The nightmare is OVER!! :-) PHOTO'S!!!!!!!!!
-
- Berichten: 2305
- Lid geworden op: ma 4 feb 2002 0:00
- Car: 5 GT Turbo
- Locatie: Rotterdam
- Contacteer:
tja...
erg jammer dat ik geen foto's heb van hoe het eruit zag.
Dan hadden jullie kunnen schrikken!
Maar ja...ik wil jullie natuurlijk ook geen nachtmerries bezorgen....
(believe me...I'VE HAD THEM!!
)
Ik zal nog wel even wat foto's maken van hoe mn dorpels er nu uit zien.
Dat geeft namenlijk wel een beetje een id hoe erg en uitgebreid de schade was.
(EN kunnen jullie mn mooie goudkleurige dorpeltjes zien!
)
De skirts zitten er nu toch nog niet op.
Klemmetjes en rubber strips bij Reno dealer(Arend-Volendam. Ik wist trouwens niet dat die zo bekend was dat-ie op de adressenlijst staat van de site!("companies")) besteld.(duurde 1 dag!)
En wat bleek nou...die gast/monteur die ze bestelde had net (3 weken) ook een witte gtt gekocht!
Hij kwam gellof ik uit zaandam(??).
Ik heb hem heel effies gesproken erover, maar ben compleet vergeten de RTC te melden...
.
Dat doe ik dan wel als ik de onderdelen ga halen.
Altijd handig: een reno-monteur met een gtt!!
Ik maak nog wel wat foto's om een beetje een indruk van alles te geven.
Verder staan de bussen Tectyl al klaar, dus i'm ready for action...
mazzl.
erg jammer dat ik geen foto's heb van hoe het eruit zag.
Dan hadden jullie kunnen schrikken!

Maar ja...ik wil jullie natuurlijk ook geen nachtmerries bezorgen....

(believe me...I'VE HAD THEM!!

Ik zal nog wel even wat foto's maken van hoe mn dorpels er nu uit zien.
Dat geeft namenlijk wel een beetje een id hoe erg en uitgebreid de schade was.
(EN kunnen jullie mn mooie goudkleurige dorpeltjes zien!

De skirts zitten er nu toch nog niet op.
Klemmetjes en rubber strips bij Reno dealer(Arend-Volendam. Ik wist trouwens niet dat die zo bekend was dat-ie op de adressenlijst staat van de site!("companies")) besteld.(duurde 1 dag!)
En wat bleek nou...die gast/monteur die ze bestelde had net (3 weken) ook een witte gtt gekocht!
Hij kwam gellof ik uit zaandam(??).
Ik heb hem heel effies gesproken erover, maar ben compleet vergeten de RTC te melden...

Dat doe ik dan wel als ik de onderdelen ga halen.
Altijd handig: een reno-monteur met een gtt!!

Ik maak nog wel wat foto's om een beetje een indruk van alles te geven.
Verder staan de bussen Tectyl al klaar, dus i'm ready for action...
mazzl.
Nou, ook ik heb gister maar de stap gewaagd om m'n skirts te verwijderen............. en het viel me mee
.
Ik wist dat er rechts een gat zat, zodoende tijd om actie te ondernemen. Gat was ongeveer zo groot als knaak, precies op de naad van de dorpel.
Goed kaal gemaakt, stukkie d'r overheen gelast, alle roest en vochtwerende middelen
eroverheen. Toppie!
Bestuurderskant was ernistiger, dus blij dat ook maar gecheked te hebben. Ook hier een gat op de naad, maar de "wonden" liepen door tot bijna het einde van de dorpel
.
Ook hier was een plaatje van ong. 30 cm voldoende om het geheel weer dicht en keihard te maken
Als ik heel eerlijk ben viel het me best mee
voor een auto van inmiddels ook al weer 15 jaar ('87).
Jammer dat (ook) ik fototoestel vergeten ben, hadden jullie mee kunnen genieten of
beven
, als je er zelf nog niks aan gedaan heb. 

