De Onbekende Renault.
-
Ik zag net in waalwijk een zwarte clio 16v rijden met daarin een niet verkeerd uitziende blonde dame...
Kenteken: PP-??-??
Kenteken: PP-??-??
-
Arjen,Arjen schreef:Rond 17.00 gespot op de A28 van Groningen naar Assen. Grijze 19 16v. Marcel O ?
Dat was ik ja. Ik heb jou niet zien rijden. Reed je in een andere auto of zo?
Gr. Marcel
-
Arjen,Arjen schreef:Ik reed, heel origineel, in een grijze R19, maar dan naar Groningen. Aan de alcoholdamp te zien dacht ik al dat jij het was.
Ter uwer informatie: m'n 19 loopt niet op alcohol en ik op dat moment ook niet
Heb jou niet gezien, maar was ook druk in gesprek met collega

-
Zojuist gespot op de westelijke ring van Groningen: een blauwe R19 16v met gouden wielen. De bestuurder had de gang er aardig in.
Gespot in Harderwijk Rode Clio 16v met van die Williams velgen (niet goud, maar alu kleur) mooi verlaagd.
Gespot in Lelystad Blauwe R19 16v ph2 sportuitlaat en leuke velgjes verder origineel volgens mij...komt hier iemand uit Lelystad?
Gespot in Lelystad Blauwe R19 16v ph2 sportuitlaat en leuke velgjes verder origineel volgens mij...komt hier iemand uit Lelystad?
zojuist gezien op de minister van houtenlaan in ijmuiden: een blauwe clio 1.4 met kenteken NV-GB-nogiets. Met mooie lichtmetalen velgen en een dikke uitlaat eronder, bumpers in kleur. Wie o wie? 

Immer wieder die verdammte Holländer
-
- Contacteer:
Zelf werk ik in Lelystad , een vriend van me woont daar wel en heeft een r19 16 v ph 2 in het blauw , had ie ook van die zwarte ramen ?
Vandaag bij mij aan de deur. Vrouwtje in een witte parelmoer kleurige phase2 GT Turbo (bj. 88) (uit zevenaar komt ze) Ik heb er verwezen naar deze site dus wellicht binnenkort een vrouw erbij 
O ja de gt had op de deuren een grote stikker met het getal 30 en de auto had cup velgen... verder toppie staat! Ze heeft 'm al 4 jaar.

O ja de gt had op de deuren een grote stikker met het getal 30 en de auto had cup velgen... verder toppie staat! Ze heeft 'm al 4 jaar.
-
vandaag rond 20:30 in de tunnel bij dordrecht een grijze uitgebouwde clio16v, geblindeerde ruiten, met belgisch kenteken. toeterde 

-
- Contacteer:
Vanochtend in Sittard.. Blauwe Renault 19, 16v... met spoiler en verlaagd...... 

Vandaag in Den Haag, een grijze GTT phase 2...
Oh het is mijn auto!

Oh het is mijn auto!

vanavond om 21.00 op de Uitweg in Rotterdam een rode Golf I cabrio met een RTC sticker erop. De tram kwam eraan dus kon niet vragen hoe hij aan die sticker kwam.
O ja de bumper van die golf hing er op half zeven bij.
-
- Contacteer:
hubo schreef:vanavond om 21.00 op de Uitweg in Rotterdam een rode Golf I cabrio met een RTC sticker erop. De tram kwam eraan dus kon niet vragen hoe hij aan die sticker kwam.
Hey dat is lachuhh. Dit is de auto van de broer van Tino. Die maakt de .nl site voor ons.

Die golf gaat hij nog wel opknappen.
En dan misschien een grote stikker van de rtc erop.

Mazzelzzzz
-
- Contacteer:
Rij ik gisteren een keer richting het midden van nederland. Effe onderweg een maccie pakken staan er ineens meer dan 30 renaultjes voor me neus.
Ik durfde dus niet effe te vragen wat ze daar deden.
Het was op de parkeerplaats in bodegraven en er stons zelfs een fransman bij. 
Mazzelzzzzz
Ik durfde dus niet effe te vragen wat ze daar deden.

