En rory, ik ga deze keer niet naar Niftrik, maar naar Bodegraven dus deze keer zul je niet me mij mee op kunnen rijden. volgende keer mischien wel, maar dat zien we dan wel weer
4 of 5 is ook wel gezellig hoorTom schreef:Als er genoeg animo is (en blijft) dan mag het van mij ook een wekelijkse meeting worden. Dan moeten er alleen absoluut MEER mensen komen dan 4 of 5![]()
![]()
.
misschien een keer in de (grootte school) vakantie.Tom schreef: En Merijn, Jesper, Armando en Johan: Kom toch ook lekker naar Bodergraven!!!![]()
Zien ze daar ook eens wat brabanders
Merijn schreef:En mijn moet mij zijn.Johan de clio man schreef:het is volgens mijn bodengraven![]()
ik zal s kijken of albert zin heeft om mij een vrije avond te verschaffen....Johan de clio man schreef: Ik zal weer te slapen het is dus 14 juni
ja das niftriksJesper16v schreef:Merijn schreef:En mijn moet mij zijn.Johan de clio man schreef:het is volgens mijn bodengraven![]()
![]()
Lekker gevat!
Helaas heb ik die lekker lange vakanties ook niet meer. Ben er wel weer aan toe
Ben ik blij mee ditoArmando schreef:Mee eens jesper
juist zonder N!!!!!Merijn schreef:Johan de clio man schreef:het is volgens mijn bodengraven
Op de A50 e afslag Vinkel nemen en dan de bordjes McDonald's Heesch volgen...Tom schreef:Merijn schreef:juist zonder N!!!!!Johan de clio man schreef:het is volgens mijn bodengraven
En merijn >> jij kan dan toch wel een alternatieve routebeschrijving maken voor de mensen die het dan niet (zouden kunnen) vinden.
wist ik al....achja,drukte op school doet een hoop met jeJesper16v schreef:Routebeschrijving staat op de eerste pagina
aan mij dus ook niet heheTom schreef:bij genoeg opkomst zal het zeker doorgaan. Ik ben er dan zo goed als zeker ook weer bij dus aan mij zal het niet liggen
oh ja maar ik wist dat er iets mis wasTom schreef:Merijn schreef:juist zonder N!!!!!Johan de clio man schreef:het is volgens mijn bodengraven
Ik bedoel alleen dat er daar regelmatig mensen met VW's en ander snel blik rondhangen... Maar dat zien we wel!Jesper16v schreef:Ik kan ook wel wat GSI'tjes meenemen, maar ik denk dat het dan toch anders word. Dit omdat het toch "vrienden" zijn en daar ga je toch weer anders mee om omdat je ze veeeeeeeeeeeeeel beter kent. We kunnen het allicht een keer proberen![]()
Maar ik heb gezegd dat er dan eerst meer renaultjes moeten komen. Want anders zijn er meer GSI'tjes dan Renaultjes en dat moet ik niet hebben!![]()
![]()
Gr.
JP