Aantal Belgische leden? (meeting)

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
Mark G
Contacteer:

Als ik me niet vergis zijn er toch al een aantal belgische leden...

Heeft er iemand een idee hoeveel ongeveer?

(SQL SELECT * FROM MEMBERS WHERE LAND IS BELGIUM?)

Ik heb het er al héél even met Gille over gehad om eens een meeting te houden in Belgica...

Hij was er al langer mee bezig...
Misschien dat er via deze topic wat kan afgesproken worden? Ideeen, tips, ligging (Mac of Quick :lol: )
gille
Contacteer:

Mark G schreef:Als ik me niet vergis zijn er toch al een aantal belgische leden...

Heeft er iemand een idee hoeveel ongeveer?

(SQL SELECT * FROM MEMBERS WHERE LAND IS BELGIUM?)

Ik heb het er al héél even met Gille over gehad om eens een meeting te houden in Belgica...

Hij was er al langer mee bezig...
Misschien dat er via deze topic wat kan afgesproken worden? Ideeen, tips, ligging (Mac of Quick :lol: )
zeker en vast eens doen he zo een meeting met nog en paar belgen de koppen(hoofden he) bij elkaar stekenmisschien kevinB,hakke ,wendy komaan belgen laat ons ook eens iets organiseren desnoods de mac of de quik in schoten bij antwerpen op een vrijdagavond of een zondag he mark ik ga er met u wel over verder via mail of gsm
Mark G
Contacteer:

Mooi :)

Het probleem is dat ik die meetings is echt tof vind.
Probleem?

Het kost me een fortuin aan benzine als ik iedere week naar Bodegrave moet 'knallen'.
Vandaar... het zou schitterend zijn..

(Ik kom heus nog wel naar Nederland :wink: )
gille
Contacteer:

ik heb op de vrijdagavond meeting fnzl ofzoiets iets over rinkelen van eens naar belgie te komen misschien kunnen we dat eens doen he ik ga een dezer dagen is naar nederlands limburg voor te kijken hoe dat in een zit en de mensen te leren kennen sommige zoals michel ken ik wat beter via msn maar de rest nie dusssssssss mij zien ze een van de volgende weken daar eens
BartK (Adrenalin)

Hier ben ik zeker voor. Ik woon tegen de Belgische grens en ken ook een aantal Belgen met echt super mooie wagen. Waar komen jullie eigenlijk vandaan Gille en Mark
gille
Contacteer:

BartK (Adrenalin) schreef:Hier ben ik zeker voor. Ik woon tegen de Belgische grens en ken ook een aantal Belgen met echt super mooie wagen. Waar komen jullie eigenlijk vandaan Gille en Mark
ik van achter Mechelen tussen Antwerpen en Brussel
Anonymous

ik zal morgen even een Query over de ledendatabase laten lopen, dan weet je hoeveel belgische leden we hebben.
gille
Contacteer:

Martijn T. schreef:ik zal morgen even een Query over de ledendatabase laten lopen, dan weet je hoeveel belgische leden we hebben.
thanks Martijn en nu nog morgen mee supporteren voor de belgen en we worden nog maatjes :lol:
Riël
Über-Spammer

Ja TUURLIJK vind het een heel goed idee om de hele fnl die moeilijk los komt in belgie te houden. Hoeft ook niet ver hiervandaan, gille, hoever is maasmechelen of lanaken, i.e.g. iets in die richting voor jou rijden??
gille
Contacteer:

