hoe mooi origineel.... kijk maar eens hier:
[img]http://www.renault-tuning.nl/~rtc013/cl ... ormaal.jpg[/img]
zo zal het nooit meer zijn!!

ja zo kennen jullie m niet!!Robert dB. schreef:zow, das laaaaaaaaang geleden!
hoe lang is dat dan geleden ray?Robert dB. schreef:zow, das laaaaaaaaang geleden!
heb er hetzelfde onder liggen, maar ik heb nergens last van....hopelijk ook niet na t verlagen, maar ik verwacht geen problemen, want met die kapotte veren was t ook geen probleem...Yr! schreef:die foto ken ik van marktplaats...heb je die banden nog verkocht?
btw heb ook een Clio1.4 soms loopt het spul wel eens aan (195/50/15) iemand hier met een één punt vier daar wel eens last van? en na verlagen?
oei oei oei, 195/50/15 is geen optie!!!Yr! schreef:die foto ken ik van marktplaats...heb je die banden nog verkocht?
btw heb ook een Clio1.4 soms loopt het spul wel eens aan (195/50/15) iemand hier met een één punt vier daar wel eens last van? en na verlagen?
Klopt...ff scheef gekeken...Ray (Zonnebril) schreef: oei oei oei, 195/50/15 is geen optie!!!
eigenlijk zou je een 195/45/15 band moeten nemen om dezelfde rolomtrek te houden en het aanlopen te vermijden, ook als je verlaagd bent.
na een maand stilgestaan te hebben is het idd gelukt...cliomaniac schreef:cool haaz toch gelukt?
14 inch wielekes, 195 breed...geloof 195/45/40 maar durf er geen geld op te zetten...btw, als deze versleten zijn komen er een paar echte racesloffen onder..oxje schreef:Watvoor velgen en banden zitten er nou onder?
hahahaha 40 inch??? trekkerbanden dus???haaz schreef:14 inch wielekes, 195 breed...geloof 195/45/40 maar durf er geen geld op te zetten...btw, als deze versleten zijn komen er een paar echte racesloffen onder..oxje schreef:Watvoor velgen en banden zitten er nou onder?
Klopt...tnxRay (Zonnebril) schreef:
hahahaha 40 inch??? trekkerbanden dus???![]()
195/45/14 dus.......