Het is idd niet zo dat je er niet mee op vakantie kunt, mar hou er wel rekening mee dat Kaatje en man hun GTT nieuw gekocht hebben (toch?) en heb dus door en door kennen en goed behandeld hebben (toch?

). De verdere mensen die je hier hoort hebben hun GTT ook al wat langer...Als jij nu een GTT koopt heb je hem hooguit een maand als je op vakantie gaat. Dan ken je het beestje nog helemaal niet (zo goed) en weet je nooit 100% zeker hoe de vorige eigena(a)r(en) er mee omgegaan zijn. Je kunt dus geluk hebben of pech. Ik weet natuurlijk niet hoe je vriendin is, maar die van mij vondt het niet echt leuk. Ik ben toen alleen in een gewone 5 gegaan (1.1) die had ik toen 3 mnd, hij was 16 jaar oud en had in die 16 jaar maar 96.000 km gelopen, om er dan ff mee naar Frankrijk te rijden is natuurlijk ook vragen om problemen! Als jij een goede GTT hebt moet het echt wel te doen zijn. Ik wil eigenlijk alleen maar zeggen...je weet op dat moment dus niet of je een goede GTT hebt, voordeel is wel dat je wel een aardig idee hebt of die goed is als je terugkomt
edit: zelfs als je met een gloednieuwe BMW (erg grappig red.) op vakantie gaat kun je ook stranden, dus wat dat betreft blijft het een gok!