Iedereen woensdag 29-5 thumbs up 4 my man ----> Stephan
-
- Car: Talisman sedan
- Contacteer:
En ook vanuit het zuid-westen van het land
GEFELICITEERD
GEFELICITEERD

-
- Contacteer:
YO MAN HEEEEEEEEEEEE GEWELDIG
WOEI WHAPPIE
IS GOEI MAN
TEEEEEEEEEEEERING
PLEURIS WAT LEKKUH
STEPHAN BIERTJE VAN MIJ IN WALZICHT!!!
en dus nog gefeliciteerd he
WOEI WHAPPIE
IS GOEI MAN
TEEEEEEEEEEEERING
PLEURIS WAT LEKKUH
STEPHAN BIERTJE VAN MIJ IN WALZICHT!!!
en dus nog gefeliciteerd he
Ik ben niet gek, ik ben een VLIEGTUIG 3x5at ,R12 Break
Je zou haast denken dat het heeft geholpen dat onze Haarlemse turbootjes om 13.00 u geparkeerd stonden in Haarlem-Noord (jazeker, bijna om de hoek van het CBR) en in Zandvoort (op het circuit, heeft ie later op de dag even lekker kunnen scheuren met de grote baas.)
Heel hartelijk gefeliciteerd in ieder geval!
Groetjes van Kaatje
Heel hartelijk gefeliciteerd in ieder geval!
Groetjes van Kaatje
-
- Contacteer:
HahahaahhahahaRobert dB. schreef:Top top top top top toppie!!!!!!!!![]()
Gefeliciteerd kerel...na een jaar rij ervaring mag je een rondje om in me wagen![]()
Vind dat wel een gevatte opmerking

-
- Contacteer:
Gefeliciteerd!!!!!!!!!!!Ray (Zonnebril) schreef:Aight!!!!
Ik ben geslaagd na een vlekkeloze rit, net als vorige keer maar deze keer had de examinator er wel zin in... Ik zie jullie vrijdagavond op FNB, gelieve allemaal opzij te gaan omdat ik het rempedaal nog wel is wil verwisselen met het gas![]()
See you,
steve
Nou een Turbotje dan kan je je broer voorbij knallen

Thank you all!!! voor alle steun en medeleven. Ik zie jullie vrijdagavond op FNB. Hou ff een plekkie voor me vrij 
grtz Stephan

grtz Stephan
Immer wieder die verdammte Holländer
-
Maar jij heet toch geen Stephan....maar Steven, en kijk das een wereld van verschil!!Steven(ventieldopje) schreef:Hmm, 20 juni heb ik een jaar me rijbewijsRobert dB. schreef:Top top top top top toppie!!!!!!!!![]()
Gefeliciteerd kerel...na een jaar rij ervaring mag je een rondje om in me wagen![]()
![]()

hèhè, ik 18 mei jl 3 jaar! dus wat had jij dan?? hè??oxje schreef:hmmm, ik 17 mei een jaar, nehneh!

Het is altijd wel grappig dat mensen die net hun rijbewijs hebben denken dat ze heel goed kunnen rijden! (d8 ik ook) Ik heb hem nu bijna 3 jaar en dan begin je het pas een beetje echt te leren eigenlijk. Iemand die net zn rijbewijs heeft zou ik ok niet in mn auto laten rijden als ik een snelle auto had! 

-
- Contacteer:
Ik moet Jeroen helemaal gelijk geven.
Ik heb dat papiertje al meer dan 7 jaar op zak...
Het duurd echt wel even voor je kan zeggen "ik heb al wat ervaring nu..."
En zeker als je even een andere auto gaat besturen.
Ik kan aardig overweg met onze Daihatsu, maar toen ik vorige maand die GTT kocht.. slik, das even aanpassen... het lijkt wel of je terug even moet leren rijden met die GTT
En niet omdat die Daih. niet vooruit ging, het is gewoon een héél andere auto...
Ik heb dat papiertje al meer dan 7 jaar op zak...
Het duurd echt wel even voor je kan zeggen "ik heb al wat ervaring nu..."
En zeker als je even een andere auto gaat besturen.
Ik kan aardig overweg met onze Daihatsu, maar toen ik vorige maand die GTT kocht.. slik, das even aanpassen... het lijkt wel of je terug even moet leren rijden met die GTT

En niet omdat die Daih. niet vooruit ging, het is gewoon een héél andere auto...
Jah, ik wou niet luisteren naar mijn vader toen!
kwam er gauw achter toen ik ff achteruit moest steken (met bestelwagen van de zaak gelukkig) en er een golfje in de weg stond (alles meegespoten) oeps...ff Apeldoorn bellen!
kwam er gauw achter toen ik ff achteruit moest steken (met bestelwagen van de zaak gelukkig) en er een golfje in de weg stond (alles meegespoten) oeps...ff Apeldoorn bellen!

