jeroen.k schreef:Wist ik al sowieso Ray en Sfen, dus...
Ray?...
Doen we aan een pot?
Hoeveel gaat de BBQ kosten? +/-?
FOUOUOUOUOUT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ray en Steven zijn party crew..........
Sfen is maar een camping kloot hoor
Maar okee, het ligt aan de avond, het weer, de zin enzovoorts, je kan het zo gek maken als je zelf wilt. veel mensen zoals ik nemen ook gewoon zelf drinken mee, wat je lekker vind of wat je zelf graag drinkt!!
We halen gewoon ergens in de buurt al het eten voordat we gaan bbq-en.
Zelf wel ff drank meenemen...gewoon iets wat je lekker vindt, plus wat drank, chippies, oid je wilt delen met anderen.
O ja, als je in de buurt het eten wil halen voor de BBQ moet je wel op tijd zijn, zitten namelijk 2 gemeenten in de buurt (nou ja toch minimaal 15 minuten rijden, maar eerder 25 minuten). Eén ervan is Biddinghuizen en daar zijn de winkels op zaterdag om 4 uur ofzo al dicht en de andere is Elburg, daar kom ik nooit maar het is een vrij christelijke gemeente en die zullen dus ook wel vroeg dicht gaan dan!
jeroen.k schreef:O ja, als je in de buurt het eten wil halen voor de BBQ moet je wel op tijd zijn, zitten namelijk 2 gemeenten in de buurt (nou ja toch minimaal 15 minuten rijden, maar eerder 25 minuten). Eén ervan is Biddinghuizen en daar zijn de winkels op zaterdag om 4 uur ofzo al dicht en de andere is Elburg, daar kom ik nooit maar het is een vrij christelijke gemeente en die zullen dus ook wel vroeg dicht gaan dan!
Kunnen we evt van jou vriezer gebruik maken dan ?
Dan neem ik wel een halve koe uit de kiloslager hier in de buurt mee. (scheelt aanzienlijk)
jeroen.k schreef:O ja, als je in de buurt het eten wil halen voor de BBQ moet je wel op tijd zijn, zitten namelijk 2 gemeenten in de buurt (nou ja toch minimaal 15 minuten rijden, maar eerder 25 minuten). Eén ervan is Biddinghuizen en daar zijn de winkels op zaterdag om 4 uur ofzo al dicht en de andere is Elburg, daar kom ik nooit maar het is een vrij christelijke gemeente en die zullen dus ook wel vroeg dicht gaan dan!
Dan neem ik wel een halve koe uit de kiloslager hier in de buurt mee. (scheelt aanzienlijk)
ff een wijziging in onze plannen
Mijn vriendin en ik komen zaterdag in de loop van de dag onze tent opzetten.
Dan kunnen we 's avonds mee bbq-en en zondag weer vertrekken.
Mocht hierboven iets niet kloppen, wil je ook kamperen, of kan je niet meer langskomen, laat het dan weten!
bvd, Robertlistman & Raygelneef
LET OP: Iedereen met een ? achter hun naam, geef even door of je vrijdagavond ookal komt camperen!!, dit ivm het doorgeven van het aantal campeerders aan de camping.
Laatst gewijzigd door Robert dB. op do 30 mei 2002 11:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Dat kan wel, maar dan moet ik dat ff met mn vriendin overleggen (die woont in Biddinghuizen) of dat wel mag van haar
LET OP: Iedereen met een ? achter hun naam, geef even door of je vrijdagavond ookal komt camperen!!, dit ivm het doorgeven van het aantal campeerders aan de camping.
Goose schreef:Ja, ik heb al de 28e vrij gevraagd, dus ik kom vrijdag 28 juni kamperen en ik neem een 6 persoons pyramide tent mee.
Het is goed te doen met 4 personen in die tent, dus als het nodig is kunnen er 3 mensen bij mij in de tent slapen.
Degenen die dan bij mij slapen moeten o.a.: afwassen, stofzuigen, boenen, ramen lappen, vegen, de badkamer schoonmaken, vuilnis buiten zetten, mijn krant 's ochtends ophalen en de pantoffels klaar zetten..etc.
Dus op alle lijstjes effe Gijsie zonder ? erbij aub
Marcel O. schreef:Ik hoor net dat ik verplicht aanwezig moet zijn op Automania . Klein vraagje: heeft iemand plek voor mij in z'n tent?
Gr. Marcel
misschien is het handig om even te posten wie er een tent meeneemt. dan kunnen we de koppen tellen, het aantal tenten en dat mooi verdelen.
als dat teveel is nemen we allemaal zoveel mogelijk een tent mee en doen we een globale schatting, kamperen is en blijft behelpen. dan maar de voet van je buurman in je neus, zolang het niet mijn neus is!
laten we dat even overlaten aan RdB de listmanager, voordat het hele topic vernagged wordt. hijs namelijk erg perfectionistisch en voor je het weet heb je een warning aan je broek!!
Ik waag mij niet aan het bijhouden van lijstjes!
Kijk wel uit! Maak alleen maar een suggestie om iets aan een lijstje toe te voegen
Maar bedankt voor de waarschuwing Ray!
Owja das waar die kan ik ook nog wel meenemen.
Nou wie neemt er nog meer 1 mee???? of meerdere??
En wie nemen er nog meer barbieknoeiers mee??
Ik neem een potje goed humeur mee en een emmer gezelligheid dus het komt allemaal wel goed.
Mazzelzzzzzzzz