Mijn broer Dirk heeft een Equusmeter aan zijn auto gehangen, tijdelijk even aan de slang die naar de originele drukmeter gaat. Verhuist naar de middenconsole als de rest van onze meters binnen is.
Nu geeft dat ding 0,9 bar aan, volgens zijn zeggen, terwijl we er toch vrij zeker van zijn dat die auto NIET opgevoerd is.
Dus: hoe betrouwbaar is nu die drukmeter van Equus?
Hoe nauwkeurig Equus drukmeter?
Hmmm, 0.9 bar? dan is ie toch beetje opgevoerd denk ik..... p.s. doe dirk de groeten van mij! Was ie nog erug zat met vollybal feesten in gennep??
-
Nou, ik was daar niet bij, woon nl. al tig jaar in Tilburg...maar ik zal m de groeten doen 
Hij is btw de laatste tijd niet op RTC want zijn internet is naar de klote en hij heeft geen tijd ze comp een keer opnieuw te laten installen door mij (moet ie voor langskomen
)
Daarom post ik af en toe zijn vragen.
Ennuh...uit vrij betrouwbare bron weten wij dat die auto motorisch standaard zou moeten zijn.
Heeft elke garage een meter om de druk ECHT goed te kunnen meten?
Hij is ook niet sneller dan mijn NIET opgevoerde GTT en motorisch en technisch net zo goed (wat de meter slecht zou maken)

Hij is btw de laatste tijd niet op RTC want zijn internet is naar de klote en hij heeft geen tijd ze comp een keer opnieuw te laten installen door mij (moet ie voor langskomen

Daarom post ik af en toe zijn vragen.
Ennuh...uit vrij betrouwbare bron weten wij dat die auto motorisch standaard zou moeten zijn.
Heeft elke garage een meter om de druk ECHT goed te kunnen meten?
Hij is ook niet sneller dan mijn NIET opgevoerde GTT en motorisch en technisch net zo goed (wat de meter slecht zou maken)
Oke, dan is de meter onnauwkeurig. Als je zeker weet dat de auto standaard is....
Niet iedere garage heeft druk meter.... stuur dirk maar ff-kes naar HUB (oeffelt) Kay werkt daar, kan dirk misschien iets mee regelen...
suc6
Niet iedere garage heeft druk meter.... stuur dirk maar ff-kes naar HUB (oeffelt) Kay werkt daar, kan dirk misschien iets mee regelen...
suc6
Zit de meter bij jullie wel goed vastgemaakt? geen luchtontsnapping bij het T-stukje? 

-
- Über-Spammer
Sorry maar dan moet hij minder aangeven..Floris schreef:Zit de meter bij jullie wel goed vastgemaakt? geen luchtontsnapping bij het T-stukje?
euh.. hoe nauwkeurig.. heel nauwkeurig...
als hij zegt 0,9 bar dat is rijd hij 0,9 bar...
maar een kwart slag en je rijd al met meer bar en je weet nit eens dat hij opgevoert is..

gaan we bijdehand doen maik??

-
- Über-Spammer
ja 
en die meter is nauwkeurig...
Ps :waarom vragen als je het antwoord al weet

en die meter is nauwkeurig...
Ps :waarom vragen als je het antwoord al weet

Ik heb ook een equus metertje in mijn auto.
en toen ik de auto op de rollorbank had gaf mijn metertje even veel druk aan als de rollorbank.
Dus redelijk nauwkeurig.
Metertje is Btw te koop.
en toen ik de auto op de rollorbank had gaf mijn metertje even veel druk aan als de rollorbank.
Dus redelijk nauwkeurig.
Metertje is Btw te koop.
dat de metertjes in de regel nauwkeurig zijn zegt natuurlijk niet dat jouw metertje niet gewoon stuk is / een afwijking heeft ...
there is no spoon.
-
- Contacteer:
Kijk eerst eens even of er een verf/stift markering zit op je actuator stel schroef. Als die er nog zit en op z'n plaats dan heb je dikke kans dat hij standaard staat.Stefijn (ZakRaket) schreef:Mijn broer Dirk heeft een Equusmeter aan zijn auto gehangen, tijdelijk even aan de slang die naar de originele drukmeter gaat. Verhuist naar de middenconsole als de rest van onze meters binnen is.
Nu geeft dat ding 0,9 bar aan, volgens zijn zeggen, terwijl we er toch vrij zeker van zijn dat die auto NIET opgevoerd is.
Dus: hoe betrouwbaar is nu die drukmeter van Equus?
Maar daar en tegen geeft mijn standaard gereviseerde Turbo World Turbo 0.85 bar. En met langere tijd vollast loopt dit nog ietsjes op zelfs...