Ik wist dat er rechts een gat zat, zodoende tijd om actie te ondernemen. Gat was ongeveer zo groot als knaak, precies op de naad van de dorpel.
Goed kaal gemaakt, stukkie d'r overheen gelast, alle roest en vochtwerende middelen

Bestuurderskant was ernistiger, dus blij dat ook maar gecheked te hebben. Ook hier een gat op de naad, maar de "wonden" liepen door tot bijna het einde van de dorpel

Ook hier was een plaatje van ong. 30 cm voldoende om het geheel weer dicht en keihard te maken

Als ik heel eerlijk ben viel het me best mee

Jammer dat (ook) ik fototoestel vergeten ben, hadden jullie mee kunnen genieten of


-
- Berichten: 2305
- Lid geworden op: ma 4 feb 2002 0:00
- Car: 5 GT Turbo
- Locatie: Rotterdam
- Contacteer:
een gat van een knaak?!?!!?!
Nou dan mag je nog van geluk spreken denk ik!
Ik kon mn vuisten kwijt in mn bestuurderskant-dorpels!!!
En dat bijna over de gehele lengte van die dorpel!!
Maar ja...dat is nu verleden tijd...
Zaterdag ga ik aan de tectyl beginnen en de skirts weer vastzetten....ALS HET GOED IS!!
Wel mooi dat het mee viel voor je.
Je kan met dit soort dingen beter te vroeg zijn dan te laat....
Zoals ik dus eigenlijk!!
En nu hoef je je over dorpels tenminste effies geen zorgen te maken.
mazzl.
Nou dan mag je nog van geluk spreken denk ik!
Ik kon mn vuisten kwijt in mn bestuurderskant-dorpels!!!

En dat bijna over de gehele lengte van die dorpel!!



Maar ja...dat is nu verleden tijd...

Zaterdag ga ik aan de tectyl beginnen en de skirts weer vastzetten....ALS HET GOED IS!!
Wel mooi dat het mee viel voor je.
Je kan met dit soort dingen beter te vroeg zijn dan te laat....
Zoals ik dus eigenlijk!!

En nu hoef je je over dorpels tenminste effies geen zorgen te maken.
mazzl.
-
- Berichten: 2305
- Lid geworden op: ma 4 feb 2002 0:00
- Car: 5 GT Turbo
- Locatie: Rotterdam
- Contacteer:
hèhè....poe poe....
eindelijk zitten mn dorpeltjes dan in de Tectyl...
Ging opzich wel makkelijk.
Aan de binnenkant is het effies kloten met dat slangetje, en het blijft toch een beetje op goed geluk aangezien je niet ziet wat je doet.
De buitenakant spuit je er gewoon als verf op.
Wel een beetje dunne olie-achtige verf, maar goed.
Ook zeer handig dat die shite zwart is!
Het ziet er nu allemaal weer wat netter uit dan het goude kleurtje dat er eerst op zat.
Aangezien die bende vrij lang moet drogen, (3-4urr volgens busje, maar dan is het toch echt nog wel een beetje NIET droog....
) hebben we de skirts er nu NOG niet op zitten. 
Ik wilde het eerst maar even een tijdje laten staan zo, zodat we zometeen als we de skirts erop gaan zetten niet in die tectyl bende zitten te kloten.
Dus ondertussen (we waren toch bezig dus dan wil je ook wat doen!
)de hele achterbak leeg gemaakt.
Al het MDF-werk wat erin zat (vorige eigenaar) eruit gehaald (op de bodemplaat na).
Het zat namenlijk net niet helemaal goed. (boxen aan de zijkant(achter) boven de wielkasten die met de magneten TEGEN het chassis aanzaten!!
)
Dus dat gaan we effies een keertje opnieuw maken.
Verder stond dit keer de vet mooie Jag van de eigenaar van de garage er ook....
Wat een beauty!
Maar die kunnen jullie later nog wel bewonderen op de foto's die ik heb gemaakt!
De foto's komen snel.
Dan kunnen jullie een beetje een beeld krijgen van hoe grootschalig het probleem (en dus ook het laswerk) ongeveer was.
Dus nu nog alleen de skirts erop en dan effies flink WASSEN!!!.
Want dat is al een tijdje niet meer gebeurt en hij ziet er eerlijk gezegd...NIET UIT!! :-*
(Zie ook foto's....
)
Mazzl.
eindelijk zitten mn dorpeltjes dan in de Tectyl...
Ging opzich wel makkelijk.
Aan de binnenkant is het effies kloten met dat slangetje, en het blijft toch een beetje op goed geluk aangezien je niet ziet wat je doet.
De buitenakant spuit je er gewoon als verf op.
Wel een beetje dunne olie-achtige verf, maar goed.
Ook zeer handig dat die shite zwart is!

