The nightmare is OVER!! :-) PHOTO'S!!!!!!!!!
-
- Berichten: 2305
- Lid geworden op: ma 4 feb 2002 0:00
- Car: 5 GT Turbo
- Locatie: Rotterdam
- Contacteer:
Dit weekend gaat t dan (ALS T GOED IS!!) eindelijk gebeuren....
Mn rotte dorpels gaan een "lasbeurtje" krijgen!:D
Maar nou vroeg ik me af....
1) Wat moet je allemaal demonteren voordat je gaat lassen?
-skirts.
-achterschermen(kappen)?
-portieren??
2) Weet er iemand toevallig waar je op moet letten??(of kan je gewoon beginnen??)
Dan kan ik dat aangeven als t zover is.
3) Is t na t lassen van dorpels nodig dat er dingen overgespoten worden??(of zie je er toch niets meer van als je skirts er weer opzitten?!)
Elke info word zeer gewaardeerd!
mazzl.
EDIT:als ik t teruglees lijkt t alsof ik t zelf ga doen......DAT IS DUS NIET ZO. ik ga no-way zelf lassen!
Mn rotte dorpels gaan een "lasbeurtje" krijgen!:D
Maar nou vroeg ik me af....
1) Wat moet je allemaal demonteren voordat je gaat lassen?
-skirts.
-achterschermen(kappen)?
-portieren??
2) Weet er iemand toevallig waar je op moet letten??(of kan je gewoon beginnen??)
Dan kan ik dat aangeven als t zover is.
3) Is t na t lassen van dorpels nodig dat er dingen overgespoten worden??(of zie je er toch niets meer van als je skirts er weer opzitten?!)
Elke info word zeer gewaardeerd!
mazzl.
EDIT:als ik t teruglees lijkt t alsof ik t zelf ga doen......DAT IS DUS NIET ZO. ik ga no-way zelf lassen!
Laatst gewijzigd door spir@l op za 29 jun 2002 12:23, 7 keer totaal gewijzigd.
gewoon de skirts verwijderen. Deuren kunnen blijven zitten. Na het lassen goed van binnen behandelen. Je kunt ze in kleur laten spuiten maar aangezien de skirts erover zitten kun je het goed in de primer zetten of tectyl of zo. De dorpel kun je van binnen behandelen via openingen aan de binnenkant van de auto. Je trekt de deur open en haalt dat plasticen sierlijst weg wat bij de deur zit. De gordel zit er ook in gemonteerd. Als je dat eraf hebt dan haal je de plastic dopjes uit het metaal en kun je de dorpel van binnen bekijken. Behandel het daat goed omdat ze daar beginnen te roesten.
Suc6
Suc6
There will be plenty of time to rest when your dead
He veel succes, en sterkte,
als je de skirts en spatbordverbreders weghaalt moet je vaak effe slikken!! Let op bij het lassen van grote rechte oppervlakken dat ze niet gaan bollen door de warmte (achter dus) Verder is er kans dat de beschermlaag vlam vat, kun je beter op bedacht zijn. Ik ga zelf nog deze week proberen hoe het een en ander terug past, ik wil het eigenlijk tectyleren als laatste afwerking en dan de versiering erover.
als je de skirts en spatbordverbreders weghaalt moet je vaak effe slikken!! Let op bij het lassen van grote rechte oppervlakken dat ze niet gaan bollen door de warmte (achter dus) Verder is er kans dat de beschermlaag vlam vat, kun je beter op bedacht zijn. Ik ga zelf nog deze week proberen hoe het een en ander terug past, ik wil het eigenlijk tectyleren als laatste afwerking en dan de versiering erover.
-
- Moderator
- Berichten: 25344
- Lid geworden op: vr 8 mar 2002 0:00
- Car: MB
- Locatie: 's-Hertogenbosch
bij mij zijn de spatboordverbreders er laatst ook af geweest. En het viel best mee daaronder
. Zorg wel dat je de schroef gaten (van de spatbordverbreders) goed behandeld. Zet ze in de tectyl of in de grondverf ofzo. Dat zie je toch niet als alles weer klaar is.
Veel succes Spir@l!

