pas op! AUTODIEVEN.....

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
mathijs

op de rondweg van rotterdam rijden twee auto,s met belgische kentekens kleur grijs, die het op 5gtt gemunt hebben!
ze noteren je kenteken en volgen je een tijdje.
later halen ze je auto voor je deur op met een auto ambulance. :(
ik ben toevallig vanavond ook achterna gereden op de ring rotterdam.
en werd een halfuur later door vrienden van mij gebeld met de bovenstaande waarschuwing!
was wel heel toevallig. :evil:
dus kijk uit!
rasit..

ze mogen mij clio nu wel meenemen, krijg ik meer terug van de verzekering dan dat als ik hem nu zou verkopen.. wel een !@# streek inderdaad
rasit..

[off topic] btw, gille zie ik ineens niet meer op het forum :lol: [off topic]
gille
Contacteer:

RaSiT schreef:[off topic] btw, gille zie ik ineens niet meer op het forum :lol: [off topic]
nee man als ik iets steel neem ik wel een goede renault geen koekendoosjes van een clio of GTT :lol:
Marcel (Mr. Bacardi Cola)

Wel verdacht ja :lol:
rasit..

das nou een slimme belg, begrijp niet dat ze helemaal uit belgie hierheen komen voor gtt'tjes inderdaad,daar zijn ze alleen maar mooier :lol:
gille
Contacteer:

RaSiT schreef:das nou een slimme belg, begrijp niet dat ze helemaal uit belgie hierheen komen voor gtt'tjes inderdaad,daar zijn ze alleen maar mooier :lol:
waarom naar julie kome voor eentje te stelen terwijl hier er dezelfde rondrijden die gemakkelijk bij jullie te verkopen zijn :wink:
Marcel (Mr. Bacardi Cola)

Die zit Gille! :)
rasit..

de politie volgt dit forum weet je wel he :D
RickGT TURBO
Contacteer:

Een omgekatte auto uit Nederland valt minder op zodra hij op een belgisch kenteken staat.
Maik (WOOFER)
Über-Spammer

MMzz beter gaat de Politie wat doen met deze informatie...
RickGT TURBO
Contacteer:

Daar hebben ze geen tijd voor joh....
ze moeten de FNB al in de gaten houden dus er zijn verder geen mensen meer beschikbaar in de randstad....
robert

Maik (WOOFER) schreef:MMzz beter gaat de Politie wat doen met deze informatie...
wat gaan de autodieven doen met deze informatie:
http://www.renault-tuning.com/en/forum/ ... 92#1112892
Anonymous

robert schreef:
Maik (WOOFER) schreef:MMzz beter gaat de Politie wat doen met deze informatie...
wat gaan de autodieven doen met deze informatie:
http://www.renault-tuning.com/en/forum/ ... 92#1112892
Robert, dat dacht ik ook.

Kheb ze ff weggehaald.
Maik (WOOFER)
Über-Spammer

Hebben jullie helemaal gelijk in...

Foto's editten jongens..

ik zal ook ff de fotos die ik online heb gebracht meteen edditten...

edit: voor het geval dat nog niet gedaan is.
Maik (WOOFER)
Über-Spammer

haha ff kijken of ik die dude tegen kom..
meteen ff wat foto's maken :D hahah.. kennen we lachen. hahah.. :lol:
Anonymous

Maik (WOOFER) schreef:haha ff kijken of ik die dude tegen kom..
meteen ff wat foto's maken :D hahah.. kennen we lachen. hahah.. :lol:
dat zou wel leuk zijn ja.

gaan we met de RTC hakploeg de wacht houden bij iemands vijfje.
gille
Contacteer:

he mannen bedankt voor de leuke renaultjes die mijn vrienden en ik van jullie mochten (lenen) ik bezorg ze ooit wel terug (omgekat met belgische nummerplaat) :) 8) :lol: :evil: :wink: :-* >-) :p hasta la vista
jeroen.k

En ik heb ze net daarvoor gedownload, dus pas maar op...Kheb jullie kentekens! :lol:

Maar wel kut als je auto op zo'n manier gejat wordt! Mischien jatten ze ze wel voor onderdelen? Ik bedoel zoveel is een GTT toch ook niet meer waard nu? Gezien de kosten en moeite om zo'n ding te stelen en vervolgens in te voeren (illegaal uiterraard)

Dit soort manieren van jatten gaat toch bijna altijd zo met auto's tegenwoordig (op bestelling)
Maik (WOOFER)
Über-Spammer

gille 21TURBO schreef:he mannen bedankt voor de leuke renaultjes die mijn vrienden en ik van jullie mochten (lenen) ik bezorg ze ooit wel terug (omgekat met belgische nummerplaat) :) 8) :lol: :evil: :wink: :-* >-) :p hasta la vista