Het ziet er nu allemaal weer wat netter uit dan het goude kleurtje dat er eerst op zat.
Aangezien die bende vrij lang moet drogen, (3-4urr volgens busje, maar dan is het toch echt nog wel een beetje NIET droog....


Ik wilde het eerst maar even een tijdje laten staan zo, zodat we zometeen als we de skirts erop gaan zetten niet in die tectyl bende zitten te kloten.
Dus ondertussen (we waren toch bezig dus dan wil je ook wat doen!

Al het MDF-werk wat erin zat (vorige eigenaar) eruit gehaald (op de bodemplaat na).
Het zat namenlijk net niet helemaal goed. (boxen aan de zijkant(achter) boven de wielkasten die met de magneten TEGEN het chassis aanzaten!!

Dus dat gaan we effies een keertje opnieuw maken.
Verder stond dit keer de vet mooie Jag van de eigenaar van de garage er ook....

Wat een beauty!
Maar die kunnen jullie later nog wel bewonderen op de foto's die ik heb gemaakt!

De foto's komen snel.
Dan kunnen jullie een beetje een beeld krijgen van hoe grootschalig het probleem (en dus ook het laswerk) ongeveer was.
Dus nu nog alleen de skirts erop en dan effies flink WASSEN!!!.
Want dat is al een tijdje niet meer gebeurt en hij ziet er eerlijk gezegd...NIET UIT!! :-*
(Zie ook foto's....
Mazzl.
-
- Berichten: 2305
- Lid geworden op: ma 4 feb 2002 0:00
- Car: 5 GT Turbo
- Locatie: Rotterdam
- Contacteer:
effe nog een updatetjuh...
lekker lopen kloten met de skirts.....
viel opzich wel mee.
we hebben ze nu gewoon op die klemmetjes vastgehangen.
dat is effe kloten, maar het ziet er weer stukken beter uit!
Het sluit alleen niet helemaal goed af aan de bovenkant, dus ik ga toch nog een sliertje kit tussen de rubberstrip en de dorpel mikken.
dan op de onderkant gaten boren door dorpel en skirt en dan vastschroeven.
Verder koste het weer errrug veel tijd allemaal...
We wilden de gt toch nog effies op de brug hebben zodat we er beter bij konden....
WAS DE ACCU LEEG!!?!!?!?
wat bleek nou...de deur had open gestaan en dus had het lampie van "deur open" constant aan gestaan...
dus...duwen voor ons leven....
(ik moest namenlijk ook remmen om te voorkomen dat we de gt tegen de muur aanrolden...
toen bleven mn remmen dus "op druk staan", oftewel...ze bleven maar remmen!!)
QUESTION:
IS DAT(=hierboven tussen haakjes) TROUWENS NORMAAL?!?!?!?
foto's komen ASAP!!
mazzl.
lekker lopen kloten met de skirts.....

viel opzich wel mee.
we hebben ze nu gewoon op die klemmetjes vastgehangen.
dat is effe kloten, maar het ziet er weer stukken beter uit!