Veel succes Spir@l!
-
- Berichten: 2305
- Lid geworden op: ma 4 feb 2002 0:00
- Car: 5 GT Turbo
- Locatie: Rotterdam
- Contacteer:
thanx jongens!
Ik laat absoluut weten hoe t verlopen is.
Ik hoop echt ZO dat t nu EINDELIJK in orde komt met die rotte bende onder mn autootje.....
We zullen zien.
Nog 1 nachtje slapen....
mazzl.
Ik laat absoluut weten hoe t verlopen is.
Ik hoop echt ZO dat t nu EINDELIJK in orde komt met die rotte bende onder mn autootje.....

We zullen zien.
Nog 1 nachtje slapen....

mazzl.
-
- Berichten: 2305
- Lid geworden op: ma 4 feb 2002 0:00
- Car: 5 GT Turbo
- Locatie: Rotterdam
- Contacteer:
Nou...effe een "dorpel-update" zaterdag ochtend in alle vroegte (06:30!!
)vertrokken richting Siddeburen (Groningen). Ritje van twee uur! Maar ik heb hem al vaker gereden aangezien ik mn gtt in Delfzijl heb gekocht.
Eerst de skirts eraf...
Dat was al een hoop gekloot.
Ze zaten goed vast gekit/gepotnagelt/geschroefd!!:(
En toen....
Toen zakte mn hart werkelijk in mn schoenen.....
Aan de passagiers kant viel de schade mee. Alleen een paar rotte gaten in de dorpel maar nog voldoende dorpel dat nog in goede staat was.
Aan de andere kant daarentegen was t echt schrikbarend!
Over de volledige lengte van de dorpel leek t haast alsof een of andere "snelweg-haai" eraan had lopen vreten! Echt roestige "happen" die eruit waren genomen. GEwoon echt heel erg om te aanschouwen.
Gaten die bijna tot de onderzijde van t portier doorliepen.
Zelfs de lasser (bekend met t fenomeen 5gtt!) had dit nog nooit eerder gezien op een renaultje.
[quote lasser]
"Op een Opel.....OK, maar op een renault?!.....nee dat niet! Niet ZO erg!"[/quote lasser]
en
[quote lasser]"Als ik van te voren had geweten dat t ZO erg was, dan was ik er niet aan begonnen."[/quote lasser]
We waren beide dus nogal geschrokken van wat we onder die skirts vonden.
En even zonk alle moed mij in de schoenen. En ik dacht dat dit misschien al t vroegtijdige einde zou betekenen van mijn nu al dierbare mobiele compagnon.
Ik vroeg dan ook aan de lasser of hij t nog wel zag zitten.
En hij zei me dat t allemaal in orde zou komen!
Een beetje hoop in bittere tijden....
Een sprankje licht in complete duisternis....
Een druppel water in eeuwen van droogte....
Een ....nou ja jullie snappen t wel.
Na een bakkie troost (letterlijk in dit geval!) zijn we begonnen.
Eerrst de oude dikke "tectyl-koek" eraf krabben (
), beetje de roestige delen flexen en ook nog maar even verder inspecteren op roest en narigheid.
Het plan:
Een strook metaal van binnenuit vastlassen en dan naar buiten toe over de kapotte dorpel heen vouwen.
Daar waar grote gaten zitten een extra plaatje erin lassen.
Dan van buiten EN van binne behandelen met alle roestwerende middelen die we kennen.
Dan zou ik er wel weer effies tegenaan moeten kunnen.
De uitvoering:
Omdat t meer werk is dan verwacht waren we niet in een dag klaar.
De strook metaal (we houden alles trouwens Reno aangezien die stroken uit de motokap van een 19 16v worden geknipt!
) zit aan de passagierskant al vastgelast aan de binnenzijde.
De andere, erge, kant word lastiger omdat daar simpelweg geen goed stuk dorpel meer zit om de nieuwe strook omheen te vouwen...
Die moet dus van tevoren gevouwen worden.
Dan alle lasnaden netjes afschuren/flexen en dan behandelen.
Skirts er weer netjes op kitten, laten keuren en gaan met die banaan!
Ik kan verder bij t lassen weinig helpen dus dat laat ik lekker aan hem over.
En aangezien hij t ook nogal druk heeft neem ik volgende week contact op om te zien hoe t ermee staat.
Ondertussen rijd ik in een geleende reno 19. (van de lasser)
Was wel een beetje een opoe-ritje terug naar huis vergeleken met mn gtt waarin ik op de heenreis nog met 190Km/u over de afsluitdijk vloog...
Al met al ben ik dus weer vol goede hoop dat t uiteindelijk allemaal wel weer goed komt.
Ik vind t alleen erg jammer dat ik geen camera bij me had om jullie een gtt-rijders' "worst nightmare" te kunnen laten aanschouwen...
Ik houd jullie(geinterreseerden...) op de hoogte.
mazzl!

