Alles over de regiomeetings op donderdagavond of vrijdagavond.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
Mark G schreef:Ik zal deze vrijdag moeten overslaan vrees ik.
Ik moet werken tot 20h00 , en dan nog 116km gaan rijden.. rond 21h30 pas in Bodegraven.
Next time...
Vandaag, donderdag 30 mei 2002 in dagblad Rijn en Gouwe:
Overlast bijMcDonald's afgenomen
BODEGRAVEN- De overlast bij het restaurant van McDonald's in Bodegraven is volgens de politie teruggedrongen. Het parkeerterrein is op vrijdagavond het trefpunt van een groep autoliefhebbers. De politie vermoedde tot voor kort dat het terrein ook de uitvalsbasis was voor illegale straatraces.
Met name het nabij gelegen AC-hotel klaagde dat de overlast enorm was. Maar de laatste weken is het rustig gebleven, aldus uitvoerend politieteamchef Vroegop. Volgens hem komt dat door de massale aanwezigheid van de politie, op een aantal vrijdagavonden. Onder andere op vrijdag 19 april waren er meer dan 30 agenten aanwezig bij de "meeting". Het politieteam Bodegraven/Reeuwijk had collega's van andere teams en stagiairs opgetrommeld.
Alle automobilsten moesten hun rijbewijs tonen, voordat zij het parkeerterrein mochten oprijden. Ook werden de kentekens genoteerd. De actie veroorzaakte een file op de Goudseweg.
de animo om naar het parkeerterrein, is sindsdien bij veel van de autoliefhebbers verdwenen, denkt Vroegop.
Een aantal van hen, zoals de leden van de Renault Tuning Club(RTC), heeft een andere ontmoetingsplek gevonden.
De RTC-leden gaan tegenwoordig naar het terrein bijhet naburige tankstation van Total.
Diverse keren heeft de politie gezegd dat zij het vermoeden heeft dat er op de A12 bij Bodegraven illegale straatraces worden gehouden. Maar volgens Vroegop is er niemand op heterdaad betrapt.
Ik moet werken tot 20h00 , en dan nog 116km gaan rijden.. rond 21h30 pas in Bodegraven.
Next time...
Ik zet je wel bij de twijfelaars
Maar kom gewoon eens langs als het mooi weer is! En er een top opkomst lijstje staat, das het leukst, zeker gezien je helemaal uit Antwerpen moet komen!
Next time...
Next time...
Ik zet je wel bij de twijfelaars
Maar kom gewoon eens langs als het mooi weer is! En er een top opkomst lijstje staat, das het leukst, zeker gezien je helemaal uit Antwerpen moet komen!
Alles is in handen van mijn vrouwke...
Ze heeft alles mee gelezen en zegt...
"We zullen wel zien"
Ze moet trouwens zaterdag werken, dus "als" we komen zal het niet echt laat worden. Maar ik vind voor even ook al goed
Martijn is net thuis en heeft helaas geen puf meer...
ik zal mijn best nog doen, maar ik ben bang dat ik hem niet kan bewegen om te gaan.Dus moeten jullie het waarschijnlijk zonder ons stellen vanavond. Snik. Volgende keer beter!
Goed nieuws! Met enige vrouwelijke charme in de strijd (lees:proffessioneel zeuren) is hij toch om. Sterker nog, Rudo komt ook nog! We zullen er rond 22.00u zijn
We hebben nog iemand gestrikt, te weten David. Hij heeft de 5 GTT blue sport die eerst van Rudo was overgenomen. Hij heeft dat beestje ook weer zo'n beetje rijdend, dus wel leuk om even te laten zien.
We zien jullie!
Hoi Steven, ik heb nu 3 van die McDonalds bonnetjes (gescoord op de FNB), maar geen enkel antwoord staat al op de site. Jij hebt toch alle antwoorden? Kun jij me misschien helpen? Ik hoor het wel!