Het sluit alleen niet helemaal goed af aan de bovenkant, dus ik ga toch nog een sliertje kit tussen de rubberstrip en de dorpel mikken.
dan op de onderkant gaten boren door dorpel en skirt en dan vastschroeven.
Verder koste het weer errrug veel tijd allemaal...
We wilden de gt toch nog effies op de brug hebben zodat we er beter bij konden....
WAS DE ACCU LEEG!!?!!?!?

wat bleek nou...de deur had open gestaan en dus had het lampie van "deur open" constant aan gestaan...


dus...duwen voor ons leven....
(ik moest namenlijk ook remmen om te voorkomen dat we de gt tegen de muur aanrolden...
toen bleven mn remmen dus "op druk staan", oftewel...ze bleven maar remmen!!)
QUESTION:
IS DAT(=hierboven tussen haakjes) TROUWENS NORMAAL?!?!?!?
foto's komen ASAP!!
mazzl.
-
- Berichten: 2305
- Lid geworden op: ma 4 feb 2002 0:00
- Car: 5 GT Turbo
- Locatie: Rotterdam
- Contacteer:
Gisternacht de laatste hand gelegd aan het hele "dorpel-project".
Ik heb ook nog even mn bumper (een beetje) gerepareerd met poly-matjes.
(Er zat namenlijk een flinke scheur in waardoor er een stuk troosteloos bij hing...)
Hij is nu weeer 1 deel.
Hij ziet er nogsteeds niet echt helemaal tof uit, (zit nog een gat in ook...
, Maar ik vond een gat of een polyesther matje voor de mooiigheid ook niet veel uitmaken)maar het is al beter.
Werkt best makkelijk met die polyesther shite.
Skirts zitten ook weer op hun plekkie.
Gewoon met de originele klemmetjes, in combinatie met een aantal moertjes/boutjes aan de onderzijde, vast weten te zetten.
HEt zit niet helemaal perfect, maar ik vond het wel weer effies mooi zo! (ik had het een beetje gehad met die krengen!
...)
Ik krijg ook een beetje de indruk dat wanneer je zelf dingen weer monteerd, je altijd errug kritisch gaat kijken.
Elk spleetje, kiertje, stukje scheef valt je op.
Terwijl het in eerste instantie hoogstwaarschijnlijk niet beter zat...
Gister nog even lekker een nachtelijk ritje gemaakt.
En boy oh boy wat heb ik dat gemist zeg!
Het is toch ook echt een soort van verslaving zo'n turbo!
Nou, maandag naar de APK........ (
)
Afwachten wat daar nou weer uit gaat komen....(
)
I'm keeping my fingers crossed..
Ik ben bezig de foto's on-line te krijgen, maar ik ben daar (nog) niet zo kundig in....
Maar ze komen eraan.
mazzl.
ps....ik weet niet of IEMAND dit nog leest hoor
, maar wellicht dat iemand er later nog wat aan kan hebben aangezien dorpels wel vaker een probleem zijn bij gtt'tjes....
Daarom post ik maar gewoon alles wat ik tegenkom.
Ik heb ook nog even mn bumper (een beetje) gerepareerd met poly-matjes.
(Er zat namenlijk een flinke scheur in waardoor er een stuk troosteloos bij hing...)
Hij is nu weeer 1 deel.

Hij ziet er nogsteeds niet echt helemaal tof uit, (zit nog een gat in ook...

Werkt best makkelijk met die polyesther shite.
Skirts zitten ook weer op hun plekkie.
Gewoon met de originele klemmetjes, in combinatie met een aantal moertjes/boutjes aan de onderzijde, vast weten te zetten.
HEt zit niet helemaal perfect, maar ik vond het wel weer effies mooi zo! (ik had het een beetje gehad met die krengen!