Eerst de skirts eraf...
Dat was al een hoop gekloot.
Ze zaten goed vast gekit/gepotnagelt/geschroefd!!:(
En toen....
Toen zakte mn hart werkelijk in mn schoenen.....







Aan de passagiers kant viel de schade mee. Alleen een paar rotte gaten in de dorpel maar nog voldoende dorpel dat nog in goede staat was.
Aan de andere kant daarentegen was t echt schrikbarend!
Over de volledige lengte van de dorpel leek t haast alsof een of andere "snelweg-haai" eraan had lopen vreten! Echt roestige "happen" die eruit waren genomen. GEwoon echt heel erg om te aanschouwen.
Gaten die bijna tot de onderzijde van t portier doorliepen.

Zelfs de lasser (bekend met t fenomeen 5gtt!) had dit nog nooit eerder gezien op een renaultje.
[quote lasser]
"Op een Opel.....OK, maar op een renault?!.....nee dat niet! Niet ZO erg!"[/quote lasser]
en
[quote lasser]"Als ik van te voren had geweten dat t ZO erg was, dan was ik er niet aan begonnen."[/quote lasser]
We waren beide dus nogal geschrokken van wat we onder die skirts vonden.
En even zonk alle moed mij in de schoenen. En ik dacht dat dit misschien al t vroegtijdige einde zou betekenen van mijn nu al dierbare mobiele compagnon.
Ik vroeg dan ook aan de lasser of hij t nog wel zag zitten.
En hij zei me dat t allemaal in orde zou komen!

Een beetje hoop in bittere tijden....
Een sprankje licht in complete duisternis....
Een druppel water in eeuwen van droogte....
Een ....nou ja jullie snappen t wel.
Na een bakkie troost (letterlijk in dit geval!) zijn we begonnen.
Eerrst de oude dikke "tectyl-koek" eraf krabben (

Het plan:
Een strook metaal van binnenuit vastlassen en dan naar buiten toe over de kapotte dorpel heen vouwen.
Daar waar grote gaten zitten een extra plaatje erin lassen.
Dan van buiten EN van binne behandelen met alle roestwerende middelen die we kennen.
Dan zou ik er wel weer effies tegenaan moeten kunnen.
De uitvoering:
Omdat t meer werk is dan verwacht waren we niet in een dag klaar.
De strook metaal (we houden alles trouwens Reno aangezien die stroken uit de motokap van een 19 16v worden geknipt!

De andere, erge, kant word lastiger omdat daar simpelweg geen goed stuk dorpel meer zit om de nieuwe strook omheen te vouwen...
Die moet dus van tevoren gevouwen worden.
Dan alle lasnaden netjes afschuren/flexen en dan behandelen.
Skirts er weer netjes op kitten, laten keuren en gaan met die banaan!

Ik kan verder bij t lassen weinig helpen dus dat laat ik lekker aan hem over.
En aangezien hij t ook nogal druk heeft neem ik volgende week contact op om te zien hoe t ermee staat.
Ondertussen rijd ik in een geleende reno 19. (van de lasser)
Was wel een beetje een opoe-ritje terug naar huis vergeleken met mn gtt waarin ik op de heenreis nog met 190Km/u over de afsluitdijk vloog...

