- Bas
- Bestuurslid
- Car: Clio IV RS
Martijn,
ik snap die redenatie wel, maar die is uiteraard overtrokken.
Vergeet ook je $tudie$chuld niet. Dat wil de betaalbare bijtelling ook nog wel eens drukken.
[ This message was edited by: Bas on 2001-12-24 10:36 ]
ik snap die redenatie wel, maar die is uiteraard overtrokken.
Vergeet ook je $tudie$chuld niet. Dat wil de betaalbare bijtelling ook nog wel eens drukken.
[ This message was edited by: Bas on 2001-12-24 10:36 ]
Sure thing !On 2001-12-24 10:06, Marcel dLC
wrote:
Gelukkig, ik ben niet de enige, zeker ook tussen kerst en oud en nieuw??
maar dit zijn echt de beste dagen om te werken in het jaar. Geen gezeik aan je hoofd, lekker rustig overal. Doe mij maar vrij in de zomer !
-
Daar heb je helemaal gelijk in!
-
- Erelid - RvT
- Car: R5 Gt Turbo Phase 1
Zo ja de zomer...Daar heb ik nou al zin in met dit natte rot weer buiten verlang ik daar naar. Kijk het mag van mij volop koud zijn en een dik pak sneeuw liggen maar niet van dit weer zijn dat vieze druilige weer...
Tis allemaal waardeloos onder de 20 graden... Sneeuw is ook shit want de roest je wagen onder je reet vandaan. (lekker postitief
)

Tering at een suffe dooie boel, iedereen eeft vrij en ik zit hier maar een beetje schraal te wezen.
-
Ik heb gister door die k*tpekel maar gauw m'n velgen onder de auto uitgehaald, ik rij dus nu met een schitterrend setje wieldoppen...On 2001-12-24 11:15, Ploegah
wrote:
Tis allemaal waardeloos onder de 20 graden... Sneeuw is ook shit want de roest je wagen onder je reet vandaan. (lekker postitief)
geen junkfood maar junk-mail!!!On 2001-12-13 14:47, Alex A-man
wrote:kan je mij ook niet een puntje faxen!?!On 2001-12-13 14:45, Marius
wrote:
moest ik weeeeeeer naar beneden lopen voor een pizza, verdikkeme.....

Immer wieder die verdammte Holländer
-
Dit is dan wel weer beter:
Iedereen mag om half vier naar huis!
Jippie, dat maak je niet zo vaak mee
Iedereen mag om half vier naar huis!
Jippie, dat maak je niet zo vaak mee

Het kan nog erger, 4 RenaultsJeroen schreef:Misschien ook wel leuk om over te ouwehoeren.
Mijn ergenis op dit moment is dat elke x ik naar buiten kijk ik een rooie Skoda 105 L zie.
En daar wordt je niet vrolijk van

[img]http://www.leuke-dingen.com/kantoor.jpg[/img]
Edit: ik heb nix gezegd is een clio 

Laatst gewijzigd door Mark op wo 5 jun 2002 14:35, 1 keer totaal gewijzigd.
Renault Clio 2.0 16v Reanult Sport
And the winner is ...... Chris.Chris schreef:Volgens mij zie ik een Clio Baccara, Twingo, Scénic en een Coupé.
Yep, die coupé is wel bekend (neem ik aan), die Clio is van mijn Moeder en die Twingo en die Scenic zijn van klanten.
Vond het wel een geinig plaatje zo

-
Kantoor aan huis? Of werkt je moeder toevallig bij hetzelfde bedrijf?Jeroen schreef:Yep, die coupé is wel bekend (neem ik aan), die Clio is van mijn Moeder en die Twingo en die Scenic zijn van klanten.

Mijn werk is waar ik woon, of anders ik woon waar ik werk 
En moedertje kwam gezellig op bezoek.

En moedertje kwam gezellig op bezoek.
grootste ergens is binnen zitten terwijl het stralend weer is buiten...en nog iets: SkyRadio, wat er dan verplicht op moet...gatverdamme wat een k*t zender...na een 1 dag ken je hun hele programma, elk uur het zelfde...en dan claimen ze de best beluisterde radio te zijn...tsss
sjeezes wat een hel...Yr! schreef:grootste ergens is binnen zitten terwijl het stralend weer is buiten...en nog iets: SkyRadio, wat er dan verplicht op moet...gatverdamme wat een k*t zender...na een 1 dag ken je hun hele programma, elk uur het zelfde...en dan claimen ze de best beluisterde radio te zijn...tsss
waar werk je dan ?
Nog erger geen radio!!!
Heb een "eigen" kantoor, maar geen radio moet ik hem zelf kopen en daar heb ik nog geen zin in.
Nog een ergernis ik mag niet roken op mijn kantoor!
Nog een ergernis een golf blokkeert het uitzich op mijn auto!

Heb een "eigen" kantoor, maar geen radio moet ik hem zelf kopen en daar heb ik nog geen zin in.

Nog een ergernis ik mag niet roken op mijn kantoor!
Nog een ergernis een golf blokkeert het uitzich op mijn auto!

Bij ons is de radio verboden en dat vind ik hartstikke OK.jeroen.k schreef:Nog erger geen radio!!!
-
Ergernissen op kantoor.. veel telefoontjes terwijl je een achterstand moet wegwerken.. owh shit dan ben ik nu ook niet echt productief bezig..
voordelen, enige werknemer veel vrijheden, internet-kabel-aansluiting.. 2 pc's eigen kantoor, eigen telefoon en fax.. en MSN staat de hele dag gewoon aan..
voordelen, enige werknemer veel vrijheden, internet-kabel-aansluiting.. 2 pc's eigen kantoor, eigen telefoon en fax.. en MSN staat de hele dag gewoon aan..
CRX ICE'ed with JL-Audio & Boston Acoustics & Hifonics Zeus
hehe same hereRaSiT schreef:heb geen ergernissen op werk

enige nadeel is dat het zoveel tijd kost...
Is wel waar.RaSiT schreef:ahhh als je geen ergernissen heb is dat ook snel voorbij
maar wat ik bedoel is dat ik het hier wel naar me zin heb, maar ik zou wel wat meer tijd wllen hebben voor onder andere:
- Vriendin
- Vrienden
- Clio
- RTC
- Rugby
- Fitness
- Zeilen
- Websites maken
enz enz enz...
sja... de meeste uit dat lijstje kosten wel wat centjes..RaSiT schreef:dan heb je wel erg weinig tijd geloof ik maar aan het einde van de maand zal je dat alles wel snel vergeten als het bankafschriftje komt geloof ik