Ik heb gisteren met Ron (Clio RS) staan praten, en het ging oa over een protech behandeling http://www.protech.nl voor de lak van je auto.
Je hebt dan ongeveer 5 jaar een auto die na gewoon wassen is showroom conditie verkeerd!
Ik heb wel intresse in zo'n behandeling (zwarte auto hee!), en wou ff weten of er nog meer mensen waren die zo'n behandeling op hun auto hebben zitten , en of die goed bevalt.
p.s. je auto lijkt na mijn idee ook beter beschermd tegen krassen, wat bij een zwarte auto een crime is.
Iemand ervaring met Protech behandeling?
-
- Car: Talisman sedan
- Contacteer:
ja bij mij op de zaak zijn ze een dealer van dat protech gebeuren en geloof het of niet het werkt echt goed! je bent wel ongeveer 500 euro kwijt voor een renault clio. Het is wel duur maar het werkt echt!
-
- Contacteer:
Da's mooi
Jij komt uit Roosendaal, waar zit die dealer dan?Da's dan wel in de buurt denk ik...
Jij komt uit Roosendaal, waar zit die dealer dan?Da's dan wel in de buurt denk ik...
-
- Contacteer:
Nou als je dat wil doen graag
Ik heb namelijk wel intresse.

Ik heb namelijk wel intresse.
robert schreef:hee das toevallig,
ik heb hem net een ro-tech behandeling gegeven.
"na deze behandeling zal de glans gegarandeerd 5 jaar niet verminderen"
( ro van rollertje )

Ik heb hem toch echt wel her en der een glans gezien. Of zou dat komen door lekkende ijsjes, vette klauwen en lekkende bekken?robert schreef:hee das toevallig,
ik heb hem net een ro-tech behandeling gegeven.
"na deze behandeling zal de glans gegarandeerd 5 jaar niet verminderen"
( ro van rollertje )

-
- Contacteer:
Alvast hartelijk bedanktturbo5 schreef:ik zal woensdag voor je kijken ! dan hoor je het dus woensdagavond.

-
- Contacteer:
Weet je al meer?turbo5 schreef:ik zal woensdag voor je kijken ! dan hoor je het dus woensdagavond.
Volgens mij worden die 5 jaar alleen gegeven bij nieuwe auto's.
Oudere auto's ik dacht 1 of 2 jaar.
Oudere auto's ik dacht 1 of 2 jaar.
-
- Contacteer:
Nou mijn auto is momenteel 3 maanden oud.....
Is dit een probleem?
Is dit een probleem?
Weet ik niet, vraag het eens na.
Het ligt er geloof ik aan dat bij een oudere auto de lak al te maken heeft gehad mmet verschillende invloeden, zon, regen, wind enz,enz.
Maar helemaal precies weet ik het ook niet.
Maar het is wel mooi spul
Het ligt er geloof ik aan dat bij een oudere auto de lak al te maken heeft gehad mmet verschillende invloeden, zon, regen, wind enz,enz.
Maar helemaal precies weet ik het ook niet.
Maar het is wel mooi spul

-
- Contacteer:
Eerst lakcorrectie toepassen
Ben wel van plan om na de montage van mŽn sideskirts, deze behandeling te nemen. Ben echt benieuwd naar het resultaat!

Ben wel van plan om na de montage van mŽn sideskirts, deze behandeling te nemen. Ben echt benieuwd naar het resultaat!