Al met al ben ik dus weer vol goede hoop dat t uiteindelijk allemaal wel weer goed komt.
Ik vind t alleen erg jammer dat ik geen camera bij me had om jullie een gtt-rijders' "worst nightmare" te kunnen laten aanschouwen...
Ik houd jullie(geinterreseerden...) op de hoogte.
mazzl!
Tja ik denk dat we als 5 gtt rijder er NIET aan ontkomen dat dit bij 9 van de 10 gtt-tjes is!!
Ook bij mij liggen de skirts er nu af en er kan gelast worden!!!
Het valt overigens wel mee vind ik hoor!
En daarna op naar de keuring.....zzuuuuccchht.
Greetz Erik.
Ook bij mij liggen de skirts er nu af en er kan gelast worden!!!
Het valt overigens wel mee vind ik hoor!

En daarna op naar de keuring.....zzuuuuccchht.
Greetz Erik.
-
- Über-Spammer
- Berichten: 9262
- Lid geworden op: za 6 okt 2001 0:00
- Locatie: Den Haag : Zuid-Holland
ff offtipic.. waarom ze ?? die auto is er maar 1 hoor.. en er is maar 1 steven..Tom schreef:en ze leefden nog lang en gelukkig
dus het leefde nog lang en gelukkig


-
- Über-Spammer
- Berichten: 9262
- Lid geworden op: za 6 okt 2001 0:00
- Locatie: Den Haag : Zuid-Holland
Tom schreef:en de auto PLUS!!! steven is TWEE.
Dus ZE leefden nog lang en gelukkig
Dan is het altijd nog zij leefden nog lang en gelukkig ..
want de auto is geen levendvoorwerp

(ook niet als je iemand aanrijd en er zweef nog wat levends aan je motorkap.)

-
- Moderator
- Berichten: 25344
- Lid geworden op: vr 8 mar 2002 0:00
- Car: MB
- Locatie: 's-Hertogenbosch
oké Maik, ik geem me over. [img]http://www.theunholytrinity.org/cracks_ ... zz_saw.gif[/img]
-
- Berichten: 2305
- Lid geworden op: ma 4 feb 2002 0:00
- Car: 5 GT Turbo
- Locatie: Rotterdam
- Contacteer:
ho ho ho! Steven?!?!?!!?!?
Waar komt Steven nou ineens weer vandaan?!?!?!!?
EDIT:Steven mag naast me zitten als-ie wil!
IK (KRIJN!!!) en mn auto!
Dus WIJ leven nog lang en gelukkig ja!
Ik hoop alleen dat t volgende week klaar is....
Ik mis hem nu al...
dat uiterlijk....
dat geluid...
dat gevoel in je buik...
die uitstraling...
de fun...
[zucht].....
mazzl.
Waar komt Steven nou ineens weer vandaan?!?!?!!?
EDIT:Steven mag naast me zitten als-ie wil!

IK (KRIJN!!!) en mn auto!
Dus WIJ leven nog lang en gelukkig ja!

Ik hoop alleen dat t volgende week klaar is....
Ik mis hem nu al...
dat uiterlijk....
dat geluid...
dat gevoel in je buik...
die uitstraling...
de fun...
[zucht].....
mazzl.
-
- Berichten: 1324
- Lid geworden op: do 7 mar 2002 0:00
- Locatie: Delft
- Contacteer:
Hoho, paar stapjes terug. Wie zegt er in hemelsnaam dat auto's geen levende voorwerpen zijn??? Vandaar dat jullie zoveel rotzooi met jullie wagens hebben, jullie erkennen ze niet. Al mijn wagens zijn vrouwen en hebben daarom ook namen (Debbie, Chantal, en Mary, ik hou wel van een beetje ordi). Als je doet alsof het allemaal maar stukje metaal zijn, wordt het nooit wat...
Gijs
Gijs
-
- Berichten: 2305
- Lid geworden op: ma 4 feb 2002 0:00
- Car: 5 GT Turbo
- Locatie: Rotterdam
- Contacteer:
Eindelijk!
T is voor mekaar!

