Hallo,
Mijn benzinepeil aanduiding op de teller klopt niet, als mijn tank leeg is geeft de teller nog steeds een kwart vol aan. Wat kan ik hier aan doen? Zou de vlotter defect zijn en zoja hoe kan ik dat zien? Of zou de vlotter gewoon vastzitten?
benzinepeil niveau klopt niet, wat te doen?
-
- Contacteer:
Wel eens op andere wagens gehad. Meestal zit er prut bij de vlotter. Gewoon even nalopen en schoonmaken, moet het wel verholpen zijn...
Gijs
Gijs
-
Ehh heb m vandaag helemaal tot de rand vol getankt en er ging niet meer in als een liter of 32. Gisteren helemaal leeg gereden en daarna een jerrykan van 5 liter bijgevuld. Hoeveel liter moet je kunnen tanken? En als de reservetank niet leeggaat wat kan ik daaraan doen?
ps als de vlotter niet goed is hoe kan ik die schoonmaken? Kan ik die er via de achterbank uithalen dan?
ps als de vlotter niet goed is hoe kan ik die schoonmaken? Kan ik die er via de achterbank uithalen dan?
Yep, als je de zetels van de achterbank naar voren klapt kom je een zwarte schijf/dop tegen.GT Turbo Tom schreef:ps als de vlotter niet goed is hoe kan ik die schoonmaken? Kan ik die er via de achterbank uithalen dan?
Hieronder zit je benzinetank en de toegang tot je vlotter.
Zit vast met een plastic ring, daarin zit een metalen ring die de boel strak zet.
Waarschijnlijk heb je wel een nieuwe rubberen ring/pakking nodig.
om die reservetank leeg te krijgen zit er een extra pompje bij de tank. Ik dacht dat ie aan hoorde te slaan als je tank lampje langer dan 15 seconden brandt. Je hoort 'm dan duidelijk zoemen. Check dat eens.
rev it like a rental
-
Ja stond helemaal stil. Leuk als je op de snelweg rijdt....
Zal eerst mijn vlotter eens controleren want die klopt ook voor geen meter.
Maar het motortje van de reservetank is dat het motortje dat bij het rechterachterwiel onderaan zit?
Heeft toevallig nog iemand zon motortje? want bij is er een stukje uit aan de voorzijde, en ruikt heel erg naar benzine.

Zal eerst mijn vlotter eens controleren want die klopt ook voor geen meter.
Maar het motortje van de reservetank is dat het motortje dat bij het rechterachterwiel onderaan zit?
Heeft toevallig nog iemand zon motortje? want bij is er een stukje uit aan de voorzijde, en ruikt heel erg naar benzine.