Riël schreef:Ja TUURLIJK vind het een heel goed idee om de hele fnl die moeilijk los komt in belgie te houden. Hoeft ook niet ver hiervandaan, gille, hoever is maasmechelen of lanaken, i.e.g. iets in die richting voor jou rijden??
een 100a 120km van bij mij dan he van uitantwerpen nog een +- 25km bijdoenmaar zoals je zegt dat moet lukken he zo iets samen te ineensteken
Anonymous

gille 21TURBO schreef:
Martijn T. schreef:ik zal morgen even een Query over de ledendatabase laten lopen, dan weet je hoeveel belgische leden we hebben.
thanks Martijn en nu nog morgen mee supporteren voor de belgen en we worden nog maatjes :lol:
Ik zit nu op school om zo snel mogelijk weer thuis te zijn om rond 11:00 (nadat ik de db nagegeken heb natuurlijk) De Rode Duivels aan te moedigen, heb alleen nog geen Belgisch T-shirt, helaas.
Mark G
Contacteer:

Moet er trouwens eerst ergens een toelating voor gevraagt worden om zo'n meeting te organiseren?

Of denk je van.. bwaaa.. we gaan er gewoon allemaal staan met z'n allen.. we zien wel..??
Anonymous

Als je zoiets wil opzetten onder de naam van de Renault Tuning Club (graag natuurlijk) zal je dit moeten overleggen met Chris H.
gille
Contacteer:

Martijn T. schreef:Als je zoiets wil opzetten onder de naam van de Renault Tuning Club (graag natuurlijk) zal je dit moeten overleggen met Chris H.
chris moest je dit lezen laten we er samen ff overleggen als je eens tijd hebt op msn is goed voor mij groetjes.
Mark G
Contacteer:

Misschien kunnen we het ineens groots aanpakken..?
Kwestie van in de krant te komen :D
Edwin5gtt (Punttang) OUD
Contacteer:

Als je het groot wilt aanpakken dan moet je het op een zondag of zaterdag doen. Ik zou zelf dan zeggen doe het op zondag dan is er meer interesse. Zaterdags moeten er best wel wat mensen werken.
Ik ben zeker van de partij.
Je zult ook goed moeten kijken wanner je het doet. Het is namelijk al redelijk vol met metings.
Als de mensen in 2 weken of op korte termijn 600km moeten rijden voor nog een meeting zo kort bij elkaar dan heb je te weinig animo.
Ik help wel met het opzetten van deze meeting als jullie dat willen.
Laat het allemaal nog maar weten.

Mazzelzzzzz
Riël
Über-Spammer

He belgen, ik zou anders es opletten bij 'mensen in limburg' of fnl verslag, wanneer we weer hier bijmekaar komen. Kom gewoon ook es een keertje af naar maastricht ofzo, is toch ook nog wel te doen. Als jullie in belgie es een avondje bijmekaar komen, zal ik zeker proberen of ik ook langs kan komen.
kevinb
Contacteer:

ok, laat maar weten wanneer, ik doe mee!
misschien is het wel juist de slechte moment,
er is op deze tijd van het jaar zo een 5 meetings per
weekend. het is maar voor genoeg volk te hebben dacht ik dan.
laat maar iets weten als ik iets mee moet helpen.
Geert Claes

Nou een meetinkje in belgie zie ik best wel zitten. Ik ben van Antwerpen(Wijnegem). Laat iets weten als dat zou doorgaan.
Geert :D
gille
Contacteer:

daarom nie direkt een meeting he maar zo een vrijdagavond met de limburgers lijkt me wel tof zo ergens in hasselt of ergens waar een MAC in de buurt is voor onze hongerige nederlanders maar tja we zien wel kunnen we ff afspreken met de belgen of we naar belgisch of nederlands limburg rijden kunnen we de next time in antwerpen ook houden ik hoor het wel
groetjes p.s maastricht is nu zo ver nie he voor ons maarhasselt voor de nederlandse limburgers ook nie
Mark G
Contacteer:

Geert Claes schreef:Nou een meetinkje in belgie zie ik best wel zitten. Ik ben van Antwerpen(Wijnegem). Laat iets weten als dat zou doorgaan.
Geert :D
Ga je niet mee naar Roosendaal?
Is maar een half uurke karren...

We hebben afgesproken in Hoevenen(Stabroek), daar kom je voorbij als je naar Nederland snort...
Plaats reactie