GRrrr waar slaat dit nou op :p >-) :p
gille
Contacteer:

jeroen.k schreef:En ik heb ze net daarvoor gedownload, dus pas maar op...Kheb jullie kentekens! :lol:

Maar wel k#t als je auto op zo'n manier gejat wordt! Mischien jatten ze ze wel voor onderdelen? Ik bedoel zoveel is een GTT toch ook niet meer waard nu? Gezien de kosten en moeite om zo'n ding te stelen en vervolgens in te voeren (illegaal uiterraard)

Dit soort manieren van jatten gaat toch bijna altijd zo met auto's tegenwoordig (op bestelling)
en zo in ons magazijn te zien zijn zeker die hollandse GTT en clio 16V nie te veel waard wat een wrakken moet ik daar zo veel moeite voor doen hou uwe rommel he ik ga naar duitsland neuzen >-) >-)
Anonymous

gille 21TURBO schreef:
jeroen.k schreef:En ik heb ze net daarvoor gedownload, dus pas maar op...Kheb jullie kentekens! :lol:

Maar wel k#t als je auto op zo'n manier gejat wordt! Mischien jatten ze ze wel voor onderdelen? Ik bedoel zoveel is een GTT toch ook niet meer waard nu? Gezien de kosten en moeite om zo'n ding te stelen en vervolgens in te voeren (illegaal uiterraard)

en zo in ons magazijn te zien zijn zeker die hollandse GTT en clio 16V nie te veel waard wat een wrakken moet ik daar zo veel moeite voor doen hou uwe rommel he ik ga naar duitsland neuzen >-) >-)
:lol::lol:
Rudo

Even serieus mensen. Waarom zou iemand moeite doen een GT te jatten die minimaal 12 jaar oud is en misschien 2000 piek oplevert en die vrijwel niemand wil kopen?

Een Golf of een Kadett raak je makkelijker kwijt en levert meer op.
jeroen.k

Dat bedoel ik dus!

:D
Anonymous

beter jatten ze zo'n mercedes s-klasse, dat brengt nog wat op lijkt me..
robert

mathijs schreef:ik ben toevallig vanavond ook achterna gereden op de ring rotterdam.
jij ook al? Ik word altijd achterna gereden op de ring. Sterker nog, ik rij er tegelijkertijd zelf ook achteraan!!
jeroen.k

:lol: :lol:
Floris
Contacteer:

Grappig jongens... wordt deze topic nog een beetje serieus genomen? :evil:

(no hard feelings)
Jasper16v

als iemand ze auto wordt gestolen lachen we niet meer
jeroen.k

Om eerder genoemde redenen (waarde GTT) lijkt het me niet dat je dit al te serieus moet nemen! Daarbij loopt je auto elke dag de kans gestolen te worden en je moet je auto gewoon altijd in het zicht zetten! Dan gebeurt zoiets niet zo snel. Daarbij meeste GTT's zit wel een alarmpje op neem ik aan?
Floris
Contacteer:

...laat maar zitten...
robert

we nemen dit topic wel serieus.
Het resultaat was de kleine correctie op het FNB topic. Voor het geval je het niet gevolgd hebt.
kapice? :)
jeroen.k

Floris schreef:...laat maar zitten...
Ik neem het ook wel serieus hoor! Mar daarom was het grapje nog wel leuk! Denk alleen dat je je niet te bang moet laten maken.

Gr Jeroen

:D
robert

trouwens r is toch nix mooiers dan achtervolgers afschudden. :D

Een collega van me heeft daar ook eens last van gehad. Dat heeft hij toen aangegeven.
Maandje later werd hij ook bekende wijze door een auto opgedrukt, ging harder rijden en voila het bleek een politieauto te zijn. Dusdikkebon.
In de rechtbank verweerde hij zich met: ik dacht dat ik weer achtervolgd werd, en ik voelde me bedreigd.
Dossier werd gelicht: vrijspraak! en reprimande voor de coppers!
rasit..

robert schreef:
Een collega van me heeft daar ook eens last van gehad. Dat heeft hij toen aangegeven.
Maandje later werd hij ook bekende wijze door een auto opgedrukt, ging harder rijden en voila het bleek een politieauto te zijn. Dusdikkebon.
In de rechtbank verweerde hij zich met: ik dacht dat ik weer achtervolgd werd, en ik voelde me bedreigd.
Dossier werd gelicht: vrijspraak! en reprimande voor de coppers!
dit moet ik onthouden
Plaats reactie