Hallo,
Ik ben in het bezit van een Clio RL uit 92
Hier heb ik een pioneer radio ingebouwd. Gewoon aangesloten via de normale iso connector en meteen muziek over de voorspeakers. Tot zover alles goed.
Nu heb ik ook speakers achterin gebouwd, in de daarvoor beschikbare ruimte links en rechts naast de hoedenplank. De connectoren zaten er al in, dus ingeplugd. Maar toen bleef het stil.
Met de fader de balans op de rearspeakers gezet, nog steeds niets.
Bij nameten blijkt er ook geen stroom door de speakerdraadjes te lopen.
Weet iemand of en zo ja waar deze draden onderbroken zijn? En hoe kan ik er makkelijk bij?
Alvast bedankt,
Maurice Setton
Achterspeakers Clio RL '92
Waarschijnlijk zijn ze niet aangesloten op je radio.
Heeft je autoradio wel 4 uitgangen?
Haal je radio er ff uit en kijk of je de kleuren draad ziet waarmee je ook je speakers hebt aangesloten.
Heeft je autoradio wel 4 uitgangen?
Haal je radio er ff uit en kijk of je de kleuren draad ziet waarmee je ook je speakers hebt aangesloten.
5 GT Turbo '88 GT5
Bedankt voor jullie reply's.
Ik ben vanmiddag bij de garage langsgeweest en zij hebben me verduidelijkt dat het bij deze uitvoering van de clio om een halve voorbereiding gaat en dat houdt in dat ik de draad tussenin nog zelf moet leggen. Maar dat verklaarde al waarom er geen signaal doorkwam.
Ik ben vanmiddag bij de garage langsgeweest en zij hebben me verduidelijkt dat het bij deze uitvoering van de clio om een halve voorbereiding gaat en dat houdt in dat ik de draad tussenin nog zelf moet leggen. Maar dat verklaarde al waarom er geen signaal doorkwam.
@: s420252 of iemand anders, kan iemand me dat verder uitleggen met die bedrading naar achteren.
Had vandaag precies hetzelfde. Er zitten wel draden met stekkertjes achterin, maar onder het dashboard bij de radio kan k ze niet vinden, wat/hoe moet k t doen?
Had vandaag precies hetzelfde. Er zitten wel draden met stekkertjes achterin, maar onder het dashboard bij de radio kan k ze niet vinden, wat/hoe moet k t doen?