Mazzelzzzzz
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
lolEdwin5gtt (Punttang) schreef:Rij ik gisteren een keer richting het midden van nederland. Effe onderweg een maccie pakken staan er ineens meer dan 30 renaultjes voor me neus.
Ik durfde dus niet effe te vragen wat ze daar deden.Het was op de parkeerplaats in bodegraven en er stons zelfs een fransman bij.
Mazzelzzzzz
ik was die gast met die clio

-
- Contacteer:
Het was gisteren reuze gezellie. 
Tot de volgende keer in bodegraven.

Tot de volgende keer in bodegraven.
-
- Contacteer:
Leeuwarden 9:50 uur, ABN Amro
5 GT Turbo, rood, 5 spaaks velgen,
TF-67-BN
5 GT Turbo, rood, 5 spaaks velgen,
TF-67-BN
-
Op de weg van Enschede naar Glanerbrug
- donkergrijze GTT met Renault Sport raamband die voor geen ene meter bij de auto past. Voor de rest standaard.
Op weg losser naar Enschede,
- Zwarte GTT reed knetterhard, dus kon helemaal niks zien van de veranderingen
In Enschede paar x gezien:
- R19 16V
Standaard met een kopsteunhoes van FC Twente (goede kerel
)
- Clio 1.4...
Vet getuned, maar zaten wel megaveel deuken in. Dus niks. Zwart
- Clio 1.4
Rood
Spoilerkit rondom met Clio S velgen
- donkergrijze GTT met Renault Sport raamband die voor geen ene meter bij de auto past. Voor de rest standaard.
Op weg losser naar Enschede,
- Zwarte GTT reed knetterhard, dus kon helemaal niks zien van de veranderingen
In Enschede paar x gezien:
- R19 16V
Standaard met een kopsteunhoes van FC Twente (goede kerel

- Clio 1.4...
Vet getuned, maar zaten wel megaveel deuken in. Dus niks. Zwart
- Clio 1.4
Rood
Spoilerkit rondom met Clio S velgen
-
- Contacteer:
Vandaag gespot in Sittard, op de Rijksweg... Blauwe Mégane Coupé, Phase I... Kenteken PF-R.-.. Mooie velgskes, racegaas voor, blauwe kappen achteren, booskijkertjes... Kortom, een mooi autootje...
Iemand bekend ??????
Iemand bekend ??????

Gisteren, verderop bij mij in de straat:
Een zwarte GTT cabrio fase 1. Kep er maar ff een renault-tuning.nl sticker onder de wisser gedaan.
Tis echt van een liefhebber, want ze staan altijd binnen. (hij heeft ook een witte volgens mij).
Jammer dat ik de eigenaar niet ff heb kunnen strikken....
Een zwarte GTT cabrio fase 1. Kep er maar ff een renault-tuning.nl sticker onder de wisser gedaan.
Tis echt van een liefhebber, want ze staan altijd binnen. (hij heeft ook een witte volgens mij).
Jammer dat ik de eigenaar niet ff heb kunnen strikken....
-
Vanmiddag gespot in Delfzijl bij de Opeldealer: een rode 19 16v Ph.1. Eigenaar reed met een maatje van hem in een Corsa naar de Opeldealer.
Bij de Renaultdealer in Hellum(dorp bij siddeburen) een blauwe 19 16v Ph.2 te koop. Zag er netjes uit.
In Hoogezand: een blauwe Megane Coupe, leuke velgjes eronder en er stond Williams op de achterkant.
Bij de Renaultdealer in Hellum(dorp bij siddeburen) een blauwe 19 16v Ph.2 te koop. Zag er netjes uit.
In Hoogezand: een blauwe Megane Coupe, leuke velgjes eronder en er stond Williams op de achterkant.
-
- Contacteer:
that's meMenno schreef:Bij een slijterij langs de A12, vlak voor de Duitse grens:
een dikke gele megane coupe met vleugel en sporty wielen.
Iemand van hier?

