http://www.clubs.nl/ClubsData/163470/in ... okknop.JPG[/img]

Heb van de week ook mn nieuwe pookknop gemonteerd :)
5 GT Turbo '88 GT5
jpp_GTX

He joh, ik wil eigenlijk precies die combinatie. Wat heb je ervoor betaald als ik vragen mag??

Was dat via via?
Foeke

Hey Roy zijn dit nou je oude stoelen met een nieuwe look???
<-------So you know don't mess with a Reno------->
Roy
Moderator

Nee dat was in die tent. Daar stond een bedrijf die een aantal hoezen had ligen :)

Prijs weet ik niet meer precies.
5 GT Turbo '88 GT5
Roy
Moderator

F 16Valve schreef:Hey Roy zijn dit nou je oude stoelen met een nieuwe look???
Ja. De oude bekleding was niet echt netjes meer en ook slecht schoon te maken. Dus heb ik ze opnieuw laten bekleden 8)
5 GT Turbo '88 GT5
Foeke

ziet er strak uit 8)
<-------So you know don't mess with a Reno------->
jpp_GTX

Heeft iemand zó'n combinatie liggen?? (zie foto)
SandeR16v

Hoe zit dat eigenlijk ??

Ik ben op zoek naar een nieuwe pookknop, van waarschijnlijk Momo ofzo, maar past dat altijd in een Clio16v ph1 ?

Zoiets krijg je dan:
http://www.dtsshop.de/php-bin/img_popup ... eur/17.jpg
of
http://www.dtsshop.de/php-bin/img_popup ... eur/21.jpg

Om maar ff wat voorbeelden te laten zien.. Hoe zit het met de achteruit op deze modellen, ik kan er niks over vinden zo.. Iemand ervaring ? :)
Ik zoek een goede knop, met een leuk uiterlijk.
Gerald
Über-Spammer
Car: 2x twingo2 +5GTT
Contacteer:

Kijk eens op http://www.sandtler.de daar staat vanalles. is te bestellen via http://www.dutchpowertrading.nl. Of via autostyle. die hebben ook vanalles.

Gr.Frits
SandeR16v

Op de autostyle hebben ze niet veel pookknoppen, en zeker niet veel soeps, naar mijn mening :)

Maar ik zal de rest van de linkjes is bekijken..
Maar alles wat dus op de sandtler site staat, kan ik bestellen bij dutchpowertrading ??
Ferdy
Über-Spammer

ik vraag me nog steeds af, hoe krijg ik die originele knop er vanaf ?
antoine
Car: Renault Clio III RS

gewoon doen wat in je Signature staat :lol: Het eerste gedeelte dus
Ferdy
Über-Spammer

sjorren en rukken heb ik al eens geprobeerd, op die knop dan, maar dat hielp nix
Gerald
Über-Spammer
Car: 2x twingo2 +5GTT
Contacteer:

SandeR16v schreef:Op de autostyle hebben ze niet veel pookknoppen, en zeker niet veel soeps, naar mijn mening :)

Maar ik zal de rest van de linkjes is bekijken..
Maar alles wat dus op de sandtler site staat, kan ik bestellen bij dutchpowertrading ??
In 1keer goed, en als het niet op de site staat staat het wel in hun bestelboek, en die hebben we ook thuis liggen. :wink: Mocht je er voor de meeting nog niet uit zijn stuur ff een pm en kan je het boek bekijken als je komt.

En autostyle bedoelde ik eigenlijk ook het boek, op hun site staat idd. niets. Dus zoek een (autostyle)dealer bij jou in de buurt en ga snuffelen in het boek.

Gr.Frits
Rémi clio ph3

Ik meen me te herinneren dat je topje van je pook eruit kunt flippen met een schroevendraaier bij mijn "ex" willy en daar zat een moer die je kon los draaien om de pook-knop te verwijderen....
En volgens mij werkt dat ook zo bij mijn huidige pook-knop
One clio to rule them all
Haas
Car: Megane RS

Ferdy schreef:sjorren en rukken heb ik al eens geprobeerd, op die knop dan, maar dat hielp nix
weet ook niet of dat bij een clio 2 ook zo is...
Plaats reactie