Maar goed, ik houd jullie op de hoogte en zal dan meteen proberen wat pics te regelen...kunnen jullie t resultaat en me auto op zich (bij iedereen hier geloof ik nog onbekend, behalve twee personen) zien.
als jij dat graag wil kan ik dat natuurlijk doen jaPaul schreef:Maak je ook een foto van de onderkant???![]()
Heb er al in hardheid verstelbare gele Koni's onderliggen, maar met kapotte veren dus. Heb nu bij improve een stel APEX besteld (voor zover interesting : Apex 150-4000). Hoor van iedereen dat dit een prima combinatie is....mee eens??Maik (WOOFER) schreef:wat heb je besteld haaz???
welke set ???
MOOI, ben blij dat te horen...ik laat nog wel horen of het mij bevalt....btw,heb jij ook gele koni's achter of niet? alleen dempertjes bedoel ik dan....ArjanR19 schreef:Ik heb ook gele koni's met apex.
Rijdt idd goed.
is een andere, maar ik ga niet zeggen welke of waar, want dan staat iedereen daar binnenkort op de stoep en dat kan volgens de garage zelf niet de bedoeling zijn. Ik krijg daar soort van korting omdat me pa al zo lang bij de garage zijn auto's koopt en omdat de mijne daar vandaan komt...Johan de clio man schreef:de dealer?? Is dat HUB in nijmegen?? of een andere renault dealer??
Zou ik ook niet doenhaaz schreef:is een andere, maar ik ga niet zeggen welke of waar, want dan staat iedereen daar binnenkort op de stoep en dat kan volgens de garage zelf niet de bedoeling zijn. Ik krijg daar soort van korting omdat me pa al zo lang bij de garage zijn auto's koopt en omdat de mijne daar vandaan komt...Johan de clio man schreef:de dealer?? Is dat HUB in nijmegen?? of een andere renault dealer??
mooi, het begrip is daarJohan de clio man schreef: Zou ik ook niet doen
heb mijn gele konis er al onder hangen, alleen de veren zijn kapot, moeten dus nieuwe op.Paul schreef:Ik heb een maand of twee geleden mijn 19 verlaagd. Voor een setje verlagingsvering, achter d.m.v. de torsiestaven. In totaal kostte dat 1,5 uur. Omdat jij de komplete veerpoot gaat vervangen moet dat nog sneller kunnen, ene d'r af, andere d'r op!![]()
Als de torsiestaven niet erg vast zitten, kan je hem aan de achterzijde verlangen in een half uurtje.
Tip: enkele dagen vantevoren je torsiestaven alvast wat inspuiten met WD40 o.i.d. Gewoon even de rubber dop er aan beide zijden afwippen.
Succes ermee!!
dus niet vandaag begrijp ik????haaz schreef:ze stonden wel ff te kijken bij de garage wat ik allemaal van plan was. Nieuwe dempers + veren al gemonteerd, maar dan die veren er weer af en de nieuwe er weer op. Ze stonden me echt aan te gapen van: uuuuuuuh.....hoe bedoelt u?.......![]()
![]()
Gelukkig weet mijn contactpersoon daaro wat ik wil...alsie terug is,zet ik er wel ff foto's bij...
Intussen wacht ik in spanning af...
40 mm is bijna hetzelfde als ik, ik heb 35 mm, heb je een 16V of een andere clio?haaz schreef:nee, zonde he.....vind ik ook!!!!!!!!!!Morgen aan het eind van de middag kank m ophalen, dan isie als het goed is 40 mm gezakt maar ook in aanzien gestegen
Clio 1.4 S...zelfde als jij heRay (Zonnebril) schreef: 40 mm is bijna hetzelfde als ik, ik heb 35 mm, heb je een 16V of een andere clio?
Welnee manhaaz schreef:nog heel ff klein vraagie...
andere veren voor erop zetten kost je twee uur??
Achter verlagen kost??uurtje of drie/vier??
mooi, toch goed gegokt...denk dat t verlagen aan de achterkant bij mij de meeste problemen op gaat leveren, aangezien dat (volgens mij) nog nooit is losgeweest...Maik (WOOFER) schreef:voor veranderen binnen 1 uur.
achter veranderen ongv. 2uur
dus idd 3 uurtjes
yeah!oxje schreef:*kuch* clio 1.4 powerrrrrr!*kuch*
Het zal er vast flex gaan uitzien, ik wacht ook met spanning af...
benieuwd hoe het er bij jou ook uit zou komen te zien??oxje schreef:*kuch* clio 1.4 powerrrrrr!*kuch*
klopt alleen met beperkt budget als ik nu, ben ik al blij met 40 mm'tjes, tis allemaal al duurder geworden door die verneukte veren... :-* Achja, als het resultaat er maar is...KaN nIet WaCHtEn!!!robclio16V schreef:Mijn vorige clio had ik 55 mm verlaagd, zag er erg netjes uit.
Alleen is die 16V die ik nu heb nog veel lager en eigenlijk moet hij voor nog een stukje verder omlaag.
Hoe lager hoe beter zeg ik altijd maar!!
ook ongeveer zo:haaz schreef:benieuwd hoe het er bij jou ook uit zou komen te zien??oxje schreef:*kuch* clio 1.4 powerrrrrr!*kuch*
avatar staat op endoria.net, maar die site ligt eruitRobert dB. schreef:Stoer! Die van Ray ziet er ook super uit!
Wat voor velgies heb je d'r bij eigelijk Haaz?
ps, je avataar werkt niet, althans ik zie nix.