Gister mn autootje weer opgehaald.
Dorpels zijn nu weer helemaal goed.
Ze zijn alleen wel goudkleurig van het spulletje dat er nu op zit....
T enige dat nu nog moet gebeuren is:
1) tectileren.
2) skirts bevestigen.
-Dat tectileren...kan je dat ook zelf doen??
How??
-Voor de bevestiging van die skirts heb ik nieuwe rubbers nodig en ook van die klemmetjes waarmee de skirts aan de dorpel vastzitten.
Zijn deze nog gewoon bij Reno te bestellen??
En dan de skirt erop kitten?
heeft iemand hier ervaring mee??
oftewel...is er iemand die dat goed kan??
want t zou zonde zijn als ik die skirts er lelijk op plak...
Ik ben iig weer een happy 'harde'-gtt eigenaar!!
mazzl!
T is voor mekaar!







Gister mn autootje weer opgehaald.
Dorpels zijn nu weer helemaal goed.
Ze zijn alleen wel goudkleurig van het spulletje dat er nu op zit....
T enige dat nu nog moet gebeuren is:
1) tectileren.
2) skirts bevestigen.
-Dat tectileren...kan je dat ook zelf doen??
How??
-Voor de bevestiging van die skirts heb ik nieuwe rubbers nodig en ook van die klemmetjes waarmee de skirts aan de dorpel vastzitten.
Zijn deze nog gewoon bij Reno te bestellen??
En dan de skirt erop kitten?
heeft iemand hier ervaring mee??
oftewel...is er iemand die dat goed kan??
want t zou zonde zijn als ik die skirts er lelijk op plak...
Ik ben iig weer een happy 'harde'-gtt eigenaar!!

mazzl!
De klemmetjes voor de middelste skirt(nr:77 03 080 051) zijn gewoon te bestellen.Alleen de bevestigings boutjes voor de voor en achterskirts waren niet te zien op de tekening op de reno computer.
Dachten wel dat we ze hadden maar toen ze binnenkwamen waren het NIET de goeie.
Greetz Erik.
Dachten wel dat we ze hadden maar toen ze binnenkwamen waren het NIET de goeie.
Greetz Erik.
-
- Berichten: 2305
- Lid geworden op: ma 4 feb 2002 0:00
- Car: 5 GT Turbo
- Locatie: Rotterdam
- Contacteer:
hey mensen...
Nog de laatste dingetjes en dan ben ik klaar met mn dorpels!
Please give me some mo of tha good help...
1)tectiel
-> Waar kan ik dat kopen??
-> En dan gewoon lekker dik erop smeren??(binnen en buitenkant)
2)skirts herbevestigen
-> Wat voor een soort kit gebruik je daar t beste voor??
Als julie me hier nog effies bij kunnen assisteren dan ben ik er vanaf!
En dan ben ik jullie allen eeuwig dankbaar!
Want zonder skirts en met gouden dorpels ziet t er toch allemaal wat minder uit....
thanx in advance!
Nog de laatste dingetjes en dan ben ik klaar met mn dorpels!
Please give me some mo of tha good help...
1)tectiel
-> Waar kan ik dat kopen??
-> En dan gewoon lekker dik erop smeren??(binnen en buitenkant)
2)skirts herbevestigen
-> Wat voor een soort kit gebruik je daar t beste voor??
Als julie me hier nog effies bij kunnen assisteren dan ben ik er vanaf!
En dan ben ik jullie allen eeuwig dankbaar!

Want zonder skirts en met gouden dorpels ziet t er toch allemaal wat minder uit....

