clio mistlampen probleem

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
mathijs

ik heb bij een vriend van mij in zijn clio rn uit 94 zijn mistlampen in zijn voorbumper geprobeerd aan te sluiten maar het lukt niet echt. :(
hij had er al een clio 16v voorbumper onder ziteen met mistlampen en goed werkende lampjes erin maar had nog geen schakelaar in zijn dashboard.
nou heb ik die schakelaar binnen gekregen en aangesloten er zat nog een standaard aansluitings stekkertje in het dashboard, maar hij doet nog niets!
weet er iemand wat er aan de hand kan zijn of er misschien ergens een relais aangesloten moet worden?
Robke
Car: Lexus IS250

Er hoort inderdaad een relais tussen de mistlampen. Ik weet alleen niet precies waar, misschien in de zekeringkast onder het handschoenkastje.
mathijs

ik zal er ff naar kijken, als iemand weet waar hij precies zit wil ik het graag horen :)
Robke
Car: Lexus IS250

je kunt ook even kijken of er een zekering inzit. Volgens het boekje moet er in de zekeringkast bij ruitensproeier reservoir op plaats nummer 4 een 20A zekering zitten.
Waar het relais hoort te zitten staat er niet in.
mathijs

thnx dat helpt me weer een beetje op weg :)
ik zal er morgen ff naar kijken!
wel makkelijk zo'n boekje zat er bij hem niet bij.
Plaats reactie