Geen B-dealers meer voor mij

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
Super5

Ze zeggen weleens: je bent gek als je naar de Reno dealer gaat met je ouwe kar, veels te duur.

Nou naar vage B-garages ga ik in ieder geval niet meer... :-*
Daar hadden ze vorig jaar nieuwe aandrijfassen eronder gezet en nog wat gerepareerd aan de motor. Ze hebben toen een motorsteun losgehad (vraag me niet waarom) maar verkeerd teruggemonteerd. Die is vorige week dus afgebroken, met alle gevolgen van dien (domino-effect): uitlaatspruitstuk aan gort, versnellingsbak, aandrijfashoes, rubber dit, hoes dat... :evil:

Ben toen naar de "echte" Renaultdealer gegaan, Renault Rotterdam, nou het was bij elkaar 900 pleuro's. :( :( :(

En nu hoorde ik dat de kat ook kapot is, komt nog 405 euro bij, anders komt ie niet door de APK (iemand een suggestie voor katvervangers???) :evil:

Leuk..... maar niet heus.
Goedkoop = duurkoop blijkt maar weer eens.

Verder geen klachten over Renault Rotterdam. Goede en snelle service, vriendelijke bediening. Heel wat anders dan Van Gorp(?) in Charlois. Kreeg een slecht Nederlands sprekende gast aan de lijn: "kom over 5 weken maar terug, we hebben geen tijd".

Niels
Laatst gewijzigd door Super5 op di 4 jun 2002 12:59, 1 keer totaal gewijzigd.
Think Different: Think Supercinq!
jeroen.k

Waar moet dit topic nu over gaan? Dat je 5-je weer rijdt? Of dat sommige niet dealer bedrijven niet zo netjes zijn? :s Ik volg hem niet helemaal namenlijk. :D

Wat voor 5-je heb je eigenlijk? GTE ofzo?
RickGT TURBO
Contacteer:

heh kat???

Zit die er op bij jouw dan? Ik dacht dat geen enkele 5 een kat had..
Ik zal het wel fout hebben.
jeroen.k

Jawel hoor bijvoorbeeld de GTE, daarom vroeg ik het ook!
Michel S.
Contacteer:

jeroen.k schreef:Jawel hoor bijvoorbeeld de GTE, daarom vroeg ik het ook!
is het niet zo dat auto's met kat voor 92 zonder problemen KAT-loos kunnen rijden. Ook de APK maakt het niks uit?? Want als dat zo is, kun je de kat vervangen door een buis. Want dan hoeft die vast en zeker niet de 4 gas-test te doen. Zo heet dat mormel toch of niet???

Iemand hier een zinnig woord op???
M&L: Reparaties, onderhoud en inbouw van radio/alarm enz enz. Ook vermogen meetingen.
Mail Mclain@home.nl of bel 06-29 357 538
rasit..

die slecht nederlands spekende gast in charlois is een rus :) heb ook ruzie gehad met hem.. wat is er nog meer mis bij renault charlois dan?? ik heb namelijk de rs daar bestelt :)
jeroen.k

Michel S. schreef:
jeroen.k schreef:Jawel hoor bijvoorbeeld de GTE, daarom vroeg ik het ook!
is het niet zo dat auto's met kat voor 92 zonder problemen KAT-loos kunnen rijden. Ook de APK maakt het niks uit?? Want als dat zo is, kun je de kat vervangen door een buis. Want dan hoeft die vast en zeker niet de 4 gas-test te doen. Zo heet dat mormel toch of niet???

Iemand hier een zinnig woord op???
Dat is zo, maar als de toevoeging U9 op je kentekenbewijs staat (zoals bijvoorbeeld bij de GTE) dan moet je de KAT er wel onderhouden bij een APK-Keuring! Het ligt er dus aan of het op je kentekenbewijs staat of er een kat onder zit (U9)
Plaats reactie