Hey People.
Ik moet dit effe kwijt. Wat woon ik toch in een Tyfus buurt. Heeft zich iemand weer eens afgereageerd op mijn auto. 4 deuken erbij aan de rechterkant. Erge is dat het 4 dezelfde deuken zijn. Dus lekker gemaakte deuken. Dit keer geen ongelukje geweest.
Die mensen hier zijn echt eikels. Als je problemen met me hebt wrijf het me in mijn gezicht en desnoods probeer je eens erop te slaan, dan kan ik tenminste iets terug doen. Maar nu niks. auto kan mij niet vertellen wie of wat aan haar zit.
ik ga voortaan mijn auto achterom parkeren en ik installeer mijn webcam op het balkon. Morgen een vogelhuisje halen en daar de webcam inzetten. Misschien dat ik dan erachter kom wie mijn auto beschadigd. Oh wee als ik erachter kom. Ik denk dat ik hem levend vil.
iemand een idee welk progje ik moet hebben ervoor. Iets wat op beweging reageerd.
mzzl
ARGHHH. Weer mijn auto beschadigd.
M&L: Reparaties, onderhoud en inbouw van radio/alarm enz enz. Ook vermogen meetingen.
Mail Mclain@home.nl of bel 06-29 357 538
Grrr, hufters!

ik krijg er ook onderhand de schijt van. Het voordeel is dat er hier achter eenlamp hangt. Dus 's nachts mag die zich ook eraan wagen. De pc blijft aan en de auto staat in het licht. Dus krijg hem wel op de foto.
De achterlijke mongool. Heb geen goed woord over deze mensen te zeggen.
De achterlijke mongool. Heb geen goed woord over deze mensen te zeggen.
M&L: Reparaties, onderhoud en inbouw van radio/alarm enz enz. Ook vermogen meetingen.
-
- Contacteer:
Das echt zwaar kl@te Michel.. Maar ik weet hoe je je voelt.. Heb vorig jaar september ook zoiets meegemaakt.. Ik was verhuisd, de auto staat de eerste nacht voor het nieuwe huis.. Ik kom 's ochtends beneden, wil in mijn auto stappen, en wat zie ik...
Een kras van het voorspatbord, tot achter op de auto, bewust gemaakt.. Dat kan nie anders... Auto weer 4 dagen kwijt, gezeiks met de verzekering, fl.3000,- schade !!!!
Het enige voordeel ervan was dat alle putjes in de deuren weg waren, de hele zijkant moest toch opnieuw gespoten worden....

Het enige voordeel ervan was dat alle putjes in de deuren weg waren, de hele zijkant moest toch opnieuw gespoten worden....
En ik ook.....een kras die begon op de motor kap en via de hele linker kant en het dak eindigde op de achteklepMoontje schreef:Maar ik weet hoe je je voelt..

En dat is niet verzekert met wa+

Gelukkig kon ik het later laten spuiten na een andere schade, maar ik heb wel ruim een jaar met een kras rondgereden
stelletje #%^%^#%^ dieren daar (mensen kan je het niet meer noemen). Ik ken nog wel iemand die wel wat targetpractice voor de jacht kan gebruiken.
-
wat een teringlijer die je dat geflikt heeft. Ik hoop dat je kunt achterhalen wie dat gedaan heeft... Suc6 met de webcam 

-
Ik hoop dat je ze pakt. Heb het al eens eerder gezegd, maar over mijn smetteloze oiginele GTT waren ze een keer met 2 man tegelijk van voren over de motorkap, over het dak en achter langs de ruit naar de beneden gegaan.
Als je ze pakt kom ik wraak nemen op hun in de plaats van de hufters die mijn auto pakten.
Als je ze pakt kom ik wraak nemen op hun in de plaats van de hufters die mijn auto pakten.

dus zijn we met 2 michel pak ze man wij komen ze afstraffen(make my day)Stefijn (ZakRaket) schreef:Ik hoop dat je ze pakt. Heb het al eens eerder gezegd, maar over mijn smetteloze oiginele GTT waren ze een keer met 2 man tegelijk van voren over de motorkap, over het dak en achter langs de ruit naar de beneden gegaan.

misschien een tip,kan het niet zijn dat dat verband houdt met het feit dat jij vaker iemand zijn auto maakt waar meer mensen een probleem mee hebben.
ik zou het als ik jouw was ff in de gaten houden want ik denk dat ik er niet ver naast zit
iig vindt ik het behoorlijk rot voor je en hoop ik dat ze er nu vanaf gaan blijven,of eigenlijk niet zodat je ze tenminste nog in de kraag ken vatten.
succes verder.
ik zou het als ik jouw was ff in de gaten houden want ik denk dat ik er niet ver naast zit
iig vindt ik het behoorlijk rot voor je en hoop ik dat ze er nu vanaf gaan blijven,of eigenlijk niet zodat je ze tenminste nog in de kraag ken vatten.
succes verder.
En wederom ben ik blij dat ik in de polder woon.
Ik vindt het errug klote voor je.
Ben zelf trouwens ook een keer van voor naar achter over een auto gelopen, maar dat was de Merc van m'n pa. ( die kon er wel om lachen, gelukkig )
Als je de eikels vindt, ik ben tegen geweld, maar voor dit soort randdebielen maak ik graag een uitzondering.
STERKTE
PS die bewegingsmelder moet werken, hebben m'n ouders ook gekoppeld aan alarm en licht ( van het huis dan )
Ik vindt het errug klote voor je.
Ben zelf trouwens ook een keer van voor naar achter over een auto gelopen, maar dat was de Merc van m'n pa. ( die kon er wel om lachen, gelukkig )
Als je de eikels vindt, ik ben tegen geweld, maar voor dit soort randdebielen maak ik graag een uitzondering.
STERKTE
PS die bewegingsmelder moet werken, hebben m'n ouders ook gekoppeld aan alarm en licht ( van het huis dan )
Ziek is dat, andermans spullen vernaggelen. Als ik dan toch moet kiezen, vind ik lui die iets uit je wagen jatten toch net wat minder onbegrijpelijk dat die vandalen.