Mensen die al een paar jaar hun rijbewijs hebben denken voornamelijk dat ze goed kunnen rijden omdat ze al een paar jaar niet meer hebben gehoord dat ze het fout doen.jeroen.k schreef:Het is altijd wel grappig dat mensen die net hun rijbewijs hebben denken dat ze heel goed kunnen rijden! (d8 ik ook) Ik heb hem nu bijna 3 jaar en dan begin je het pas een beetje echt te leren eigenlijk. Iemand die net zn rijbewijs heeft zou ik ok niet in mn auto laten rijden als ik een snelle auto had!
Allemaal waar, maar het hangt ook van je rijervaring af. Als jij 40.000 km per jaar rijd is dat heel anders dat als je nognie eens 5.000 rijd.
Dus het is weer een beetje krom om het in jaren uit te drukken.
Ik zeg ook niet dat ik perfect rijd, maar dat ik mijn GT de vangrail in reed hoeft nog niet meteen te betekenen dat ik dat met elke auto zou doen. Ik heb toch al aardig wat kilomters met de Laguna van me pa gemaakt en nog nooit uitwendige schade gehad. (wel een motorsteun, maar das een ander verhaal). Terwijl me zus em voor de 2e x verkeerd de garage inzette waardooor er nu vette schade op rechterachterscherm en deur zit. En die heeft nu al 2,5 jaar d'r rijbewijs.
Dus laat ieder voor zichzelf weten hoe die rijd en wat ie met ze auto doet. Stephan mag bijv. best een x in mijn GT, moet em alleen ff in orde maken.
Nou cut the crap en laat iedereen het voor zichzelf weten.
Dus het is weer een beetje krom om het in jaren uit te drukken.
Ik zeg ook niet dat ik perfect rijd, maar dat ik mijn GT de vangrail in reed hoeft nog niet meteen te betekenen dat ik dat met elke auto zou doen. Ik heb toch al aardig wat kilomters met de Laguna van me pa gemaakt en nog nooit uitwendige schade gehad. (wel een motorsteun, maar das een ander verhaal). Terwijl me zus em voor de 2e x verkeerd de garage inzette waardooor er nu vette schade op rechterachterscherm en deur zit. En die heeft nu al 2,5 jaar d'r rijbewijs.
Dus laat ieder voor zichzelf weten hoe die rijd en wat ie met ze auto doet. Stephan mag bijv. best een x in mijn GT, moet em alleen ff in orde maken.
Nou cut the crap en laat iedereen het voor zichzelf weten.
Bij 40.000 km / jaar heb je inderdaad veel meer gelegenheid om je eigen fouten te herhalen en er diep in te laten slijten.Steven(ventieldopje) schreef:Allemaal waar, maar het hangt ook van je rijervaring af. Als jij 40.000 km per jaar rijd is dat heel anders dat als je nognie eens 5.000 rijd.

there is no spoon.
wat trouwens ook wel leuk helpt is een paar jaar gaan motorrijden. En er dan achterkomen dat medeweggebruikers op de meest onverwachtte momenten en hoeken komen opduiken en dat ze je niet zien.
Ondanks dat jij van rechts kwam...
Als motorrijder leer je dan ook een beetje naar het wegdek kijken.
Ik volg het forum nu een half jaartje, en ik heb inderdaad wel een indruk van de gemiddelde rijvaardigheid
van iemand met "al" een paar jaar rijbewijs.
Ik volg het forum nu een half jaartje, en ik heb inderdaad wel een indruk van de gemiddelde rijvaardigheid

there is no spoon.
ook tijdsbesef slijt met de jaren begrijp ik?robert schreef: Ik volg het forum nu een half jaartje.
robert
insane
there is no spoon.
Jaajaa......
Is misschien een beetje afgezaagd aan het worden nu?
sorry ...
there is no spoon.
nee hoor, ik forum maar 12 uur per dag.Tijn schreef:ook tijdsbesef slijt met de jaren begrijp ik?robert schreef: Ik volg het forum nu een half jaartje.
robert
insane