-
- Erelid - RvT
- Car: R5 Gt Turbo Phase 1
Kicke dat is mijn broer rijdt inderdaad in een Rooie golf met wit kappie. Die sticker heeft hij natuurlijk van mijhubo schreef:vanavond om 21.00 op de Uitweg in Rotterdam een rode Golf I cabrio met een RTC sticker erop. De tram kwam eraan dus kon niet vragen hoe hij aan die sticker kwam.

En Tja die bumper dat moeten we nog effe fixen.
.:: TurboPowerr ::.
Zojuist langs de provinciale weg van Oss naar Uden (ik geloof dat dat de N265 is): Antraciete Renault 5 GT Turbo phase 2. Grijze Williams-velgen (zelfde als Stefijn?), in , op het oog, nette staat. Kenteken: SP-TB-**.
Yo Marcel je was in Delfzijl? Wat voor auto reed je? Ik heb je niet gezien, was wel de hele dag aan het toerenMarcel O. schreef:Vanmiddag gespot in Delfzijl bij de Opeldealer: een rode 19 16v Ph.1. Eigenaar reed met een maatje van hem in een Corsa naar de Opeldealer.

Vanmiddag gezien langs de A2 richting Utrecht, bij restaurant De Lucht: Clio 16V, blauw metallic, J- kenteken, Véban nummerplaat houder, stalen wielen.
Waar zijn de RTC stikkers als je ze nodig hebt.....
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
van de week woensdag een gele megane met nederlandse nummerplaat 2 toffe gasten van rotterdam ( feijenoord fans blijkbaar oeoeooeeooeeoeoeo)maar kreeg wel RTC stickers dus thanks mannen elke renault die ik ni zie steek ik een rtc sticker tussen moet wel wat een sportieve zijn he gene kramiekelenbakChris schreef:Vanmiddag gezien langs de A2 richting Utrecht, bij restaurant De Lucht: Clio 16V, blauw metallic, J- kenteken, Véban nummerplaat houder, stalen wielen.
-
Tim, ik was in Delfzijl vanmiddag. FF naar die pier bij Oterdum geweest. Voor de mensen die mee zijn geweest met de meeting van oktober vorig jaar even the magicword: KIBBELING. Ik rijd in een grijze 5drs. 19 16v. Ben ook de hele middag aan het toeren geweest.Tim B. schreef: Yo Marcel je was in Delfzijl? Wat voor auto reed je? Ik heb je niet gezien, was wel de hele dag aan het toeren
Hij had volgens mij net de weg gevraagd aan iemand. Maar dat verklaart een hoop, familie vanEdwin5gtt (Punttang) schreef:hubo schreef:vanavond om 21.00 op de Uitweg in Rotterdam een rode Golf I cabrio met een RTC sticker erop. De tram kwam eraan dus kon niet vragen hoe hij aan die sticker kwam.
Hey dat is lachuhh. Dit is de auto van de broer van Tino. Die maakt de .nl site voor ons.
Die golf gaat hij nog wel opknappen.
En dan misschien een grote stikker van de rtc erop.![]()
Mazzelzzzz

Zaterdagavond, van 2000 u tot ong 2300 uur gespot in Wamel, Brabant: Reno Clio 2.0 Williams, SL-TL-46, prod nr: 0944. Erg strakke bak, had een subwoofer ipv een achterbank, maar dan wel een woofer ter grote van een bank
Verder prachtig gespoten interieur: origineel met blauwe en gele accenten. Enig nadeel: een verbrande voorbumper in het midden onder...geen idee hoe dat zou kunnen zijn gekomen...
Nog klein nadeeltje: oordopjes aan de binnenspiegel...voor zijn eigen muziek???

Nog klein nadeeltje: oordopjes aan de binnenspiegel...voor zijn eigen muziek???