thanx in advance!
-
- Berichten: 4222
- Lid geworden op: do 26 jul 2001 0:00
- Locatie: Hilvarenbeek
Je kunt voor de binnenkant van de kokers Tectyl ML gebruiken. Vraag daar maar na bij de automaterialenzaak. Doe dat voor de buitenkant ook gewoon vragen, zij weten wel wat je moet hebben en leggen ook wel uit hoe te gebruiken.
Wat die skirts betreft....., Dat wordt kloten. Is niet zon sterk systeem van Renault, meestal zijn de klemmetjes verroest, de steuntjes op de skirt afgebroken en de pinnetjes op de koets verwijderd ivm nieuwe stukken die zijn ingelast.
Wil je het snel doen, ga dan met ruitenkit aan de gang. Wil je het goed doen (wat ik zelf nog een keer ga doen als mn GT eindelijk gut lauft) verander dan de hele constructie op de 1 of andere manier. Loop eens bij een praxis binnen of ga aan de gang met alu strips en popnagels.
Wat die skirts betreft....., Dat wordt kloten. Is niet zon sterk systeem van Renault, meestal zijn de klemmetjes verroest, de steuntjes op de skirt afgebroken en de pinnetjes op de koets verwijderd ivm nieuwe stukken die zijn ingelast.
Wil je het snel doen, ga dan met ruitenkit aan de gang. Wil je het goed doen (wat ik zelf nog een keer ga doen als mn GT eindelijk gut lauft) verander dan de hele constructie op de 1 of andere manier. Loop eens bij een praxis binnen of ga aan de gang met alu strips en popnagels.
-
- Berichten: 2305
- Lid geworden op: ma 4 feb 2002 0:00
- Car: 5 GT Turbo
- Locatie: Rotterdam
- Contacteer:
Thanx kanonballenman!
Dus bij de auto materialenzaak hebben ze van die tectyl.
Ok, ga ik daar morgen is naar informeren.
Vraag ik ook meteen wel aan hun hoe ik dat het beste kan aanbrengen.
en voor die skirts...
Tja...t zou mooi zijn als je t idd mooi vast kunt zetten ZONDER die eeuwige klote kit...
Ik bestel zoiezo bij Reno nieuwe klemmetjes. (die waren idd helemaal verrot...)
En ook nieuwe rubber strips.
Ik ga dr wel even over pijnzen en denken hoe ik t ga bevestigen...
Maar als iemand hier daar al iets moois voor heeft bedacht...LET ME KNOW!
mazzel.
Dus bij de auto materialenzaak hebben ze van die tectyl.
Ok, ga ik daar morgen is naar informeren.
Vraag ik ook meteen wel aan hun hoe ik dat het beste kan aanbrengen.
en voor die skirts...
Tja...t zou mooi zijn als je t idd mooi vast kunt zetten ZONDER die eeuwige klote kit...
Ik bestel zoiezo bij Reno nieuwe klemmetjes. (die waren idd helemaal verrot...)
En ook nieuwe rubber strips.
Ik ga dr wel even over pijnzen en denken hoe ik t ga bevestigen...
Maar als iemand hier daar al iets moois voor heeft bedacht...LET ME KNOW!
mazzel.
-
- Berichten: 2305
- Lid geworden op: ma 4 feb 2002 0:00
- Car: 5 GT Turbo
- Locatie: Rotterdam
- Contacteer:
Oke..net even gekeken hoe ik aan de binnenkant van de dorpel kan komen...catrinus schreef:gewoon de skirts verwijderen. Deuren kunnen blijven zitten. Na het lassen goed van binnen behandelen. Je kunt ze in kleur laten spuiten maar aangezien de skirts erover zitten kun je het goed in de primer zetten of tectyl of zo. De dorpel kun je van binnen behandelen via openingen aan de binnenkant van de auto. Je trekt de deur open en haalt dat plasticen sierlijst weg wat bij de deur zit. De gordel zit er ook in gemonteerd. Als je dat eraf hebt dan haal je de plastic dopjes uit het metaal en kun je de dorpel van binnen bekijken. Behandel het daat goed omdat ze daar beginnen te roesten.
Suc6
Ik haal die plastic "sierrand" eraf, en dan die plastic doppies eraf, en dan......???
Moet ik die tectyl shit daar gewoon in spuiten ofzo??
De gaatjes die ik zo even snel kon zien (zonder gordel eraf te halen enzo..) waren echt heel erg klein. Hoe kom ik er nou ooit goed bij???(of zitten er ook nog grotere doppen die ik nog niet ben tegen gekomen...??)
En die tectyl sheit.....wat voor een spul is dat??
-wordt t hard of blijft t zacht??
-Is t dik...of juist dun....
-enz...enz...
Ik vraag maar gewoon effies alles wat er in mn hoofd opkomt hoor....ik wil dat dit namenlijk even goed gebeurd. Dan heb ik er tenminste lang plezier van!

