nou vraag ik me af of er wel intresse naar is om een soort van meeting van een paar dagen op de camping te houden.

deel twee oooohoooooooook....!!!Steven(ventieldopje) schreef:Jaaaaaa!
RTC-Party-crew gaat mee, iig 1 deel ervan
dat lijkt mij een veel beter plan..... dit jaar lijkt mij ook te vol en nog te kort voor zo'n tripje, neem aan dat het ook redelijk wat euroos zal kosten en niet iedereen kan dat allemaal behappen.Michel Meganefreak schreef:wij van de megane coupe club spelen ook met buitenland ideeen, voor dit jaar te kort dag naar mijn smaak maar miss. volgend jaar iets combineren
daarvoor moeten we dus de koppen ff bijelkaar steken, laats kwam iemand naar me toe (omdat ik nu de meeting coordinator van de RMCC ben) met het idee en de mogelijkheid van huisjes/camping, ben er toen niet echt verder op in gegaan en eigenlijk het in het achterhoofd gehouden voor volgend jaar.Marius schreef:Hm, om welke plaatsen gaat het eigenlijk? Frankrijk is best groot.Michel Meganefreak schreef:wij hebben een lid die kennis daar heeft met huisjes, jullie een lid met een camping daar miss.
Lees de nurburgring ?Marius schreef:Beetje veeleisend, maar het liefst:
- in een heuvel/berg achtige omgeving
- in de buurt van een lokaal circuit waar we een evt gumsessie kunnen hebben.
da ga ik in het najaar ook nog ff doen denk ikPloegah schreef:Lees de nurburgring ?Marius schreef:Beetje veeleisend, maar het liefst:
over twee weken ?
Ik zal mijn ogen openhouden de komende maanden.Marius schreef:Ja, en daar dan de franse versie van, ringue du nurbourgondie of zo.
Maar goed iets vergelijkbaars met de ring vindt je toch nergens, maar een of andere gumpiste is altijd leuk.
En je kan je meisje ook meenemen ! (mijne gaat iig wel mee)Marius schreef:Ga volgende week mee man:
- BBQ
- koud bier, hard lachen.
Hoe zit het met auto ambulances? Want ik wil best wel eens verder weg gaan gummen/rijden/racen. Maar dan moet ik wel verzekerd zijn dat als m'n auto stil valt om de een of andere reden dat hij thuis komt naar m'n schuur waar ik weer rustig kan werken er aan.Marius schreef:Beetje veeleisend, maar het liefst:
welke ??Floris schreef:ff ter " reminder "
hoe weet jij dat??Marius schreef:Ga volgende week mee man:
- BBQ
- koud bier, hard lachen.
Ray (Zonnebril) schreef:deel twee oooohoooooooook....!!!Steven(ventieldopje) schreef:Jaaaaaa!
RTC-Party-crew gaat mee, iig 1 deel ervan
maarre... wanneer gaan we dit plannen?? 38, 39 en 40 juli???
Merijn schreef:Mogguh, Edwin...
het ligt in de dordogne ter hoogte van perigeux(de hoofdstad van de dordogne)robert schreef:welk departement en welke plaats?mathijs schreef:mijn vader heeft een camping in midden frankrijk.
lijkt me wel zwaar oke, een weekje autovakantieheb al met michel gemaild en ik zal het zeker warm houden voor volgend jaar!