Matthijs schreef:Chris schreef:Dus jij wil je Clio op een grijs kenteken zetten??
Of lees ik het nu verkeerd?
Dat gaat je niet lukken, tenzij je je dak verhoogd, en de auto langer maakt en de zijruiten dichtplakt.
Bel de RDW maar eens voor info.
Kan zeerzeker wel, als er ooit een Clio geweest is die zo geleverd is, kunnen ze er nooit omheen. Je moet de auto zo maken dat ie er geen achterbank in hoeft enzz enzzz. Het probleem is alleen dat je altijd voor geel blijft betalen omdat je de liters niet haalt zoals Chris al eerder zegt. Het heeft dus geen nut

Ja hehe, natuurlijk mag je de achterbank eruit halen als je dat wilt maar dat was niet echt de vraag volgens mij. Hij wil hem, als ik de vraag goed lees echt op grijs kenteken gaan zetten, en dat gaat nooit lukken.
Vroeger kon je wel elke willekeurige auto op grijs kenteken kopen. Maar ik dacht in 1993, zijn die wetten veranderd, en moet je inderdaad een aantal liters in de auto kwijt kunnen. Dus dan krijg je dus autootjes als Combo's/Kango's/Partner's etcetc.
Als je nu een Clio16V op grijs kenteken zou kopen, dan betaal je gewoon voor een met geel kenteken.
Maar, als je de eerste eigenaar bent, dus je hebt in 1991 bijvoorbeeld een Clio16V op grijs kenteken nieuw gekocht, dan betaal je nu nog wel voor grijs. Maar als hij hem zou verkopen, dan betaald de nieuwe eigenaar geel.
Best ingewikkeld allemaal. Voor meer info kun je de RDW bellen.