** al is het FE2O3 nog zo snel, het lasapparaat achterhaald het wel **
Ik leg de Coupe S2 in. Werkelijk ook een beest van een auto.clio_rally schreef:Ik vraag me eigenlijk meer af wie nu een beetje snelle auto's gehad heeft... ik leg de integrale en de 325ix in...de eerste is de snelste die ik tot nu toe gehad heb...
Gijs
en de rs2 heb daar eens mee gereden broer zijn vroegere werkgever had er zo eentje ik weet dik 300pk want porsche zat mee in dat projekt maar weet nie hoeveelZeeuw schreef:Fase I S2:
220pk, vierwiel aandrijving, 5 cil 20V Turbo, koppel 325 NM.
Fase II S2:
230 pk, vierwiel, 6-bak en variabel koppel van 325- 380 gedurende 45s.
Is een auto met vermogen en luxe.
Klopt, motor is doorontwikkelde s2 motor met 315 pk. Koppel van 400 nogwat geloof ik.gille 21TURBO schreef:en de rs2 heb daar eens mee gereden broer zijn vroegere werkgever had er zo eentje ik weet dik 300pk want porsche zat mee in dat projekt maar weet nie hoeveelZeeuw schreef:Fase I S2:
220pk, vierwiel aandrijving, 5 cil 20V Turbo, koppel 325 NM.
Fase II S2:
230 pk, vierwiel, 6-bak en variabel koppel van 325- 380 gedurende 45s.
Is een auto met vermogen en luxe.
en een groot verschil tuusen de sub en de clio rs????????Maurits schreef:Ford Fiesta 1.1 S '80
Ford Fiesta 1.1 '88
Opel Ascona 1.6S GT '88
Nissan 100 NX '91
Opel Astra 2.0 GSI-16V '94
Subaru Impreza GT Turbo '97
Renault Clio RS '02
ik bij mij klinkt raar maar mijn 2e caddilacZeeuw schreef:Ik leg de Coupe S2 in. Werkelijk ook een beest van een auto.clio_rally schreef:Ik vraag me eigenlijk meer af wie nu een beetje snelle auto's gehad heeft... ik leg de integrale en de 325ix in...de eerste is de snelste die ik tot nu toe gehad heb...
Gijs