Wat kost schorsen van een auto+voor en nadelen

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
Haas
Car: Megane RS

Ik zit op HTS Autotechniek en wil meedoen aan de circuitdag van mijn school. Je mag dan met een auto op zandvoort rijden (bij sommigen van jullie welbekend). Nou heb ik een Golf GTi 1.8 met inbraakschade gespot voor 275 pleuro. Dit is wel iets waar ik lol mee kan hebben op het circuit dacht ik zo. Alleen dan nu het volgende probleem, ik kan m wel kopen, maar de circuitdag is pas in december en ik kan het me financieel niet veroorloven om m te verzekeren tot die tijd en er wegenbelasting voor te betalen.
Ik wilde m schorsen tot die tijd, je hoeft dan dus geen verz en belasting te betalen. Je mag er ook niet in rijden ,maar das geen probleem. Mijn vraag is hoe het zit als ik deze auto weer wil verkopen. Kost het geld om hem te 'on'schorsen en wat zijn de verdere kosten. Schorsen kost 150piek??

gr Haas
Anonymous

Het van de weg halen van een Golf GTI is op zichzelf al een edele zaak.
jetab
Contacteer:

schorsen is 150 gulden (2e jaar 50 gulden 3e 50 gulden etc etc)

onschorsen hoeft niet, gewoon postkantoor en overschrijven op andermans naam (of je eigen) 9,5 euro kost dat geloof ik....
martijn.p
Contacteer:

Heb je wel een plek om hem te stallen ? ( niet openbare weg)
clio_rally
Contacteer:

Schorsen kost idd 150 piek, ontschorsen is gewoon het kenteken op naam zetten. Zorg voor een goeie stalling, want elke keer dat je hem moet verplaatsen moet je dit weer gaan melden en daar heb je geen zin in. Momenteel is de integrale ook geschorst. Ik rij er wel stukjes mee door het land bij mijn pa, maar hij gaat na de tentamens weer de weg op...

Gijs
Bezemer Rally Team
http://www.Bezemer-Rally.nl

" 'cause quitters never win and winners never quit..."
Michel S.
Contacteer:

effe nog iets over schorsen.

Stel je schorst hem vandaag en over 2 maanden en 20 dagen haal je hem uit de schorsing. Dan kun je tijdens die periode nog lekker wegenbelasting betalen. En je schorsingsbedrag ben je ook nog kwijt.

Dus minimaal 3 maanden schorsen. Bij overschrijven op een andere naam maakt het niks uit.

p.s. heb je hem een jaar geschorst, zorg dan wel dat je hem optijd verlengt, anders kom je weer het volle pond aan het betalen.

succes
M&L: Reparaties, onderhoud en inbouw van radio/alarm enz enz. Ook vermogen meetingen.
Mail Mclain@home.nl of bel 06-29 357 538
Riël
Über-Spammer

Voor een auto ouder dan 15 jaar kost het schorsen maar 50 piek. Met 'n beetje mazzel is die golf die wel (van 87 ??) Zo ook de mijne, die is half jaar geschorst geweest. Ik weet niet of je hem weer opnieuw moet schorsen, maar ik dacht van wel. En je mag hem pas weer na 3 maanden terug inschrijven. Verder is het platen eraf en stallen ergens.
Plaats reactie