thanx mensen.
Als het goed is dan zitten er ovale doppen in die je los moet peuteren. Dan kun je aan de binnenkant van de dorpel komen. Voor het tectyleren van de binnenkant van de dorpels hebben ze speciale bussen met een slangetje eraan.
There will be plenty of time to rest when your dead
-
- Berichten: 1577
- Lid geworden op: ma 21 jan 2002 0:00
- Locatie: Utrecht... garage in Portengen....
- Contacteer:
Tectiel is redelijk zacht. Is net opgedroogde olie...
Ik zou gewoon er rijkelijk mee spuiten... Je kan er niet te veel van hebben namelijk.
Skirts heb ik zelf zonder kit momenteel.
Ik heb nieuw gaatjes geboord die ietsje hoger zitten. En ik heb om de 50 cm een gaatje...
Dus de krachten zijn beter verdeelt. Verder steunt de skirt op de schroeven en wordt hij boven aan tegen het frame geduwd.
Voor de duidelijkheid... ik heb die klemmetjes er niet meer op zitten...
Ik zou gewoon er rijkelijk mee spuiten... Je kan er niet te veel van hebben namelijk.
Skirts heb ik zelf zonder kit momenteel.
Ik heb nieuw gaatjes geboord die ietsje hoger zitten. En ik heb om de 50 cm een gaatje...
Dus de krachten zijn beter verdeelt. Verder steunt de skirt op de schroeven en wordt hij boven aan tegen het frame geduwd.
Voor de duidelijkheid... ik heb die klemmetjes er niet meer op zitten...
-
- Berichten: 2305
- Lid geworden op: ma 4 feb 2002 0:00
- Car: 5 GT Turbo
- Locatie: Rotterdam
- Contacteer:
Thanx mensen.
Ik ga aan de slag.
Ik zie wel hoe ik t allemaal voor elkaar krijg.
Die ovale doppen was ik nog niet tegen gekomen..
Dus ik moet waarschijnlijk mee sierlijst weghalen dan dat ik even snel had gedaan.
en een bus tectyl met slangetje...dat zou moeten lukken denk ik.
THANX!
Ik ga aan de slag.
Ik zie wel hoe ik t allemaal voor elkaar krijg.
Die ovale doppen was ik nog niet tegen gekomen..
Dus ik moet waarschijnlijk mee sierlijst weghalen dan dat ik even snel had gedaan.
en een bus tectyl met slangetje...dat zou moeten lukken denk ik.
THANX!
Hier nog een foto'tje van 5 uur laswerk door een erg behulpzame vriend gedaan, leek me wel passen in deze topic.
Je kijkt naar de rechtervoorkant. Hier zat een gigantische scheur tussen schutbord en zijkant.
De boel zit natuurlijk nu netjes in de hamerite met een flinke laag tectyl erover.
[img]http://www.reeder-it.com/rtc/gedichtescheur.jpg[/img]
Je kijkt naar de rechtervoorkant. Hier zat een gigantische scheur tussen schutbord en zijkant.
De boel zit natuurlijk nu netjes in de hamerite met een flinke laag tectyl erover.
[img]http://www.reeder-it.com/rtc/gedichtescheur.jpg[/img]
TsjeeeesusMarius schreef:Hier nog een foto'tje van 5 uur laswerk door een erg behulpzame vriend gedaan, leek me wel passen in deze topic.
Je kijkt naar de rechtervoorkant. Hier zat een gigantische scheur tussen schutbord en zijkant.
De boel zit natuurlijk nu netjes in de hamerite met een flinke laag tectyl erover.
[img]http://www.reeder-it.com/rtc/gedichtescheur.jpg[/img]
Marius schreef:Hielp die maar eens mee.Job-turbo schreef:
Tsjeeeesus