't zelfde geldt voor vrachtwagen rijden. Sjezus wat weten die autorijders hun kleine kut auto'tjes in allerlei gevaarlijke moeilijke hoekjes te stunten. Meeste mensen realiseren zich absoluut niet wat ze doen.robert schreef:wat trouwens ook wel leuk helpt is een paar jaar gaan motorrijden. En er dan achterkomen dat medeweggebruikers op de meest onverwachtte momenten en hoeken komen opduiken en dat ze je niet zien.
rev it like a rental
Weet je wat me ook opvalt?
Ik rijd dus chinees op een brommer, en die gaat dus maar maximaal 50. Dit zou dus in principe geen probleem moeten opleveren in de stad.
En ondanks dat ik vrij normaal rijd heb ik regelmatig ruzie met bedrijfsbusjes en campers.
Dan vinden ze me te langzaam rijden, gaan ze me inhalen om mij vervolgens in de bocht/rotonde te hinderen. En dan allemaal maar zeuren dat die 'jonge koeriertjes' zo roekeloos zijn.
Ik zelf erger me er weinig aan wat sommige koeriers voor stunts uithalen, tenzij het echt leip wordt. (ik ga dus ook niet zitten opduwen, onnodig inhalen, onnodig ergeren).
Ook hier geld weer dat je het verkeer vanuit een heel ander oogpunt ziet. Dat er toch veel irritatie en agressie in het verkeer is.
Ik rijd dus chinees op een brommer, en die gaat dus maar maximaal 50. Dit zou dus in principe geen probleem moeten opleveren in de stad.
En ondanks dat ik vrij normaal rijd heb ik regelmatig ruzie met bedrijfsbusjes en campers.
Dan vinden ze me te langzaam rijden, gaan ze me inhalen om mij vervolgens in de bocht/rotonde te hinderen. En dan allemaal maar zeuren dat die 'jonge koeriertjes' zo roekeloos zijn.
Ik zelf erger me er weinig aan wat sommige koeriers voor stunts uithalen, tenzij het echt leip wordt. (ik ga dus ook niet zitten opduwen, onnodig inhalen, onnodig ergeren).
Ook hier geld weer dat je het verkeer vanuit een heel ander oogpunt ziet. Dat er toch veel irritatie en agressie in het verkeer is.
Ik bedoel ook niet dat mensen die langer hun rijbewijs hebben beter auto kunnen rijden, maar het is de algmeen heersende sfeer bij net geslaagde jongens vooral dat ze heel goed auto kunnen rijden en dat de rest dit niet kan. Ik zeg duidelijk algemeen, want er zijn uitzonderingen natuurlijk, maar ik was zelf iig ook zo'n ventje. Dan kom je er vaak na een aantal jaren/kilometers achter dat je als je net je rijbewijs hebt eigenlijk nog echt een broekie bent en een hoop dingen niet leert met autorijlessen!(tenzij je een natuurltalent was natuurlijk) Dus niks tegen broertje van Ray (ff naam kwijt)! Ik heb ook verschillende deuken moeten rijden om mezelf er van te overtuigen dat die speigels in en om je auto toch vrij belangrijk zijn (nooit met mijn eigen auto) 

gelukkig staat het er niet zo groot in de titel van dit topic...jeroen.k schreef:Ik bedoel ook niet dat mensen die langer hun rijbewijs hebben beter auto kunnen rijden, maar het is de algmeen heersende sfeer bij net geslaagde jongens vooral dat ze heel goed auto kunnen rijden en dat de rest dit niet kan. Ik zeg duidelijk algemeen, want er zijn uitzonderingen natuurlijk, maar ik was zelf iig ook zo'n ventje. Dan kom je er vaak na een aantal jaren/kilometers achter dat je als je net je rijbewijs hebt eigenlijk nog echt een broekie bent en een hoop dingen niet leert met autorijlessen!(tenzij je een natuurltalent was natuurlijk) Dus niks tegen broertje van Ray (ff naam kwijt)! Ik heb ook verschillende deuken moeten rijden om mezelf er van te overtuigen dat die speigels in en om je auto toch vrij belangrijk zijn (nooit met mijn eigen auto)

laguna rijders kunnen zoiezo niet rijden vind ik.Steven(ventieldopje) schreef: Ik heb toch al aardig wat kilomters met de Laguna van me pa gemaakt en nog nooit uitwendige schade gehad. (wel een motorsteun, maar das een ander verhaal).

PS Ben het wel met robert eens dat een stukkie motorrijden je beeld behoorlijk veranderd.