Vind ik ook... ze hebben het recht niet om dat te doen...
tis geen amerika..
pas op! AUTODIEVEN.....
-
- Über-Spammer
-
Ik ga inderdaad foto's die hier gepost worden waarbij de kentekens leesbaar zijn direct wissen, of editen. Zeker als het om me eigen auto gaat...

-
- Contacteer:
Jongens,
Lijkt me inderdaad vreemd als men het op gtt-tjes gemunt heeft. Ten eerst zijn die niet erg veel waard. Ten tweede zijn ze vaak vrij herkenbaar. Dan moet je hem dus ook nog een beetje veranderen. Kun je net zo goed meteen een sloop gtt kopen en die herstellen. In mijn optiek zijn er drie soorten autodieven. Je hebt de joyriders. Die stop je al vrij snel met een beetje beveiliging. Ze pakken meestal de eerste de beste bak die makkelijk meegaat. Zo worden best veel studenten wagens hier inDelft gejat en dan total-loss teruggevonden. Die wagens zijn niks waard, dus makkelijk te jatten. Verder heb je junks. Die ratten die een beetje goeie wagen jatten (golfje, astra) en snel verkopen om wat centjes binnen te krijgen. Maar ook deze stop je best makkelijk met een beetje beveiliging, lopen ze meteen door naar de buurman. En je hebt de prof's en die hou je nooit tegen. Als die je auto willen, nemen ze hem toch wel mee...
Maar ok, wie moet er nu een gtt jatten? Misschien een joyrider, maar niet iemand die profi achter je aanrijdt enzo...
Gijs
PS: Zelfde reden waarom delta eigenaren niet zo bang voor diefstal zijn, waar ga je de bak ongezien verkopen????
Lijkt me inderdaad vreemd als men het op gtt-tjes gemunt heeft. Ten eerst zijn die niet erg veel waard. Ten tweede zijn ze vaak vrij herkenbaar. Dan moet je hem dus ook nog een beetje veranderen. Kun je net zo goed meteen een sloop gtt kopen en die herstellen. In mijn optiek zijn er drie soorten autodieven. Je hebt de joyriders. Die stop je al vrij snel met een beetje beveiliging. Ze pakken meestal de eerste de beste bak die makkelijk meegaat. Zo worden best veel studenten wagens hier inDelft gejat en dan total-loss teruggevonden. Die wagens zijn niks waard, dus makkelijk te jatten. Verder heb je junks. Die ratten die een beetje goeie wagen jatten (golfje, astra) en snel verkopen om wat centjes binnen te krijgen. Maar ook deze stop je best makkelijk met een beetje beveiliging, lopen ze meteen door naar de buurman. En je hebt de prof's en die hou je nooit tegen. Als die je auto willen, nemen ze hem toch wel mee...
Maar ok, wie moet er nu een gtt jatten? Misschien een joyrider, maar niet iemand die profi achter je aanrijdt enzo...
Gijs
PS: Zelfde reden waarom delta eigenaren niet zo bang voor diefstal zijn, waar ga je de bak ongezien verkopen????

Bezemer Rally Team
http://www.Bezemer-Rally.nl
" 'cause quitters never win and winners never quit..."
-
- Contacteer:
PS: Was me nooit opgevallen, maar hebben jullie hier nooit jullie kenteken gewist? Op het integrale forum wist iedereen altijd alle kentekens. Ook wij hebben een topic over gespotte integrales, maar ook daar vermelden we nooit hele kentekens. Het is namelijk ook zo makkelijk voor mensen met dezelfde wagen om dan jouw platen te rippen/kopieren. Dan krijg je daar weer gezeik mee...
Gijs
Gijs
Bezemer Rally Team
Ik ken nog zo'n soort verhaal. Die persoon in kwestie voelde zich ook opgejaagd ofzo.... Reed met dik 140 waar je, ivm wegwerkzaamheden, 70 mocht.... Ben ff z'n naam kwijt....robert schreef:trouwens r is toch nix mooiers dan achtervolgers afschudden.
Een collega van me heeft daar ook eens last van gehad. Dat heeft hij toen aangegeven.
Maandje later werd hij ook bekende wijze door een auto opgedrukt, ging harder rijden en voila het bleek een politieauto te zijn. Dusdikkebon.
In de rechtbank verweerde hij zich met: ik dacht dat ik weer achtervolgd werd, en ik voelde me bedreigd.
Dossier werd gelicht: vrijspraak! en reprimande voor de coppers!
ja ik moest er ook al aan denken. Was dat niet een zekere bert ?Maus schreef:Ik ken nog zo'n soort verhaal. Die persoon in kwestie voelde zich ook opgejaagd ofzo.... Reed met dik 140 waar je, ivm wegwerkzaamheden, 70 mocht.... Ben ff z'n naam kwijt....