Wel of geen filpjes in usericon?
Ik vind het een beetje onoverzichtelijk worden met al die animated gifs. En het wordt er ooknie sneller op. Eerst was er nog gezeur over plaatjes van 7 kb...
Ik vind het een beetje onzin. (en nee ik ben niet jaloers)
mijn usericon is toch de mooiste!! 

Immer wieder die verdammte Holländer
-
Riël schreef:Weet iemand hoe ik met deze animated-gif de pauze kan verlengen, voordat de loop begint? Dit is een beetje wild zo..
Welk progje heb je gebruikt om dat filmpje naar een gif om te zetten?
-
- Contacteer:
Maar die van mij is het geilst.....Ray (Zonnebril) schreef:mijn usericon is toch de mooiste!!

Tering ik krijg alweer zin.....
Als we usericons gaan showen wil ik niet ontbreken
1 woord: TURBO!

1 woord: TURBO!

ik zou hem eerder knap iritant noemen....RickGeileTURBO schreef:
Maar die van mij is het geilst.....
![]()
![]()
![]()
t@ring ik krijg alweer zin.....
there is no spoon.
Het leidt wel af ja!
ik wil natuurlijk helemaal niet vervelend zijn maar het duurt wel langer voordat de paginaas geladen zijn met al die rare usericons van jullie.
neem weer een gewoon normaal plaatje net als vroeger en sta midden in de samenleving!!
neem weer een gewoon normaal plaatje net als vroeger en sta midden in de samenleving!!

Heej, de mijne is maar 13,2 kB! Er zijn zat mensen die een groter plaatje hebben!
(met nomaals wederom grote dank aan Ploegah
)
Het kan dus wel! Maarja, als jullie hele speelfilms erin gaan stoppen schiet het natuurlijk niet op
(met nomaals wederom grote dank aan Ploegah
Het kan dus wel! Maarja, als jullie hele speelfilms erin gaan stoppen schiet het natuurlijk niet op

Hmmm, was net The fast and the furious aan het omzetten naar gif.Matijs schreef:Heej, de mijne is maar 13,2 kB! Er zijn zat mensen die een groter plaatje hebben!
(met nomaals wederom grote dank aan Ploegah)
jammer. hahahahah
M&L: Reparaties, onderhoud en inbouw van radio/alarm enz enz. Ook vermogen meetingen.
Mail Mclain@home.nl of bel 06-29 357 538
Mail Mclain@home.nl of bel 06-29 357 538

-
- Contacteer:
Ik denk dat het inderdaad zeer binnenkort tijd is voor een nieuw leuker icoontje...Tijn schreef:ik zou hem eerder knap iritant noemen....RickGeileTURBO schreef:
![]()
![]()
![]()
Zodra m'n babytje gespoten is...

doe jij autoos spuiten dan??CycoMiko schreef:breng maar hier heen. Spuit ik em vanavond nog voor je.

Als hij daardoor zn icon veranderd zeker wete....--->CycoMiko schreef:Als hij daardoor zn icon veranderd zeker wete....
Nee geintje Ray.

Nee geintje Ray --->
-
- Contacteer:
Hangt er van af wat je d'r overheen spuit....CycoMiko schreef:breng maar hier heen. Spuit ik em vanavond nog voor je.
Ik wil wel een mooie lak laag

Maar goed. Als het echt zo vervelend is doe ik het veranderen wel wat eerder...
RickGT TURBO schreef:Hangt er van af wat je d'r overheen spuit....CycoMiko schreef:breng maar hier heen. Spuit ik em vanavond nog voor je.
Ik wil wel een mooie lak laagRood dus...
![]()
Maar goed. Als het echt zo vervelend is doe ik het veranderen wel wat eerder...
Ghehhehehe, bedankt Rick!!
-
- Car: 5 GT Turbo
- Contacteer:
Look into my avatar......
Look closely into my avatar.....
Look even closerrr.....
stay focussed on my avatar...
You are now under my control...
You will now come to my house and give me you're car...
And when i snap my fingers you will WAKE UP!
[snap!]

Look closely into my avatar.....
Look even closerrr.....
stay focussed on my avatar...
You are now under my control...
You will now come to my house and give me you're car...
And when i snap my fingers you will WAKE UP!
[snap!]

-
- Car: 5 GT Turbo
- Contacteer:
Ik vind die "mooie" avatars trouwens niet erg.
Ik vind de meeste ook idd erg mooi geworden!
Dan duurt t maar effies voordat ze geladen zijn.
Ziet er een beetje levendig uit zo!
niet zo statisch.
Riel-> die van jouw kicks echt heel veel ass nu!
Echt super
!!!
mazzl.
Ik vind de meeste ook idd erg mooi geworden!
Dan duurt t maar effies voordat ze geladen zijn.
Ziet er een beetje levendig uit zo!
niet zo statisch.
Riel-> die van jouw kicks echt heel veel ass nu!
Echt super

mazzl.
Ja ok, maar daarbij, ik vind het wat speciaals, de mogelijkheid is er, multimedia is HET tegenwoordig, het plaatje is even groot als een klein filmpje dus meer afleiding is het nou ook weer niet (ja ok een beetje) en verreweg alle mensen beschikken over een verbinding die die 99kb van mijn plaatje geen probleem vinden.Steven(ventieldopje) schreef:Ik vind het een beetje onoverzichtelijk worden met al die animated gifs. En het wordt er ooknie sneller op. Eerst was er nog gezeur over plaatjes van 7 kb...
Maar laadt hij niet eerst de tekst in en daarna de plaatjes, want dan heb je er in principe geen last van. En ze worden als het goed is opgeslagen op je temp. dir. dus de volgende keer moet ie er snel weer zijn. Ik zal hem nog wat verkleinen, maar ik vind ze zooo leuk dat ik denk ik niet meer ga voor een gewoon 'plaatje'. Probeer er steeds weer iets geks van te maken. Een jump ofzo

Sorry voor de overlast

Mzzl!
-
- Contacteer:
Gave usericon Riel !!! 

-
Ik wordt helemaal PARA val die flipperkasten hiero!!
ja dag straks sta ik zonder benzineRiël schreef:Nou zie 'k 't 't is 'n tankdop!!! Woow ja da's idd ook wel vet. Nou laat 'm open en dicht gaan ofzoRay (Zonnebril) schreef:mijn usericon is toch de mooiste!!

-
Zo je deze icoon tijdig willen veranderen Rick, niet iedereen wordt hier geil van, plus als ik relaxed op me werk aan het 'RTC-en' ben, kijkt men af en toe ook wat raar op...RickGT TURBO schreef:Ik denk dat het inderdaad zeer binnenkort tijd is voor een nieuw leuker icoontje...Tijn schreef:ik zou hem eerder knap iritant noemen....RickGeileTURBO schreef:
![]()
![]()
![]()
Zodra m'n babytje gespoten is...
bvd
Erg irritant al die filmpjesRiël schreef:
Ja ok, maar daarbij, ik vind het wat speciaals, de mogelijkheid is er, multimedia is HET tegenwoordig, het plaatje is even groot als een klein filmpje dus meer afleiding is het nou ook weer niet (ja ok een beetje) en verreweg alle mensen beschikken over een verbinding die die 99kb van mijn plaatje geen probleem vinden.

Voor de mensen met niet zo'n snelle verbinding duurt het echt uren voor heel de pagina zichtbaar is. En dan nog gaat het erg langzaam als je naar beneden scrollt.
Als het aan mij ligt komen er alleen nog plaatjes
5 GT Turbo '88 GT5

there is no spoon.