Ik krijg ook een beetje de indruk dat wanneer je zelf dingen weer monteerd, je altijd errug kritisch gaat kijken.
Elk spleetje, kiertje, stukje scheef valt je op.
Terwijl het in eerste instantie hoogstwaarschijnlijk niet beter zat...
Gister nog even lekker een nachtelijk ritje gemaakt.
En boy oh boy wat heb ik dat gemist zeg!

Het is toch ook echt een soort van verslaving zo'n turbo!

Nou, maandag naar de APK........ (

Afwachten wat daar nou weer uit gaat komen....(

I'm keeping my fingers crossed..
Ik ben bezig de foto's on-line te krijgen, maar ik ben daar (nog) niet zo kundig in....
Maar ze komen eraan.
mazzl.
ps....ik weet niet of IEMAND dit nog leest hoor

Daarom post ik maar gewoon alles wat ik tegenkom.
Ik ben helemaal klaar voor de horror picture show met goede afloop



-
- Berichten: 2305
- Lid geworden op: ma 4 feb 2002 0:00
- Car: 5 GT Turbo
- Locatie: Rotterdam
- Contacteer:
de horror op de foto's zal meevallen.
Ik heb helaas geen foto's van VOOR de las-operatie.
Maar je kan WEL zien hoe erg het ongeveer was!
Ik ben nogsteeds bezig met de site......
To be continued...
mazzl.
Ik heb helaas geen foto's van VOOR de las-operatie.
Maar je kan WEL zien hoe erg het ongeveer was!
Ik ben nogsteeds bezig met de site......

To be continued...
mazzl.
-
- Berichten: 2305
- Lid geworden op: ma 4 feb 2002 0:00
- Car: 5 GT Turbo
- Locatie: Rotterdam
- Contacteer:
poe, poe....
nou, nou...
t is gelukt hooor.
Wat een ge-emmer zeg.
Kben nog maar net een beetje wijs aan t worden in de wondere wereld van "HTML"...
En ik wilde er toch iets leuks van maken.
En dat resulteerd natuurlijk al gauw in een hoop frustraties over dingen die niet werken/lukken/gaan zoals ze moeten!
Maar uiteindelijk ben ik best tevreden.
de foto's zijn te zien op: http://spiral.esmartdesign.com/nightmare1.html
Foto's van de dorpels En.....van een prachtige Jag die de eigenaar van het garagehok samen met een ander heeft gerestaureerd....
En dat hebben ze best netjes gedaan!
BTW,Skirts zaten er hier nog niet op.
Ondertussen dus wel.
Maar jullie weten vast wel hoe dat eruit ziet.
Verder ook nog wat "zomaar-shots" die ik toch wel aardig vond.
Enjoy!
mazzl.
nou, nou...
t is gelukt hooor.
Wat een ge-emmer zeg.
Kben nog maar net een beetje wijs aan t worden in de wondere wereld van "HTML"...
En ik wilde er toch iets leuks van maken.
En dat resulteerd natuurlijk al gauw in een hoop frustraties over dingen die niet werken/lukken/gaan zoals ze moeten!

Maar uiteindelijk ben ik best tevreden.
de foto's zijn te zien op: http://spiral.esmartdesign.com/nightmare1.html
Foto's van de dorpels En.....van een prachtige Jag die de eigenaar van het garagehok samen met een ander heeft gerestaureerd....
En dat hebben ze best netjes gedaan!
BTW,Skirts zaten er hier nog niet op.
Ondertussen dus wel.
Maar jullie weten vast wel hoe dat eruit ziet.

Verder ook nog wat "zomaar-shots" die ik toch wel aardig vond.
Enjoy!
mazzl.
Nou, je hebt wel je best gedaan. Op de dorpels en op de website. Beiden zien er puik uit! En die Jag ook trouwens. Mooi zo'n Mark II, veel mooier dan die rare E-Type.