Weer een GTT Minder(HELP snik snik)

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
Michel S.
Contacteer:

Hey People,

Vandaag is het dus zover. Vandaag gaat mijn witte GTT naar de sloop. Heb er bijna alles uit en afgehaald wat ik kan gebruiken. Zometeen nog effe wat andere dingen eraf slopen en weg met het gebakje.

Hoe gaar en op het ding ook was, ik mis hem nu al. Heb enorm veel fun met het ding beleeft en ook genoeg dingen op kunnen testen.

Nu heb ik nogal weinig foto's van het ding en tja, wilde toch wat herinneringen hebben van het beestje. Nu is vorig jaar op de ring iemand geweest wat op heeft genomen waar het witte gebakje ook op staat. Wie heeft die band en wil hem mij kopieren(tegen vergoeding uiteraard).

ik hoor het wel

mzzl
M&L: Reparaties, onderhoud en inbouw van radio/alarm enz enz. Ook vermogen meetingen.
Mail Mclain@home.nl of bel 06-29 357 538
Robert dB.

Hij was toch helemaal goed en strak en hard....volgens mij zei je zoiets laatst?!

Maja, RIP GTT!
Michel S.
Contacteer:

Robert dB. schreef:Hij was toch helemaal goed en strak en hard....volgens mij zei je zoiets laatst?!

Maja, RIP GTT!
Denk dat dat ging over de witte 21T. Die is zo hard als het maar kan. Zoals ook de blauwe GTT. Laat die dan ook nog zo strak zijn als het maar kan. Maar kan uiteraard nog strakker.

mzzl
M&L: Reparaties, onderhoud en inbouw van radio/alarm enz enz. Ook vermogen meetingen.
Mail Mclain@home.nl of bel 06-29 357 538
marco

may he rest in peace,
Robert dB.

Aha dit is dus weer een andere auto. Misschien nog wel leuk om wat 'afscheids' foto's te maken?!
Plaats reactie